Miiaah skriver:
Tjah, jeg er ovenikøbet så uheldig, at faderen til barnet nu er en ekskæreste(vi var sammen to år!), og han ønsker selvfølgelig ikke et barn - men hvis jeg virkelig er gravid(vil gerne have det bekræftet af lægen), så er det sådan det er, og så skal den lille nok få en god opvækst, om han er der eller ej 
Håber lidt, at vi finder ud af det, og sammen kan opforstre barnet selvfølgelig, men hvis ikke, så går det nok også i sidste ende 
Håber I finder ud af det.
Min mor fik mig kort efter hun var fyldt 18 og min far forlod hende da jeg var 9 måneder gammel. I starten havde de ikke et vildt godt forhold, men de fik det til at fungere for min skyld. De snakkede sjældent sammen da jeg blev gammel nok til selv at 'lave aftaler' med min far og min bonusmor. så blev jeg bare hentet og bragt når det var.
Jeg er ikke mærket af at være 'skilsmissebarn', jeg har bare være den 'heldige' (ifølge mine 5 brødre. Min mor har 2 og min far har 3
) fordi jeg altid har fået dobbelt fødselsdagsgaver og julegaver 
så hvis I bare kan have et nogenlunde forhold til hinanden og er enige om opdragelsen, så skal det nok gå 
Selvom han siger nu at han ikke vil barnet, så vent noget tid og tag det op med ham igen, han skal nok lige vænne sig til tanken.
Anmeld