Narj, det passer vel ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Kofoed.

twinny skriver:

nej nej. overhovedet ikk. De er meget med. De kravler ikk endnu, men er godt på de rokker på alle fire og er næsten oppe og sidde selv.

SÅ fys sagde det eneste har de slog hovedet tilbage og træk armene tilbage. Eller var der ingenting.

Lækkert, min niece var hårdt ramt, så kender den kun fra den slemme side.

Det kan ana heller ikke, hehe, men hun er stadig ustyrlig, dog kun indeni stuen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

L&V

twinny skriver:

Hej tøser.

Mine drenge er 9 måneder.

Kan det passe at de siger ting endnu?

Det er bare fordi de tager en bold op og siger a det? )det lyder som " hvad er det"

Også siger de mam mam mam, hver eneste gang der kommer mad på bordet eller hvis de ser mor eller far spise. Men ellers siger de det aldrig.

Kan det passe at det er rigtig eller?

Det kan sagtens passe. jeg talte da jeg var 9 måneder og Laura siger ara -far moba-mor mama- mad

Anmeld

25. juni 2012

twinny

Månsson skriver:

Det kan sagtens passe. jeg talte da jeg var 9 måneder og Laura siger ara -far moba-mor mama- mad

Anmeld

25. juni 2012

Mother-love

Tror sagtens det kan være fordi de er begyndt at utrykke sig. Isabella er snart 13 mdr. Og hun er også begyndt for små 14 dage siden "a det" ellers siger hun "deeeet" og peger. Og hun sagde i lørdag imens du var i bad "ish" efter jeg havde sagt fisk som hun havde peget på som jeg har sat på fliserne i brusekabinen. Og hun har sagt mam mam mam siden hun var 6 mdr tror jeg. Og har altid gjort det ligeså snart hun var sulten eller der kommer mad på bordet

Anmeld

25. juni 2012

-Sigrid-

Jeg er overbevist om at Nethe siger moar, det lyder sådan her "muuuuaaaaaaaaaaaaaaargh!" ... Men alle andre tror bare det er en lyd... Men jeg ved bedre

Anmeld

25. juni 2012

Aagaard

twinny skriver:

Hej tøser.

Mine drenge er 9 måneder.

Kan det passe at de siger ting endnu?

Det er bare fordi de tager en bold op og siger a det? )det lyder som " hvad er det"

Også siger de mam mam mam, hver eneste gang der kommer mad på bordet eller hvis de ser mor eller far spise. Men ellers siger de det aldrig.

Kan det passe at det er rigtig eller?

Jeg har ikke læste svarene ellers, men min datter på næsten 9 mdr har også bestemte lyde til bestemte situationer. Især er madlyden som hos dine drenge meget tydelig og hun har en bestemt "jeg bliver glad når jeg ser puttemusen(bamse)" lyd når hun er træt

Men ligefrem tale ville jeg nok ikke tro Men gentagelse af jeres lyde(simple, som mmmmmaahhh - den lyd jeg siger når hun får smækkys ) det gør de helt sikkert, det her Milja gjort i et stykke tid nu.
Det er SÅ hyggeligt med de lyde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.