Halsbrand = hår på babys hoved?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Laura.

GønskE skriver:

Nu sad vi lige herhjemme og snakkede om vores dreng vil ha hår på hovedet eller ej, da jeg havde da jeg blev født og min kæreste havde ikke .. 

Men så slog det mig: 

At folk siger, har du halsbrand, har dit barn hår på hovedet? Passer det i dit tilfælde?

Jeg har nemlig ingen halsbrand haft, det har max været sammenlagt 20 min, så er vores dreng uden hår?  

Kom med om i havde halsbrand eller ej, og hår på hovedet eller ej

Jeg tror ikke på de der teorier, men i mit tilfælde var den god nok..
Jeg havde meget halsbrand og baby havde meget hår på hovedet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Carl-Emil's mor skriver:

sorry men hahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha der røg der så lige vand ud over det hele... det var dog en " syg " historie Jeg havde INGEN halsbrand og min søn havde mega meget hår på hovedet da han blev født, det havde jeg også da jeg blev født og min mor havde heller ingen halsbrand...

men den var ellers skide morsom

- jeg gad ellers godt høre en "videnskabelig" forklaring på fænomenet! Det er da helt utroligt, hvad der verserer af skrøner og myter. 

Anmeld

25. juni 2012

Carl-Emil's mor

Mor og meget mere skriver:

- jeg gad ellers godt høre en "videnskabelig" forklaring på fænomenet! Det er da helt utroligt, hvad der verserer af skrøner og myter. 

ja det gad jeg også godt

lidt ligesom " baby kan koge hvis du opholder dig i solen" Nej det kan baby altså ikke for der er ligesom ikke noget inde i kroppen der kan koge

Anmeld

25. juni 2012

Carl-Emil's mor

GønskE skriver:

Hahahahah, nu tror jeg jo lige pludselig at vores måske har, som jeg havde havde ellers forventet at han ville være pil skaldet, for jeg troede sku på det  

altså de fleste babyer når at være helt skaldet i løbet af de første mdr da de smider/slider det første år af - der skal virkelig meget hår til før det ikke sker Jeg havde oseaner af hår og blev aldrig skaldet, men det blev min søn efter ca 1 mdr var han skaldet og nu er der helt blondt Emil fra Lønneberg hår på hele hans lille hoved så han ser stort set skaldet ud

Anmeld

26. juni 2012

GønskE

Laura. skriver:

Jeg tror ikke på de der teorier, men i mit tilfælde var den god nok..
Jeg havde meget halsbrand og baby havde meget hår på hovedet.

Nogen gange holder den ;-) 

Anmeld

26. juni 2012

GønskE

Carl-Emil's mor skriver:

altså de fleste babyer når at være helt skaldet i løbet af de første mdr da de smider/slider det første år af - der skal virkelig meget hår til før det ikke sker Jeg havde oseaner af hår og blev aldrig skaldet, men det blev min søn efter ca 1 mdr var han skaldet og nu er der helt blondt Emil fra Lønneberg hår på hele hans lille hoved så han ser stort set skaldet ud

Vi får af se hvordan han ser ud, er virkelif spændt!

Anmeld

26. juni 2012

Isaac's mor

Jeg havde halsbrænd 2-3 gange eller sådan noget, næsten ingenting og min søn havde rigtig meget hår på hovedet da han blev født

Anmeld

26. juni 2012

Mother-love

Jeg døjede utrolig meget med halsbrænd specielt fra omkring uge 25 ogtil jeg fødte.det var helt ekstremt. Og iabella havde faktisk meget hår på hovedet. Plus man kunne se det på 2 D scanningerne i uge 28 at hun havde meget hår på hovedet hehehe.

Anmeld

26. juni 2012

Guldimaven

Jeg havde ingen halsbrænd.. Og vores dreng, har da lidt hår på hovedet!

Anmeld

26. juni 2012

Karo

GønskE skriver:

Nu sad vi lige herhjemme og snakkede om vores dreng vil ha hår på hovedet eller ej, da jeg havde da jeg blev født og min kæreste havde ikke .. 

Men så slog det mig: 

At folk siger, har du halsbrand, har dit barn hår på hovedet? Passer det i dit tilfælde?

Jeg har nemlig ingen halsbrand haft, det har max været sammenlagt 20 min, så er vores dreng uden hår?  

Kom med om i havde halsbrand eller ej, og hår på hovedet eller ej

Med Marcus havde jeg meget hals brand og han havde da hår, men ikke voldsomt meget.

Med Ida havde jeg ingen halsbrand og hun blev født med MEGET hår.

Så nej, her passede det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.