er det ikk billigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. maj 2009

christinam

Findusinde skriver:

Tror måske det er en balder barnevogn, det er eneste oplysning de giver på deres hjemmeside omkring startpakken til 5000 kr..

nå og den er måske dårlig ,! jeg ligeglad stns den var så dejlig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2009

christinam

Findusinde skriver:

Tror måske det er en balder barnevogn, det er eneste oplysning de giver på deres hjemmeside omkring startpakken til 5000 kr..

Anmeld

1. maj 2009

Honningblomst

møllerher! skriver:

ved den kostede 3500 hvis man selv skulle købe den og 1500 sengen , så jeg ved jeg svare en masse

Tænker på mærket...de dyre giver jo en del igen når du sælger....min tre år gamle vgn fik jeg 3500kr for brugt-smiler- og så var det den sikreste ¨på markedet.
Men igen handler det jo om hvad man går efter....og lyder til du synes det er et super køb...dejligt...tillykke med det-smiler

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

Er der madras, lift og pusletaske med i pakken?

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Findusinde skriver:

ja der alt med!!!!! også til sengen , og plusebordt og så der et badekar

Anmeld

1. maj 2009

Findusinde

møllerher! skriver:

Nævnte INTET om at jeg syns den var dårlig.. Gav blot oplysningen til Eva, der spurgte om hvilken mærke det var......

Anmeld

1. maj 2009

Tina2

Jeg ville heller ikke købe de der startpakker.... Synes ikke det er af bedste kvalitet.

Jeg har en Oddervogn og da jeg tog den i brug ved mit 2. barn spurgte alle om vi havde købt ny barnevogn, den er bare stadigvæk superflot!

Har flere veninder som købte billige vogne første gang og de har måttet købe nye 2. gang, fordi de var af så dårlig kvalitet. En Odder kan uden problemer bruges til flere børn.

Tremmesengen fik vi af min mands bror og kone, den var meget lidt brugt, men vi malede den og så var den helt som ny og købte ny madras til den. Puslebord har min mand selv lavet, da vi ikke har kunnet finde nogle som er høje nok til os....

Er selvfølgelig forskelligt hvordan man prioriterer, men vil nok sige barnevognen for mig var meget vigtig at købe i ordentlig kvalitet.... Og jeg vil personligt hellere betale lidt mere for tingene og så kan de bruges noget længere og holde sig flotte længere tid....

Men skønt du fandt det så billigt, jeg håber du blir glad for det:-)

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Findusinde skriver:

vil du da gerne ha det?:

Anmeld

1. maj 2009

Rasmine

møllerher! skriver:

vil du da gerne ha det?:

Jeg tror Findusinde spørger dig, for at vurdere om det er et godt tilbud.
For uanset om HUN gerne vil have det eller ej, skal DU bruge en lift, og en madras.

Anmeld

1. maj 2009

christinam

Mebach skriver:

Jeg tror Findusinde spørger dig, for at vurdere om det er et godt tilbud.
For uanset om HUN gerne vil have det eller ej, skal DU bruge en lift, og en madras.

øhh, DET ER MED , SÅ HAHA

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.