Halsbrand = hår på babys hoved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Havde du halsbrand og havde din baby hår på hovedet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.861 visninger
46 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

GønskE

Nu sad vi lige herhjemme og snakkede om vores dreng vil ha hår på hovedet eller ej, da jeg havde da jeg blev født og min kæreste havde ikke .. 

Men så slog det mig: 

At folk siger, har du halsbrand, har dit barn hår på hovedet? Passer det i dit tilfælde?

Jeg har nemlig ingen halsbrand haft, det har max været sammenlagt 20 min, så er vores dreng uden hår?  

Kom med om i havde halsbrand eller ej, og hår på hovedet eller ej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

morethanperfect

GønskE skriver:

Nu sad vi lige herhjemme og snakkede om vores dreng vil ha hår på hovedet eller ej, da jeg havde da jeg blev født og min kæreste havde ikke .. 

Men så slog det mig: 

At folk siger, har du halsbrand, har dit barn hår på hovedet? Passer det i dit tilfælde?

Jeg har nemlig ingen halsbrand haft, det har max været sammenlagt 20 min, så er vores dreng uden hår?  

Jeg havde RIGTIG meget halsbrand , og Oscar havde meget lidt ...

Anmeld

25. juni 2012

LR85

begge mine børn havde hår på hovedet.

Led meget a halsbrænd første graviditet

havde INTET halsbrænd her i 2. graviditet

Anmeld

25. juni 2012

K&S

GønskE skriver:

Men så slog det mig: 

Jeg havde ikke skyggen af halsbrand og Anton havde meget og tykt hår ved fødslen :-)

Anmeld

25. juni 2012

Carl-Emil's mor

GønskE skriver:

Men så slog det mig: 

sorry men hahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha der røg der så lige vand ud over det hele... det var dog en " syg " historie Jeg havde INGEN halsbrand og min søn havde mega meget hår på hovedet da han blev født, det havde jeg også da jeg blev født og min mor havde heller ingen halsbrand...

men den var ellers skide morsom

Anmeld

25. juni 2012

bøgelund

GønskE skriver:

Men så slog det mig: 

ingen halsbrand, og masser af hår på hovedet. så det passer ikke her.  

Anmeld

25. juni 2012

malenemusen

MEGA halsbrand, kunne ikke drikke sodavand og juice de sidste tre måneder af graviditeten. Men der kom altså en baby ud med meget lidt hår på hovedet ;-)

Anmeld

25. juni 2012

Solstrålebørn

Ja halsbrand begge gange og begge babyer havde hår.. 

Anmeld

25. juni 2012

GønskE

Så er der håb forude at baby har hår på hovedet (trods det mig fuldstændig ligegyldigt om han har eller ej)

Men skide godt i vil stemme, vildt hyggeligt at se  

Og kooom endelig med flere svar  

Anmeld

25. juni 2012

GønskE

Carl-Emil's mor skriver:

sorry men hahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha der røg der så lige vand ud over det hele... det var dog en " syg " historie Jeg havde INGEN halsbrand og min søn havde mega meget hår på hovedet da han blev født, det havde jeg også da jeg blev født og min mor havde heller ingen halsbrand...

men den var ellers skide morsom

Hahahahah, nu tror jeg jo lige pludselig at vores måske har, som jeg havde havde ellers forventet at han ville være pil skaldet, for jeg troede sku på det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.