Narj, det passer vel ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Pige2009

twinny skriver:

Tak for svaret. Må jeg sige fortælle manden, når han er færdige med at bade. For han synes også det var ord. høhø

De kan mere end, man lige tror 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Kofoed.

Anastasia har det også, siger aaA, hvor vi siger ja. Siger vi "så stor", kommer arme i vejret og siger man mad, så har man bare med at have mad klar. Hun har længe leget med fjernbetjeningen og kigger hele tiden over på tvet, hvor hun har den, eller skifter vi kanal og hun ser det, så kigger hun rundt efter fjernbetjeningen, for den vil hun have. Så tror bestemt de også har fundet en sammenhæng af en art, snakker i tit om, at det er en hund og det er er tv osv? Måske de har opfanget ordet det og derfor spørger om det hedder det? Eller spørger i, hvad er det?

Anmeld

25. juni 2012

twinny

Solstrålebørn skriver:

Du er sgutte ikke skør.... 

hahah. mange tak for det.

Anmeld

25. juni 2012

twinny

Baagøe skriver:

De kan mere end, man lige tror 

Anmeld

25. juni 2012

ønskebørn74

twinny skriver:

Ja, det tror jeg også de siger.

Anmeld

25. juni 2012

Solstrålebørn

twinny skriver:

hahah. mange tak for det.

Mht. til sproget/ord så er det omkring den alder de har nu at de siger lidt a al ord.. 

Min den mindste siger dada (far), baba og noget a la "yayayaiiiii"... 

Anmeld

25. juni 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Anastasia har det også, siger aaA, hvor vi siger ja. Siger vi "så stor", kommer arme i vejret og siger man mad, så har man bare med at have mad klar. Hun har længe leget med fjernbetjeningen og kigger hele tiden over på tvet, hvor hun har den, eller skifter vi kanal og hun ser det, så kigger hun rundt efter fjernbetjeningen, for den vil hun have. Så tror bestemt de også har fundet en sammenhæng af en art, snakker i tit om, at det er en hund og det er er tv osv? Måske de har opfanget ordet det og derfor spørger om det hedder det? Eller spørger i, hvad er det?

Jamen det er forskelligt. I bøger kan vi godt pege og spørger, hvad er det? Men også pege på hunden og sige hund.

Anmeld

25. juni 2012

twinny

Solstrålebørn skriver:

Mht. til sproget/ord så er det omkring den alder de har nu at de siger lidt a al ord.. 

Min den mindste siger dada (far), baba og noget a la "yayayaiiiii"... 

hehe...

Anmeld

25. juni 2012

Clisolka

twinny skriver:

Hej tøser.

Mine drenge er 9 måneder.

Kan det passe at de siger ting endnu?

Det er bare fordi de tager en bold op og siger a det? )det lyder som " hvad er det"

Også siger de mam mam mam, hver eneste gang der kommer mad på bordet eller hvis de ser mor eller far spise. Men ellers siger de det aldrig.

Kan det passe at det er rigtig eller?

Jeg er altså helt sikker på du ikke er skør! Isabella sagde også mam mam da hun var omkring de 9 mrd - og snakketøjet har ikke stået stille siden 

Anmeld

25. juni 2012

Carl-Emil's mor

twinny skriver:

Hej tøser.

Mine drenge er 9 måneder.

Kan det passe at de siger ting endnu?

Det er bare fordi de tager en bold op og siger a det? )det lyder som " hvad er det"

Også siger de mam mam mam, hver eneste gang der kommer mad på bordet eller hvis de ser mor eller far spise. Men ellers siger de det aldrig.

Kan det passe at det er rigtig eller?

det kan sagtens passe nogle taler jo tidligere end andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.