Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

Miss-86

Miiaah skriver:

Hej folkens!

Her tidligere i dag tissede jeg endnu engang på en test, og forventede at se et negativt resultat - men se lige på billedet, er den ikke positiv? Jeg syntes, at den ser svagt positiv ud!

Der er klart 2 streger Så tillykke.

Glæder mig til den dag kommer for mig/os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Miiaah

Silas&Mille skriver:

Jeg ser også to streger

tillykke.

Du skal bare lukke ørene for hvad andre tænker. Hvis du føler dig klar til at få en lille, så er det sådan det er

Jeg er så ikke en af dem der ser ned på unge mødre, hvis jeg selv havde kunnet bestemme og jeg havde mødt min kæreste nogle år tidligere så var jeg også blevet mor tidligt
Men sådan blev det ikke for mig. 

Tjah, jeg er ovenikøbet så uheldig, at faderen til barnet nu er en ekskæreste(vi var sammen to år!), og han ønsker selvfølgelig ikke et barn - men hvis jeg virkelig er gravid(vil gerne have det bekræftet af lægen), så er det sådan det er, og så skal den lille nok få en god opvækst, om han er der eller ej

Håber lidt, at vi finder ud af det, og sammen kan opforstre barnet selvfølgelig, men hvis ikke, så går det nok også i sidste ende

Anmeld

11. juni 2012

Miiaah

Miss-86 skriver:

Der er klart 2 streger Så tillykke.

Glæder mig til den dag kommer for mig/os

Tjah, livet er "uretfærdigt" engang imellem, hvis man kan sige det sådan

Krydser fingre for dig

Anmeld

11. juni 2012

Miss-86

Miiaah skriver:

Tjah, livet er "uretfærdigt" engang imellem, hvis man kan sige det sådan

Krydser fingre for dig

Ja, men vi er ikke begyndt PB endnu, sååe

Anmeld

11. juni 2012

Silas&Mille

Miiaah skriver:

Tjah, jeg er ovenikøbet så uheldig, at faderen til barnet nu er en ekskæreste(vi var sammen to år!), og han ønsker selvfølgelig ikke et barn - men hvis jeg virkelig er gravid(vil gerne have det bekræftet af lægen), så er det sådan det er, og så skal den lille nok få en god opvækst, om han er der eller ej

Håber lidt, at vi finder ud af det, og sammen kan opforstre barnet selvfølgelig, men hvis ikke, så går det nok også i sidste ende

Håber I finder ud af det.

Min mor fik mig kort efter hun var fyldt 18 og min far forlod hende da jeg var 9 måneder gammel. I starten havde de ikke et vildt godt forhold, men de fik det til at fungere for min skyld. De snakkede sjældent sammen da jeg blev gammel nok til selv at 'lave aftaler' med min far og min bonusmor. så blev jeg bare hentet og bragt når det var.

Jeg er ikke mærket af at være 'skilsmissebarn', jeg har bare være den 'heldige' (ifølge mine 5 brødre. Min mor har 2 og min far har 3 ) fordi jeg altid har fået dobbelt fødselsdagsgaver og julegaver

så hvis I bare kan have et nogenlunde forhold til hinanden og er enige om opdragelsen, så skal det nok gå
Selvom han siger nu at han ikke vil barnet, så vent noget tid og tag det op med ham igen, han skal nok lige vænne sig til tanken. 

Anmeld

11. juni 2012

Miiaah

Silas&Mille skriver:

Håber I finder ud af det.

Min mor fik mig kort efter hun var fyldt 18 og min far forlod hende da jeg var 9 måneder gammel. I starten havde de ikke et vildt godt forhold, men de fik det til at fungere for min skyld. De snakkede sjældent sammen da jeg blev gammel nok til selv at 'lave aftaler' med min far og min bonusmor. så blev jeg bare hentet og bragt når det var.

Jeg er ikke mærket af at være 'skilsmissebarn', jeg har bare være den 'heldige' (ifølge mine 5 brødre. Min mor har 2 og min far har 3 ) fordi jeg altid har fået dobbelt fødselsdagsgaver og julegaver

så hvis I bare kan have et nogenlunde forhold til hinanden og er enige om opdragelsen, så skal det nok gå
Selvom han siger nu at han ikke vil barnet, så vent noget tid og tag det op med ham igen, han skal nok lige vænne sig til tanken. 

Jae, jeg er også kun lige fyldt 18(for tre måneder siden), så jeg skal også lige selv vænne mig til tanken om, at der måske er liv i mig - men mon ikke, at vi kan få det til at fungere på den ene eller anden måde

Anmeld

11. juni 2012

Silas&Mille

Miiaah skriver:

Jae, jeg er også kun lige fyldt 18(for tre måneder siden), så jeg skal også lige selv vænne mig til tanken om, at der måske er liv i mig - men mon ikke, at vi kan få det til at fungere på den ene eller anden måde

Selvfølgelig gør I det 

held og lykke med det i hvert fald 

Anmeld

11. juni 2012

Miiaah

Silas&Mille skriver:

Selvfølgelig gør I det 

held og lykke med det i hvert fald 

Tak!

Anmeld

11. juni 2012

Tanjadamgaard

Miiaah skriver:

Hej folkens!

Her tidligere i dag tissede jeg endnu engang på en test, og forventede at se et negativt resultat - men se lige på billedet, er den ikke positiv? Jeg syntes, at den ser svagt positiv ud!

- Jeg vil også sige den er positiv - Stort tillykke herfra 

Anmeld

11. juni 2012

Miiaah

Hmm! Har jeg ret, hvis jeg siger, at selvom den viser sådan en svag streg så ER man(99% sikkert) gravid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.