Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg havde ingen halsbrand under første graviditet og han er født med hår på hovedet.
Under anden graviditet havde jeg konstant halsbrand og hun er født med rigtig meget og langt hår.
GønskE skriver: Nu sad vi lige herhjemme og snakkede om vores dreng vil ha hår på hovedet eller ej, da jeg havde da jeg blev født og min kæreste havde ikke .. Men så slog det mig: At folk siger, har du halsbrand, har dit barn hår på hovedet? Passer det i dit tilfælde? Jeg har nemlig ingen halsbrand haft, det har max været sammenlagt 20 min, så er vores dreng uden hår? Kom med om i havde halsbrand eller ej, og hår på hovedet eller ej
Nu sad vi lige herhjemme og snakkede om vores dreng vil ha hår på hovedet eller ej, da jeg havde da jeg blev født og min kæreste havde ikke ..
Men så slog det mig:
At folk siger, har du halsbrand, har dit barn hår på hovedet? Passer det i dit tilfælde?
Jeg har nemlig ingen halsbrand haft, det har max været sammenlagt 20 min, så er vores dreng uden hår?
Kom med om i havde halsbrand eller ej, og hår på hovedet eller ej
Har stemt
Havde halsbrand og baby havde hår på hovedet
Emilie blev født med en god slat hår på hovedet, og jeg led meget af halsbrand.
Jeg havde slet ikke halsbrand én eneste gang iløbet af min graviditet med Viktor - og han kom ud med denne her hårpragt (på billedet er han ca 2 timer gammel) så jeg giver ikke meget for den skrøne
Havde ingen halsbrand og Annastacia havde rigtig meget hår
Havde konstant halsbrand fra omkring uge 12 og så du kan se på billedet havde han meget hår og han er 7 måneder og er blevet klippet 3 gange
har fået to børn venter d 3
1 barn ingen halsbrand hun havde en del hår på hovedet
2 barn havde meget halsbrand han havde næsten intet
men tror altså ik på den gamle skrøne
knus tanja 15+4
Jeg havde meget halsbrand og vores søn havde meget hår taget i betragtning at vi begge er fra norden og har lys hud og hår..
Halsbrand puuuuuh ja det havde jeg i hvert fald i den grad Isabella havde ikke så meget hår da hun blev født
Jeg har faktisk hørt det samme med halsbrand
Har også godt hørt den før og tænker at hvis det passer, ja så må vores baby da komme ud med et kæmpe, kæmpe stort garn. Har haft konstant halsbrand siden uge 5 og er i uge 39 i dag!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128