Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Ja, da! Det er typisk i den alder, de kan begynde at sige små ting, som dem du nævner
Ja, da! Det er typisk i den alder, de kan begynde at sige små ting, som dem du nævner
Ihh mange tak. Kunne godt være og opfandt ordene i hovedet.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinny skriver: Høhø. de andre siger jeg ikk er skør.
Høhø. de andre siger jeg ikk er skør.
Så er i alle skøre ... HIHI
Madam Blå skriver: Hvorfor ikke? Har lige læst min Barnets Bog. Jeg sagde mad, tørstig, sidde, og nogle andet (dog den færøeske "baby-forkortelse" )
Hvorfor ikke?
Har lige læst min Barnets Bog. Jeg sagde mad, tørstig, sidde, og nogle andet (dog den færøeske "baby-forkortelse" )
skønt. mange tak for svaret.
AalborgPigen skriver: Så er i alle skøre ... HIHI
hahaha.
twinny skriver: Ihh mange tak. Kunne godt være og opfandt ordene i hovedet.
Laura sagde bl.a. vov-vov
Rap-rap
Far
Da hun var 9-10 mdr.
Trine89 skriver: Min datter på ti mdr har også i noget tid sagt noget som minder om, hun siger "det?" mens hun peger på noget. Netop som hun spørger efter hvad det er. Men hmm ved ikke om det bare er fordi man gerne vil hører det som om at de kan sige noget
Min datter på ti mdr har også i noget tid sagt noget som minder om, hun siger "det?" mens hun peger på noget. Netop som hun spørger efter hvad det er. Men hmm ved ikke om det bare er fordi man gerne vil hører det som om at de kan sige noget
høhø nej det tænkte jeg også. Men det er åbenbart "startssproget"
Baagøe skriver: Laura sagde bl.a. vov-vov Rap-rap Far Da hun var 9-10 mdr.
Tak for svaret. Må jeg sige fortælle manden, når han er færdige med at bade. For han synes også det var ord. høhø
twinny skriver: Hej tøser. Mine drenge er 9 måneder. Kan det passe at de siger ting endnu? Det er bare fordi de tager en bold op og siger a det? )det lyder som " hvad er det" Også siger de mam mam mam, hver eneste gang der kommer mad på bordet eller hvis de ser mor eller far spise. Men ellers siger de det aldrig. Kan det passe at det er rigtig eller?
Hej tøser.
Mine drenge er 9 måneder.
Kan det passe at de siger ting endnu?
Det er bare fordi de tager en bold op og siger a det? )det lyder som " hvad er det"
Også siger de mam mam mam, hver eneste gang der kommer mad på bordet eller hvis de ser mor eller far spise. Men ellers siger de det aldrig.
Kan det passe at det er rigtig eller?
min vennindes pige siger Hej... hun er bare SÅ sød!!!
Du er sgutte ikke skør....
ønskebarn74 skriver: min vennindes pige siger Hej... hun er bare SÅ sød!!!
Ja, det tror jeg også de siger.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128