Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.430 visninger
49 svar
0 synes godt om
11. juni 2012

Miiaah

Hej folkens!

Her tidligere i dag tissede jeg endnu engang på en test, og forventede at se et negativt resultat - men se lige på billedet, er den ikke positiv? Jeg syntes, at den ser svagt positiv ud!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

BabyMiracle <3

Jeg kan godt se 2 streger ..
Stort tillykke !!

Anmeld

11. juni 2012

onlyme

Miiaah skriver:

Hej folkens!

Her tidligere i dag tissede jeg endnu engang på en test, og forventede at se et negativt resultat - men se lige på billedet, er den ikke positiv? Jeg syntes, at den ser svagt positiv ud!

jeg ser også 2 streger

tillykke

Anmeld

11. juni 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tillykke

Anmeld

11. juni 2012

Miiaah

Tak!

Men, hvis jeg virkelig er gravid, er jeg bange for at jeg bare bliver endnu en af disse "unge mødre", som folk ser så negativt på. Og hvis jeg er gravid, burde jeg, i følge min egen udregning, være 8 uger henne? Kan det passe, at jeg så først nu ser en svag positiv respons fra en test?

Anmeld

11. juni 2012

Gittemor09

Miiaah skriver:

Hej folkens!

den ser skam rimelig positiv ud og med hensyn til at den stadig er lidt utydelig kan være fordi din krop er lang tid om at vise det ligesom min er...

og stort tillykke...

Anmeld

11. juni 2012

Muhmi

Miiaah skriver:

Hej folkens!

Jo den er positiv... Tillykke 

Anmeld

11. juni 2012

BellaCiinea

Miiaah skriver:

Hej folkens!

Den er da fint positiv

Tillykke

Anmeld

11. juni 2012

Camilla30

Stort tillykke helt klart to streger, pøj pøj med graviditeten

Anmeld

11. juni 2012

Silas&Mille

Jeg ser også to streger

tillykke.

Du skal bare lukke ørene for hvad andre tænker. Hvis du føler dig klar til at få en lille, så er det sådan det er

Jeg er så ikke en af dem der ser ned på unge mødre, hvis jeg selv havde kunnet bestemme og jeg havde mødt min kæreste nogle år tidligere så var jeg også blevet mor tidligt
Men sådan blev det ikke for mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.