“den lille død” eller “dødens lillebror”

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Jeg VED også der findes mere mellem himmel og jord!!

har du oplevet noget lign ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

MorDk

mor-til-en-dejlig-baby skriver:

har du oplevet noget lign ??

Jeg har oplevet rigtig MANGE ting.... så jeg er IKKE i tvivl *S*

Anmeld

25. juni 2012

MorDk

Ikke ALT her i livet er TILFÆLDIGHEDER ♥

Anmeld

25. juni 2012

Den lykkelige

MorDk skriver:

Jeg har oplevet rigtig MANGE ting.... så jeg er IKKE i tvivl *S*

Undskyld jeg "blander" mig.. men det lyder vildt spændende.. er det nogle ting du vil dele?
jeg har aldrig oplevet noget.. men ved at der må være mere mellem himmel og jord.. mine forældre har oplevet en del, og jeg synes bare det er vildt spændende

Anmeld

25. juni 2012

mor-til-en-dejlig-baby

MorDk skriver:

Ikke ALT her i livet er TILFÆLDIGHEDER ♥

har du lyst til at dele det med mig

Anmeld

25. juni 2012

mor-til-en-dejlig-baby

Den lykkelige skriver:

Undskyld jeg "blander" mig.. men det lyder vildt spændende.. er det nogle ting du vil dele?
jeg har aldrig oplevet noget.. men ved at der må være mere mellem himmel og jord.. mine forældre har oplevet en del, og jeg synes bare det er vildt spændende

hvad de oplevet ??

- jeg vil gerne vende tilbage, men skal desværre ordne nogle ting så må logge af

Anmeld

25. juni 2012

MorDk

Jeg opretter en ny tråd med mine oplevelser... så kan vi skrive dér...

Anmeld

25. juni 2012

Muhmi

Der er jo så en ret vigtig faktor der spiller ind i alt alt det her "Du er død når du sover emne" Problemet er at når man sover, så vågner man igen og dette gør man mange gange i løbet af sit liv... Men når man er død, betyder det at man aldrig nogensinde vågner igen og hjernen er kortsluttet... død.... hjernen er ikke død når vi sover, for vi kan stadig opfatte hvad der sker omkring os, i og med at vi vågner hvis vi hører en høj lyd, eller man kan tale til personen der sover og derved "styre" deres drømme og følelser mens de sover...

Så selvom det var spændende læsning så kan jeg ikke forstå at man kan sammenligne det at sove med at være definitivt død....

Anmeld

25. juni 2012

Muhmi

MorDk skriver:

Det tror jeg også!!!

Jeg er bange for at dø i UHELD og med smerte!

Jeg vil dø som gammel...

Jeg vil opleve min dejlige søn, min kommende datter og min familie... mit liv! Uha tror jeg vil stoppe nu... får da helt tårer i øjnene... MEN døden er ikke noget at være bange for - det er jeg sikker på.

Men tænker... hvad sker der dog efter døden? Bliver der bare sort? Jeg magter ikke tanken om at "starte forfra" Tænk hvis man ikke bliver "nulstillet" ved en fejl? Det ville jo være frygteligt!!

Magter da ikke lektier, skole, kærestesorger, uddannelse mm igen *S*

Hvis du blev nulstillet næste gang du døde... Så er du jo blevet det mange gange før og derfor ikke kan huske at du skal "gøre" det hele igen, for dine omgivelser vil aldrig være de samme i "dit næste liv" og derfor er det ikke sikkert at du vil blive den samme person som du er i dag Hvis det gav mening?

Men der er jo ingen der kan opleve verdenen undergang for der er ingen at fortælle det til....

Anmeld

25. juni 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Muhmi skriver:

Der er jo så en ret vigtig faktor der spiller ind i alt alt det her "Du er død når du sover emne" Problemet er at når man sover, så vågner man igen og dette gør man mange gange i løbet af sit liv... Men når man er død, betyder det at man aldrig nogensinde vågner igen og hjernen er kortsluttet... død.... hjernen er ikke død når vi sover, for vi kan stadig opfatte hvad der sker omkring os, i og med at vi vågner hvis vi hører en høj lyd, eller man kan tale til personen der sover og derved "styre" deres drømme og følelser mens de sover...

Så selvom det var spændende læsning så kan jeg ikke forstå at man kan sammenligne det at sove med at være definitivt død....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.