pusle bordet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

mortilnoahogmelina

MorDk skriver:

Du har ret i at mange vådservietter ikke har alt muligt skidt i sig... men der er jo noget som skal gøre dem våde... og det er en slags lotion.

Alm. vand er klart det bedste og er det jeg foretrækker.

Vådservietter bruger vi også men ikke som den primære løsning. Vådservietter er guld værd når man er på farten.

Men smag og behag

Selvfølgelig er der noget som skal gøre dem våde
og ja det er nemlig en smags sag , vi har ikk haft nogen problemer med dem , hverken med udslet eller noget .
Og ja selvfølgelig er vand det bedste det giver jeg helt ret i ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

MorDk

Mortil2tiloktober skriver:

Selvfølgelig er der noget som skal gøre dem våde
og ja det er nemlig en smags sag , vi har ikk haft nogen problemer med dem , hverken med udslet eller noget .
Og ja selvfølgelig er vand det bedste det giver jeg helt ret i ..

Vi brugte dem stort set kun i starten... og så sagde vores SP også det med lotion og tendens til rød numse osv. Vores dreng får nemt rød numse... sååå efter vi stoppede med kun at bruge dem så hjalp det rigtig meget. Det er derfor jeg siger det. MEN børn er forskellige... smiler... men det er bare ikke altid vådservietter er nok

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Hmm , det ved jeg ik om jeg vil give ret i .. Vi har nu aldrig haft nogen problemer overhovedet , de her våd servietter synes jeg personligt er de bedste de er virkelig våde lidt som når du vrider en vakse klud , og ja så er de ikk fyldt med alt muligt stof osv .

De gange hvor han feks har overskidt alt om det var som spæd eller 8 måneder eller nu 17 måneder jamen der er han røget direkte i bad , for det første stinker baby lort , for det andet så er det bare over alt når det er . og for det 3 så er det bare lettere når de skider igennem at putte dem i bad.
Men det er en samgs sag . Noah kommer i bad her hver dag , bestemt ikk med sæbe . men han bliver skyllede og lige vaksede i numse tissetrold . Og han har den fineste hud , på ingne måde tør eller noget .. Men igen det er en samgs sag .

Som hende den anden skrev her i debatten så er det os en smart løsning med en plade på sengen , hvis man altså bruger tremmeseng fra start , er bruger vi nemlig vugge de første 6-7 måneder og der passer det ik ..
og jeg personligt igen synes os det kræver nogen hylder ller noget til alle ting som cream bleer osv hvis man bare har sådan en plade , og dem ville jeg på ingne måde have hængende over sengen i tilfælde af et eller andet og de pludselig faldt ned, ja jeg er måske pyldret

ar okay, jamen tak, det er rart at vide hvad andres erfaringer er og hvad og hvordan i gør tingene..

med hensyn til trammeseng og vugge, så er sagen den at vi låner en vugge men også får en trammeseng foræret så jeg har begge fra start.. derfor kunne det jo være løsningen at bruge trammesengen med plade på da den jo ikke kommer til at blive bruge ret meget hvis overhoved det første tid..

vuggen skal jo nok stå ved siden af min seng og være den og barnevogn der primert bliver brugt

Anmeld

8. juni 2012

MelikkazMoar

Princesspigen skriver:

hylde på ? hvordan det ?

har du evt mulighed for at sende mig et billed eller ligge et her ind eller ?

orh.. ikke lige nu hvertfald

der er på siden sat   2 hyldeknæk på, så hovedhale fadet kan stå der ..

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Det kunne nemt være en fin løsning for jer...*S* Vi brugte tremmesengen fra start af men vores dreng startede med at sove i liften... ( senere fjernede vi liften og skærmede sengen lidt af så den ikke var så stor)

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

MelikkazMoar skriver:

orh.. ikke lige nu hvertfald

der er på siden sat   2 hyldeknæk på, så hovedhale fadet kan stå der ..

okay smart, det er ihværtifal værd at tage med i overvejelserne

Anmeld

8. juni 2012

mortilnoahogmelina

MorDk skriver:

Vi brugte dem stort set kun i starten... og så sagde vores SP også det med lotion og tendens til rød numse osv. Vores dreng får nemt rød numse... sååå efter vi stoppede med kun at bruge dem så hjalp det rigtig meget. Det er derfor jeg siger det. MEN børn er forskellige... smiler... men det er bare ikke altid vådservietter er nok

ja der er heldige vores dreng har aldrig på 17 måneder haft rød numse . så ja , vi tørre efter med en stof blee ..
Men jeg ved godt det er bedst det andet ..
Og jeg vil sige vi har aldrig haft problemer med at tørre ordentligt med en vådserviet , men igen det er nok forksliigt ..

Anmeld

8. juni 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

hvad er jeres erfaringer med pusleborde ?

skal det være bredt med plads til ting ved siden af ?

er det okay der kun er plads til puden ?

(skal lige siges der ikke er plads på vores badeværelse så bliver ikke der vi skal have puslebord stående)

skal der være hylder oven over pusle bordet ?

kan man godt bare nøjes med en pude og så pusle andre steder i huset ?

please hjælp en første gangs fommende mor her..  så er i søde..

Vi har pusle bord der hænger på væggen fra brio.

Der er plads til det hele udover tøj

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

Vi har pusle bord der hænger på væggen fra brio.

Der er plads til det hele udover tøj

det lyder som om det er godt bredt.. det må os lige undersøges..

skal de sættes op med noget ekstra stærkt eller sådan for at man er sikker på de ikke falder ned ?

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

ja der er heldige vores dreng har aldrig på 17 måneder haft rød numse . så ja , vi tørre efter med en stof blee ..
Men jeg ved godt det er bedst det andet ..
Og jeg vil sige vi har aldrig haft problemer med at tørre ordentligt med en vådserviet , men igen det er nok forksliigt ..

Det er også det vigtigste at man gør det man selv sys er bedst for barnet og en selv *S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.