Narj, det passer vel ikk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

twinny

Babymor2010 skriver:

Jeg er altså helt sikker på du ikke er skør! Isabella sagde også mam mam da hun var omkring de 9 mrd - og snakketøjet har ikke stået stille siden 

haha... Min mand bliver sindsyd, med tre stk vandfald der aldrig stopper... Tror han har nok i mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

twinny

Carl-Emil's mor skriver:

det kan sagtens passe nogle taler jo tidligere end andre

tak for svaret.

Anmeld

25. juni 2012

Kofoed.

twinny skriver:

Tro

Jamen det er forskelligt. I bøger kan vi godt pege og spørger, hvad er det? Men også pege på hunden og sige hund.

Tror de har fanget den der igennem. Tænkt også på, hvilket ord man bruger mest overfor dem, vi bruger meget, ja, og det er stensikkert derfra ana har den, men det er skide sødt.

Anmeld

25. juni 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Tror de har fanget den der igennem. Tænkt også på, hvilket ord man bruger mest overfor dem, vi bruger meget, ja, og det er stensikkert derfra ana har den, men det er skide sødt.

det er skønt, de er så meget med efterhånden.

Anmeld

25. juni 2012

Kofoed.

twinny skriver:

det er skønt, de er så meget med efterhånden.

Men så er de da heller ikke sindssyg hårdt ramt af kiss kidd? Eller?

Anmeld

25. juni 2012

anynom

Isabel siger "moar" når hun er hysterisk, men det er næppe fordi hun vil have mig - hun begyndte da hun var omkring 6 mdr, så tvivler på hun forbinder ordet med mig, det er nok snarere bare en lyd hun har lært

Anmeld

25. juni 2012

Clisolka

twinny skriver:

haha... Min mand bliver sindsyd, med tre stk vandfald der aldrig stopper... Tror han har nok i mig.

Haha bare vent, det bliver værre  Isabella synger og siger ord konstant - bare ikke i vuggestuen 

Anmeld

25. juni 2012

twinny

Kofoed. skriver:

Men så er de da heller ikke sindssyg hårdt ramt af kiss kidd? Eller?

nej nej. overhovedet ikk. De er meget med. De kravler ikk endnu, men er godt på de rokker på alle fire og er næsten oppe og sidde selv.

SÅ fys sagde det eneste har de slog hovedet tilbage og træk armene tilbage. Eller var der ingenting.

Anmeld

25. juni 2012

twinny

Babymor2010 skriver:

Haha bare vent, det bliver værre  Isabella synger og siger ord konstant - bare ikke i vuggestuen 

hehe

Anmeld

25. juni 2012

twinny

JulieWH skriver:

Isabel siger "moar" når hun er hysterisk, men det er næppe fordi hun vil have mig - hun begyndte da hun var omkring 6 mdr, så tvivler på hun forbinder ordet med mig, det er nok snarere bare en lyd hun har lært

hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.