Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MEGET halsbrand - fra uge 20 og til fødsel, og baby med MEGET hår... Men jeg tror stadig det er en skrøne
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde halsbrand den sidste måneds tid og Albert havde en del hår..
Meget skægt som det passer og ikke gør, tror også bare det en skrøne - men fedt at læse hvor forskelligt det kan være
hehe... havde ikk særlig meget halsbrand. kun til allersidst, da bebserne trykkede min mavesæk op. Og de havde meget hår.
Vi var også til scanning ugen før drengene kom og der sagde scanningsdamen, at de havde meget hår.
GønskE skriver: Nu sad vi lige herhjemme og snakkede om vores dreng vil ha hår på hovedet eller ej, da jeg havde da jeg blev født og min kæreste havde ikke .. Men så slog det mig: At folk siger, har du halsbrand, har dit barn hår på hovedet? Passer det i dit tilfælde? Jeg har nemlig ingen halsbrand haft, det har max været sammenlagt 20 min, så er vores dreng uden hår? Kom med om i havde halsbrand eller ej, og hår på hovedet eller ej
Nu sad vi lige herhjemme og snakkede om vores dreng vil ha hår på hovedet eller ej, da jeg havde da jeg blev født og min kæreste havde ikke ..
Men så slog det mig:
At folk siger, har du halsbrand, har dit barn hår på hovedet? Passer det i dit tilfælde?
Jeg har nemlig ingen halsbrand haft, det har max været sammenlagt 20 min, så er vores dreng uden hår?
Kom med om i havde halsbrand eller ej, og hår på hovedet eller ej
Nej, nu har jeg aldrig Den har jeg ikke hørt før - total ammestuesnak Jeg havde ikke halsbrand og Laura er født med kærme garn!
Jeg tror ikke på, at halsbrand skulle have noget som helst med håret på babyen at gøre. Jeg havde måske halsbrand 3 dage i min graviditet ( har stemt at jeg ikke havde halsbrand) og min datter havde hår da hun blev født
/Fenja
MEGEN halsbrand og bettemusen havde masser af hår
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128