Er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2012

MortilElias2010

Miiaah skriver:

Hmm! Har jeg ret, hvis jeg siger, at selvom den viser sådan en svag streg så ER man(99% sikkert) gravid?

Det er der stor sandsynlighed for 

Da min viste et svagere resultat end denne slog jeg det hen med at jeg så ikke var gravid, troede fejlagtigt at de skulle være lige røde 

Så tog til Irland, Dublin - uvidende om at jeg var gravid indtil min veninde jeg skulle dele værelse med som i forvejen har en datter spurgte til mine symptomer. Ondt i brystErne. = gravid  

Og så testede jeg knaldhamrende røde streger da jeg kom hjem så her var den god nok 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2012

Solstrålebørn

Tillykke... Den ser sørme ud til at være ret god... 

Anmeld

11. juni 2012

MortilElias2010

Miiaah skriver:

Hej folkens!

Her tidligere i dag tissede jeg endnu engang på en test, og forventede at se et negativt resultat - men se lige på billedet, er den ikke positiv? Jeg syntes, at den ser svagt positiv ud!

Jeg ser to streger 

Anmeld

11. juni 2012

Miiaah

MortilElias2010 skriver:

Det er der stor sandsynlighed for 

Da min viste et svagere resultat end denne slog jeg det hen med at jeg så ikke var gravid, troede fejlagtigt at de skulle være lige røde 

Så tog til Irland, Dublin - uvidende om at jeg var gravid indtil min veninde jeg skulle dele værelse med som i forvejen har en datter spurgte til mine symptomer. Ondt i brystErne. = gravid  

Og så testede jeg knaldhamrende røde streger da jeg kom hjem så her var den god nok 

Okay.. Jeg har endnu ikke oplevet ondt i brysterne? Jeg er derimod meget træt, er meeeeget sulten(syntes jeg), og så har jeg lidt kvalme en gang imellem(det er ikke så slemt, heldigvis)

Anmeld

11. juni 2012

MortilElias2010

Miiaah skriver:

Okay.. Jeg har endnu ikke oplevet ondt i brysterne? Jeg er derimod meget træt, er meeeeget sulten(syntes jeg), og så har jeg lidt kvalme en gang imellem(det er ikke så slemt, heldigvis)

Jeg havde kun ømme bryster i min graviditet, har altid været kronisk sulten så det lagde jeg ikke mærke til heller om der røg mere ned, jo en enkelt gang hvor jeg spiste min egen burger og fik en klassekammerats også som ikke kunne spise sin  To af de Store fra Cafe Conrad plus alt det løse pommes osv  Yum! Ellers ingen andre symptomer såsom kvalme eller des lige. 

Anmeld

11. juni 2012

Miiaah

MortilElias2010 skriver:

Jeg havde kun ømme bryster i min graviditet, har altid været kronisk sulten så det lagde jeg ikke mærke til heller om der røg mere ned, jo en enkelt gang hvor jeg spiste min egen burger og fik en klassekammerats også som ikke kunne spise sin  To af de Store fra Cafe Conrad plus alt det løse pommes osv  Yum! Ellers ingen andre symptomer såsom kvalme eller des lige. 

Nå, det lyder da heldigt for dig!
Håber ikke jeg får flere bivirkninger, så vil det jo nærmest være en "leg" at være gravid

Anmeld

11. juni 2012

MortilElias2010

Miiaah skriver:

Nå, det lyder da heldigt for dig!
Håber ikke jeg får flere bivirkninger, så vil det jo nærmest være en "leg" at være gravid

Ah nu lyver jeg faktisk, der var tre uger hvor jeg ikke kunne gå  Læge troede begyndende bækkenløsning, men det gik i sig selv igen - men det gjorde da av. Det kan man også kalde et symptom. Fandt ud af at jeg var hypermobil, det vidste jeg ikke. Troede det skyldtes min ballet og gymnastik da jeg var teen 

Anmeld

11. juni 2012

Plysbjørnen

Miiaah skriver:

Hej folkens!

Her tidligere i dag tissede jeg endnu engang på en test, og forventede at se et negativt resultat - men se lige på billedet, er den ikke positiv? Jeg syntes, at den ser svagt positiv ud!

Jeg synes da nu den ser meget positiv ud. Tillykke du skal vist være mor...

Anmeld

11. juni 2012

Plysbjørnen

Miiaah skriver:

Du behøver ikke have ondt i brysterne...

Anmeld

14. juni 2012

Kløver

Tillykke med de 2 fine streger, hvornår er termin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.