Halsbrand = hår på babys hoved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Silas&Mille

Jeg led ekstremt meget af halsbrand begge gange og begge børn er født med fint rødt hår på hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Kruse90

Jeg har aldrig haft skyggen af halsbrand.
Men vores pige har rigtig meget hår

Så jeg tror ikke rigtig at det passer

Anmeld

26. juni 2012

dpb

Med både vores første og vores tredje havde jeg enormt meget halsbrand... og de havde en ordentlig manke da de kom ud med vores mellemste var jeg stort set fri for halsbrand og han var næsten skaldet da han kom ud... det var mest "små dun" agtige og meget fint det han havde... altså næsten skaldet

Så her passede den nu meget godt

Qnuz

Anmeld

26. juni 2012

-Sigrid-

Masser af hår og halsbrand

Og håret blev der, selvom hun i en måned eller 2 havde en lille plet bagi Heldigvis havde hun så langt hår at vi kunne rede det ned over så man ikke lagde mærke til det

Anmeld

26. juni 2012

Rikke, Liam & Linus

Halsbrand begge gange = 2 stk. drenge med flot hårpragt

Anmeld

26. juni 2012

pemiro

GønskE skriver:

Nu sad vi lige herhjemme og snakkede om vores dreng vil ha hår på hovedet eller ej, da jeg havde da jeg blev født og min kæreste havde ikke .. 

Men så slog det mig: 

At folk siger, har du halsbrand, har dit barn hår på hovedet? Passer det i dit tilfælde?

Jeg har nemlig ingen halsbrand haft, det har max været sammenlagt 20 min, så er vores dreng uden hår?  

Kom med om i havde halsbrand eller ej, og hår på hovedet eller ej

Jeg havde halsbrand en gang i graviditeten (spiste noget mad jeg havde krydret alt for meget fordi jeg tabte chilien ned i ), og min lille dreng blev født med MEGET hår på hovedet
Så det er vidst endnu en ammestuehistorie

Anmeld

26. juni 2012

HeidiØ

GønskE skriver:

Nu sad vi lige herhjemme og snakkede om vores dreng vil ha hår på hovedet eller ej, da jeg havde da jeg blev født og min kæreste havde ikke .. 

Men så slog det mig: 

At folk siger, har du halsbrand, har dit barn hår på hovedet? Passer det i dit tilfælde?

Jeg har nemlig ingen halsbrand haft, det har max været sammenlagt 20 min, så er vores dreng uden hår?  

Havde SÅ meget halsbrand. Øv hvor var det bare træls!! Og William blev født med enormt meget hår, kul sort Idag er han hel lyshåret! (9 mdr)

Anmeld

26. juni 2012

Tona

GønskE skriver:

Men så slog det mig: 

Ingen halsbrand...pilskaldet baby

Anmeld

26. juni 2012

MortilCilas

GønskE skriver:

Men så slog det mig: 

Jeg havde halsbrand og Cilas havde hår på hovedet

Men kender 2 der ingen ting havde og deres børn (de har to hver) havde meget hår på hovedet ved fødslen, så tror det er en skrøne

Anmeld

26. juni 2012

Aprilmor11

GønskE skriver:

Men så slog det mig: 

Jeg havde intet halsbrand men min søn havde rigtig MEGET hår på hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.