Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Miiaah

Maja84 skriver:

Har du prøvet endnu en valmed, da de maler fra 25 hvor den digitale først måler fra 50, og nogle lægers teste måler også ved højere koncentration end valmed, måske svaret er der, hvor langt skulle du være?

Jamen eftersom jeg jo sidst fik menstruation først i april, burde jeg jo være rigtig langt henne. I dag er det 8 uger siden, at jeg regner med at samlejet som kunne have gjort mig gravid fandt sted - så burde jo være hele ti uger henne... Så, måske jeg bare er ultra langsom til den der production af hCG?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Puttemusen93

Miiaah skriver:

Hej folkens!

Her tidligere i dag tissede jeg endnu engang på en test, og forventede at se et negativt resultat - men se lige på billedet, er den ikke positiv? Jeg syntes, at den ser svagt positiv ud!

tillykke, jeg er selv ung mor, bare luk ørene

Anmeld

14. juni 2012

Kløver

Miiaah skriver:

Jamen eftersom jeg jo sidst fik menstruation først i april, burde jeg jo være rigtig langt henne. I dag er det 8 uger siden, at jeg regner med at samlejet som kunne have gjort mig gravid fandt sted - så burde jo være hele ti uger henne... Så, måske jeg bare er ultra langsom til den der production af hCG?

Har du overvejet privat scanning. Kender en som heller ikke kunne teste positiv, hun fandt ud af det 4 mdr henne med scanning, men da lægen havde nægtet hun var gravid måtte hun få abort på særtilladelse, da det skete igen valgte hun at beholde og gennemføre, men der kunne hun heller ikke teste positiv og hun har en skøn datter nu

Anmeld

14. juni 2012

Mist

Puttemusen93 skriver:

tillykke, jeg er selv ung mor, bare luk ørene

Jeg er helt enig.. LUK ørene for hvad andre siger og mener.. 

Det er din mening og holdning der tæller hvad det her angår.. 

Det kan godt være folk siger, ej hun re da alt for ung.. Ja men selvom man er 19 eller 16 f.eks. så kan man være en ligeså god mor som hvis man er 25 eller 35.. Det er bare et tal. 

Det er hvor voksen du er af sind som tæller..

og JEG kan også se 2 streger.. Held og lykke med det hele. 

Anmeld

14. juni 2012

Miiaah

Maja84 skriver:

Har du overvejet privat scanning. Kender en som heller ikke kunne teste positiv, hun fandt ud af det 4 mdr henne med scanning, men da lægen havde nægtet hun var gravid måtte hun få abort på særtilladelse, da det skete igen valgte hun at beholde og gennemføre, men der kunne hun heller ikke teste positiv og hun har en skøn datter nu

Ja,  jeg har overvejet det

Nu venter jeg lige på blodprøven... og hvis den imod alt forventning er negativ, og jeg om måske 2-3 uger stadig har G-symptomer, og stadig ingen mens. har fået, kunne jeg nok godt prøve det - men... hvis blodprøven er negativ, så er det vel heller intet barn?

(Men, den burde vel ikke være negativ, efter dén test jeg har uploadet)

Anmeld

14. juni 2012

Miiaah

Maja84 skriver:

- Forresten, med at teste positivt... Kunne hun så heller ikke teste via en blodprøve, eller hvordan?

Anmeld

14. juni 2012

Kløver

Miiaah skriver:

- Forresten, med at teste positivt... Kunne hun så heller ikke teste via en blodprøve, eller hvordan?

Ikke mig bekendt, derfor lægen ikke troede på hende

Anmeld

14. juni 2012

Miiaah

Maja84 skriver:

Ikke mig bekendt, derfor lægen ikke troede på hende

Hm, det lyder da underligt! :O

Nu må jeg lige se, hvad resultatet viser imorgen eller mandag, og så derefter se om der er "behov" for en scanning for en sikkerhedsskyld... - Men, hvis dét er, så burde jeg vel lige vente en 3 ugers tid, for at se om der kommer en menstruation?

Anmeld

14. juni 2012

OktoberMor

Miiaah skriver:

Hej folkens!

Her tidligere i dag tissede jeg endnu engang på en test, og forventede at se et negativt resultat - men se lige på billedet, er den ikke positiv? Jeg syntes, at den ser svagt positiv ud!

Jeg syntes nu også den ser svagt positiv ud, er sikker på hvis du tager en imorgen, så vil den se endnu mere positiv ud... Så tillykke med det. 

Anmeld

14. juni 2012

Kløver

Miiaah skriver:

være

Hm, det lyder da underligt! :O

Nu må jeg lige se, hvad resultatet viser imorgen eller mandag, og så derefter se om der er "behov" for en scanning for en sikkerhedsskyld... - Men, hvis dét er, så burde jeg vel lige vente en 3 ugers tid, for at se om der kommer en menstruation?

Ellers kan det jo være lægen vil henvise til gyn. Så du kan få klarhed og sikre alt er ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.