Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. juni 2012

Miiaah

Maja84 skriver:

Tillykke med de 2 fine streger, hvornår er termin

Åh, jeg kan stadig ikke få en bekræftelse fra lægen, det er ret frustrerende

- Er jo begyndt at blive nervøs for om det eventuelt kan være tale om en graviditet uden for livmoderen!(Men, jeg satser da på, at jeg bare danner hCG langsomt)...

Men hvis jeg virkelig er gravid, hvilket vil nogenlunde er 99% sikkert efter to svagt positive tests, så burde jeg få et barn til januar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2012

Kløver

Miiaah skriver:

bestembestebestembestemtiikkikkeddidin

Åh, jeg kan stadig ikke få en bekræftelse fra lægen, det er ret frustrerende

- Er jo begyndt at blive nervøs for om det eventuelt kan være tale om en graviditet uden for livmoderen!(Men, jeg satser da på, at jeg bare danner hCG langsomt)...

Men hvis jeg virkelig er gravid, hvilket vil nogenlunde er 99% sikkert efter to svagt positive tests, så burde jeg få et barn til januar

Synes bestemt ikke din test er svag

Har du prøvet en anden slags test, feks clear blue digtal, den er meget sikker, altid brugt den som ekstra sikkerhed, og vist rigtigt alle gange, om det har været negativ eller positiv

Håber bedst for dig, og så evt tage positiv test med til lægen, og kan de stadig intet se, så kan han lave blodprøve

Anmeld

14. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jo den er positiv..

Anmeld

14. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jo den er positiv..

Anmeld

14. juni 2012

Miiaah

Maja84 skriver:

Synes bestemt ikke din test er svag

Har du prøvet en anden slags test, feks clear blue digtal, den er meget sikker, altid brugt den som ekstra sikkerhed, og vist rigtigt alle gange, om det har været negativ eller positiv

Håber bedst for dig, og så evt tage positiv test med til lægen, og kan de stadig intet se, så kan han lave blodprøve

Nå, nu har jeg "frivilligt" troppet op nede på vores sygehus og bedt om at få taget en blodprøve - det fik jeg heldigvis lov til, så nu venter jeg spændt på et svar imorgen eller mandag...

Kunne heller ikke dy mig for at købe en Clearblue digital test... Sikke et utålmodigt menneske jeg er

Anmeld

14. juni 2012

Camillos

Miiaah skriver:

Hej folkens!

Her tidligere i dag tissede jeg endnu engang på en test, og forventede at se et negativt resultat - men se lige på billedet, er den ikke positiv? Jeg syntes, at den ser svagt positiv ud!

jo for pokker den er poooooosetiv ! stort tillykke med spiren ! 

Anmeld

14. juni 2012

Karoline27

Stort tillykke! Du er da vist gravid!

Med hensyn til ung mor - drop bekymringerne. Er du klar til at få et barn nu, så er det Go for it!

Anmeld

14. juni 2012

Kløver

Miiaah skriver:

Nå, nu har jeg "frivilligt" troppet op nede på vores sygehus og bedt om at få taget en blodprøve - det fik jeg heldigvis lov til, så nu venter jeg spændt på et svar imorgen eller mandag...

Kunne heller ikke dy mig for at købe en Clearblue digital test... Sikke et utålmodigt menneske jeg er

Hvor spændende, håber du får svar i morgen med godt nyt.

Hvad sagde den digitale, Jeg fik test som var mindre tydelig end din, og Den digitale sagde positiv så krydser

Anmeld

14. juni 2012

Miiaah

Hvor spændende, håber du får svar i morgen med godt nyt.

Hvad sagde den digitale, Jeg fik test som var mindre tydelig end din, og Den digitale sagde positiv så krydser

Den digitale har sagt "ikke gravid", det kan jeg ikke forstå, eftersom jeg sidst har haft menstruation først i april....(Oprettede(endnu!!!) en debat "Først positiv, så negativ... :/")

Anmeld

14. juni 2012

Kløver

Miiaah skriver:

Den digitale har sagt "ikke gravid", det kan jeg ikke forstå, eftersom jeg sidst har haft menstruation først i april....(Oprettede(endnu!!!) en debat "Først positiv, så negativ... :/")

Har du prøvet endnu en valmed, da de maler fra 25 hvor den digitale først måler fra 50, og nogle lægers teste måler også ved højere koncentration end valmed, måske svaret er der, hvor langt skulle du være?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.