pusle bordet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Vi har den her og den er perfekt http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S298280 90/
an ska bare ik ha den nederste af de øverste hylder i når barnet får en hvis størrelse for så banker det hovedet op i det Der er plads til det hele, er sååå glad for det

det var smart, den kendte jeg ikke  men kan der stå vand fad ved siden af hynden eller har i det på en anden hylde ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Træls, alt kan selvfølgelig ske, men ingen tegn på det her

fantastisk

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

JAaa de kan jeg da sagtens forstå ..

Vores børne værelse er heller ik det største , det er vel ja 10-12 KVm , men jeg synes alligevel man formår at udnytte pladsen godt

Men kan sagtens forstå dig ..
I kunne os købe sådan et væg hængt og måske have på toilettet det er smart synes jeg ..

toiletterne i huset er så små at det ikke er en mulighed at have på dem men på værelset ku det måske være løsnongen..

Anmeld

8. juni 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

toiletterne i huset er så små at det ikke er en mulighed at have på dem men på værelset ku det måske være løsnongen..

Når for pokker ja så er det heller ik en mulighed , men ja det ville da være enmulighed på værelset .. Det fylder jo ik særlig meget hvis man klapper det sammen hver gang

Anmeld

8. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

det var smart, den kendte jeg ikke  men kan der stå vand fad ved siden af hynden eller har i det på en anden hylde ?

Vi bruger ikke vandfad, kun vådservietter men man kan få sådan en metal bandit man kan hægte på siden så kan fadet stå der i

Anmeld

8. juni 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

hvad er jeres erfaringer med pusleborde ?

skal det være bredt med plads til ting ved siden af ?

er det okay der kun er plads til puden ?

(skal lige siges der ikke er plads på vores badeværelse så bliver ikke der vi skal have puslebord stående)

skal der være hylder oven over pusle bordet ?

kan man godt bare nøjes med en pude og så pusle andre steder i huset ?

please hjælp en første gangs fommende mor her..  så er i søde..

Vi har fået et lille puslebord til værelset af min svigerinde og der er oz kun lige plads til puden ovenpå.. Der er så en hylde nedenunder til bleer osv.

Vi har heller ik plads på vores smalle badeværelse til et puslebord derude og kæresten stoler ik på dem man kan hænge på væggen, men tilgengæld har vi et kæmpe køkken hvor vi kommer til at have vores primære pusleplads Det er oz bare en puslepude på den del af køkkenbordet vi aldrig bruger alligevel, et par kurve på væggen til salve og sådan og så er vi i nærheden af vand

Anmeld

8. juni 2012

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Vi har et puslebord og har måske brugt det 3 gange. Vi købte hurtigt en ekstra puslepude og skiftede andre steder. De har især virket godt da hun blev meget livlig og vendte sig meget.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

8. juni 2012

Clisolka

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

hvad er jeres erfaringer med pusleborde ?

skal det være bredt med plads til ting ved siden af ?

er det okay der kun er plads til puden ?

(skal lige siges der ikke er plads på vores badeværelse så bliver ikke der vi skal have puslebord stående)

skal der være hylder oven over pusle bordet ?

kan man godt bare nøjes med en pude og så pusle andre steder i huset ?

please hjælp en første gangs fommende mor her..  så er i søde..

Herhjemme overtog vi et puslebord med hjul - perfekt i en lille lejlighed, hvor vi ikke kan have det stående på badeværelset. Vi har puslehynden og 2 hylder under. De 2 hylder bliver dog ikke brugt pt., fordi den unge dame hugger det hele 

Primært bruger vi det i køkkenet, fordi det er nemt med vand og hendes kurve med tøj står på den side af køkkenbordet, som vi ikke bruger 

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Når for pokker ja så er det heller ik en mulighed , men ja det ville da være enmulighed på værelset .. Det fylder jo ik særlig meget hvis man klapper det sammen hver gang

nej rigtig nok

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Vi bruger ikke vandfad, kun vådservietter men man kan få sådan en metal bandit man kan hægte på siden så kan fadet stå der i

ved du hvor de fås henne ? det lyder smart 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.