pusle bordet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Princesspigen

Team Putte skriver:

Vi har fået et lille puslebord til værelset af min svigerinde og der er oz kun lige plads til puden ovenpå.. Der er så en hylde nedenunder til bleer osv.

Vi har heller ik plads på vores smalle badeværelse til et puslebord derude og kæresten stoler ik på dem man kan hænge på væggen, men tilgengæld har vi et kæmpe køkken hvor vi kommer til at have vores primære pusleplads Det er oz bare en puslepude på den del af køkkenbordet vi aldrig bruger alligevel, et par kurve på væggen til salve og sådan og så er vi i nærheden af vand

det var os smart, men der har vi heller ikke plads..

hvis det ikke skal være på børne værelset vil jeg snakke med kæresten om at gøre det på kontoeret/gæste værelset eller i vores spise stue.. men er ikke sikker på endnu hvor og hvordan, derfor jeg søger mulighederne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

afte

ved du hvor de fås henne ? det lyder smart 

I de fleste baby butikker tror jeg

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Babymor2010 skriver:

Herhjemme overtog vi et puslebord med hjul - perfekt i en lille lejlighed, hvor vi ikke kan have det stående på badeværelset. Vi har puslehynden og 2 hylder under. De 2 hylder bliver dog ikke brugt pt., fordi den unge dame hugger det hele 

Primært bruger vi det i køkkenet, fordi det er nemt med vand og hendes kurve med tøj står på den side af køkkenbordet, som vi ikke bruger 

det var os smart

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

I de fleste baby butikker tror jeg

det må undersøges

Anmeld

9. juni 2012

Team Putte

Princesspigen skriver:

det var os smart, men der har vi heller ikke plads..

hvis det ikke skal være på børne værelset vil jeg snakke med kæresten om at gøre det på kontoeret/gæste værelset eller i vores spise stue.. men er ikke sikker på endnu hvor og hvordan, derfor jeg søger mulighederne

Det kan jo ligeså godt være på børneværelset hvis alternativet alligevel er et rum uden vand.. Så har i oz tøj og sådan lige ved hånden

Anmeld

9. juni 2012

Maja_4000

Jeg har ikke læst tråden :b

Men her er lige et billede af vores puslebord (fra før vi fik barn ) .. 

Der er lige plads til lidt småting ved siden af puden og så er der hylde over , hvilket vi er glade for , da Caroline ellers ikke ville kunne lade det være

Jeg synes det er rart at der er lidt plads ved siden af puden så der er et sted at ligge bleen , klude , skiftetøj osv.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.