Princesspigen skriver:
arr okay på den måde.. 
jeg har fået af vide at vådservietter ikke altid er nok så det er godt at have vand på eller ved pusle bordet ? os efter de 8 måneder..
Hmm , det ved jeg ik om jeg vil give ret i .. Vi har nu aldrig haft nogen problemer overhovedet , de her våd servietter synes jeg personligt er de bedste de er virkelig våde lidt som når du vrider en vakse klud , og ja så er de ikk fyldt med alt muligt stof osv .
De gange hvor han feks har overskidt alt om det var som spæd eller 8 måneder eller nu 17 måneder jamen der er han røget direkte i bad , for det første stinker baby lort , for det andet så er det bare over alt når det er . og for det 3 så er det bare lettere når de skider igennem at putte dem i bad.
Men det er en samgs sag . Noah kommer i bad her hver dag , bestemt ikk med sæbe . men han bliver skyllede og lige vaksede i numse tissetrold . Og han har den fineste hud , på ingne måde tør eller noget .. Men igen det er en samgs sag .
Som hende den anden skrev her i debatten så er det os en smart løsning med en plade på sengen , hvis man altså bruger tremmeseng fra start , er bruger vi nemlig vugge de første 6-7 måneder og der passer det ik ..
og jeg personligt igen synes os det kræver nogen hylder ller noget til alle ting som cream bleer osv hvis man bare har sådan en plade , og dem ville jeg på ingne måde have hængende over sengen i tilfælde af et eller andet og de pludselig faldt ned, ja jeg er måske pyldret
Anmeld