hvordan føles optakten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

VNB

Kay skriver:

ja tænker også lige at spørge... når jeg nu alligevel skal der ind men håber da hun bliver der inde... vi skal nemmelig noget næste weekend... så der må hun godt blive inde til... men hellere føde inden end midt i det hele

hehe ja at føde midt i det hele ville være lidt tosset  

jeg har dog en bekendt som gik i fødsel midt under en 30 års fødselsdag  hihi gæt hvad der var samtale emne resten af aftenen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Kay

VNB skriver:

hehe ja at føde midt i det hele ville være lidt tosset  

jeg har dog en bekendt som gik i fødsel midt under en 30 års fødselsdag  hihi gæt hvad der var samtale emne resten af aftenen 

hele min familie i flere generationer har hjulpet til, til danmarks ældste byfest... en lille hyggelig byfest i gilleleje, hvor overskudet går til at købe stranden fri, og holde den ren og pæn.... der har jeg været oppe hvert år lige siden jeg blev født... og hjulpet til lige siden jeg kunne...

skal dog ik hjælpe meget i år... og har fået lov at få stillesidende vagter, selvom jeg altid har faret rundt og været der oppe fra 7 morgen til 3 nat...

men skal bla. tjekke biletter til damefrokosten der oppe... som i år er cowboy tema... min mor står får denne fest, og min mand står i baren... og vi er allle den dag klædt ud... så jeg kunne godt se det ville se meget sjovt ud hvis jeg går i fødsel midt i det hele og skal havde de 2 med ind og føde...

Anmeld

28. juni 2012

Pige2009

Kay skriver:

får plukveer, bliver øm i lænden og får "jag" i lænden og ned igennem skeden om aftenen... både i forgårs og i går....

Øv. Håber der snart sker noget

Anmeld

28. juni 2012

Kay

Baagøe skriver:

Øv. Håber der snart sker noget

enten skal det ske her i løbet af de næste par dage.. ellers skal det vente til d. 9. eller der efter

Anmeld

28. juni 2012

Pige2009

Kay skriver:

enten skal det ske her i løbet af de næste par dage.. ellers skal det vente til d. 9. eller der efter

Noget med fødselsdage?

Anmeld

28. juni 2012

Kay

Baagøe skriver:

Noget med fødselsdage?

byfest i den by jeg er født og opvokset... har været der oppe alle årene... og har hjulpet til siden jeg kunne... så ville være rigtig ked af at misse et år... hele min familie hjælper der oppe... og min mor står får damefrokost... som i år er cowboy tema... mit job i år er at sidde og tjekke damernes biletter... så jeg skal ha cowboy tøj på... manden min står i baren... så det skulle lige passe at vi 3 må tage afsted der fra i cowboy udstyr fordi jeg går i fødsel

Anmeld

28. juni 2012

Pige2009

Kay skriver:

byfest i den by jeg er født og opvokset... har været der oppe alle årene... og har hjulpet til siden jeg kunne... så ville være rigtig ked af at misse et år... hele min familie hjælper der oppe... og min mor står får damefrokost... som i år er cowboy tema... mit job i år er at sidde og tjekke damernes biletter... så jeg skal ha cowboy tøj på... manden min står i baren... så det skulle lige passe at vi 3 må tage afsted der fra i cowboy udstyr fordi jeg går i fødsel

Lyder brandhyggeligt. Kan lige se det for mig i cowboytøjet

Anmeld

28. juni 2012

Kay

Baagøe skriver:

Lyder brandhyggeligt. Kan lige se det for mig i cowboytøjet

ja... og ved at manden ikke er ædru den dag... så det gør jo det hele endnu bedre

Anmeld

28. juni 2012

Pige2009

Kay skriver:

ja... og ved at manden ikke er ædru den dag... så det gør jo det hele endnu bedre

Lauras far kørte desværre også med en promille fra Slagelse til Odense, da jeg gik i fødsel midt om natten og han troppede op i fint jakkesæt med mig på OUH

Anmeld

28. juni 2012

Kay

Baagøe skriver:

Lauras far kørte desværre også med en promille fra Slagelse til Odense, da jeg gik i fødsel midt om natten og han troppede op i fint jakkesæt med mig på OUH

hihi jeg ved der er minimum 1 ødru der oppe der har lovet mig at køre hvis det skulle ske for jeg ved at det er mere end lidt for meget han drikker den dag... faktisk fredag lørdag søndag den uge er der ingen i min familie med kørekort der er ædru nok... og det er nok et fåtal af byens beboer der er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.