Narj, det passer vel ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.813 visninger
45 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

twinny

Hej tøser.

Mine drenge er 9 måneder.

Kan det passe at de siger ting endnu?

Det er bare fordi de tager en bold op og siger a det? )det lyder som " hvad er det"

Også siger de mam mam mam, hver eneste gang der kommer mad på bordet eller hvis de ser mor eller far spise. Men ellers siger de det aldrig.

Kan det passe at det er rigtig eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

Hej tøser.

Det er bare fordi de tager en bold op og siger a det? )det lyder som " hvad er det"

Også siger de mam mam mam, hver eneste gang der kommer mad på bordet eller hvis de ser mor eller far spise. Men ellers siger de det aldrig.

Neeeej du er nok bare skør ... 

Anmeld

25. juni 2012

twinny

AalborgPigen skriver:

tænkte det nok.

Anmeld

25. juni 2012

TeamRocket

Nu kender jeg ikke til tvislinger, men vores knejt har også sagt sådan siden han var 9 mdr.. (Og han har ikke tiet stille siden haha)

Anmeld

25. juni 2012

Pige2009

Ja, da! Det er typisk i den alder, de kan begynde at sige små ting, som dem du nævner

Anmeld

25. juni 2012

Madam Blå

twinny skriver:

Hej tøser.

Hvorfor ikke?

Har lige læst min Barnets Bog. Jeg sagde mad, tørstig, sidde, og nogle andet (dog den færøeske "baby-forkortelse" )

Anmeld

25. juni 2012

Trine89

Min datter på ti mdr har også i noget tid sagt noget som minder om, hun siger "det?" mens hun peger på noget. Netop som hun spørger efter hvad det er.

Men hmm ved ikke om det bare er fordi man gerne vil hører det som om at de kan sige noget

Anmeld

25. juni 2012

Trine89

dobbelt

Anmeld

25. juni 2012

twinny

AalborgPigen skriver:

Høhø. de andre siger jeg ikk er skør.

Anmeld

25. juni 2012

twinny

TeamRocket skriver:

Nu kender jeg ikke til tvislinger, men vores knejt har også sagt sådan siden han var 9 mdr.. (Og han har ikke tiet stille siden haha)

nå nej. det lyder ikk rart med to der giver den gas.  Og mor der snakker vildt meget hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.