pusle bordet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Jamen på de to hylder under puslebordet , der har vi en fin kurv med diverse creamer olier osv .. Vi ahr stof bleer alm bleer håndklæder og tæpper , altså det vi lige står og skal bruge når vi står vi puslebordet . ved siden af har vi en komode med tøj der på stod vand fadet .

Idag bruger jeg vådservietter fra rema som er astma og allergi mærkede ..
Men i de første ja 8 måneder brugte ejg vand .

arr okay på den måde..

jeg har fået af vide at vådservietter ikke altid er nok så det er godt at have vand på eller ved pusle bordet ? os efter de 8 måneder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

MorDk

Der findes så mange løsninger...

Vi var også ude i noget med ophæng på væggen... MEN har bare været så glad for "sengemodellen" såååå vi gentager succesen.

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Mht vådservietter så er det faktisk bedst at bruge dem " på farten" og så bruge skumklude hjemme. Der er ofte lotion osv. i vådservietter... og når det sidder på huden kan det godt give irritation og evt. fremprovokerer svamp.

Anmeld

8. juni 2012

MelikkazMoar

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

hvad er jeres erfaringer med pusleborde ?

skal det være bredt med plads til ting ved siden af ?

er det okay der kun er plads til puden ?

(skal lige siges der ikke er plads på vores badeværelse så bliver ikke der vi skal have puslebord stående)

skal der være hylder oven over pusle bordet ?

kan man godt bare nøjes med en pude og så pusle andre steder i huset ?

please hjælp en første gangs fommende mor her..  så er i søde..

jeg har puslebord fra Troll, hvor der kun er plads til puden, og så er der sat en 'hylde' på så hovedhale-fadet kan stå i. og så er der 2 hylder nedenunder..

og jeg er meget tilfreds.. og hendes puslebord står også på hendes værelse..

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Princesspigen skriver:

kan man købe dem brugt og hvad bliver de kaldt ?

Du kan sagtens købe dem brugt! Dba.dk har dem helt sikkert!

Fra ny koster den omkring 400-500kr. kan købes i babysam, ønskebørn osv.

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

MorDk skriver:

En pusleplade... tror jeg bare de bliver kaldt!

Anmeld

8. juni 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

arr okay på den måde..

jeg har fået af vide at vådservietter ikke altid er nok så det er godt at have vand på eller ved pusle bordet ? os efter de 8 måneder..

Hmm , det ved jeg ik om jeg vil give ret i .. Vi har nu aldrig haft nogen problemer overhovedet , de her våd servietter synes jeg personligt er de bedste de er virkelig våde lidt som når du vrider en vakse klud , og ja så er de ikk fyldt med alt muligt stof osv .

De gange hvor han feks har overskidt alt om det var som spæd eller 8 måneder eller nu 17 måneder jamen der er han røget direkte i bad , for det første stinker baby lort , for det andet så er det bare over alt når det er . og for det 3 så er det bare lettere når de skider igennem at putte dem i bad.
Men det er en samgs sag . Noah kommer i bad her hver dag , bestemt ikk med sæbe . men han bliver skyllede og lige vaksede i numse tissetrold . Og han har den fineste hud , på ingne måde tør eller noget .. Men igen det er en samgs sag .

Som hende den anden skrev her i debatten så er det os en smart løsning med en plade på sengen , hvis man altså bruger tremmeseng fra start , er bruger vi nemlig vugge de første 6-7 måneder og der passer det ik ..
og jeg personligt igen synes os det kræver nogen hylder ller noget til alle ting som cream bleer osv hvis man bare har sådan en plade , og dem ville jeg på ingne måde have hængende over sengen i tilfælde af et eller andet og de pludselig faldt ned, ja jeg er måske pyldret

Anmeld

8. juni 2012

MorDk

Hmm , det ved jeg ik om jeg vil give ret i .. Vi har nu aldrig haft nogen problemer overhovedet , de her våd servietter synes jeg personligt er de bedste de er virkelig våde lidt som når du vrider en vakse klud , og ja så er de ikk fyldt med alt muligt stof osv .

De gange hvor han feks har overskidt alt om det var som spæd eller 8 måneder eller nu 17 måneder jamen der er han røget direkte i bad , for det første stinker baby lort , for det andet så er det bare over alt når det er . og for det 3 så er det bare lettere når de skider igennem at putte dem i bad.
Men det er en samgs sag . Noah kommer i bad her hver dag , bestemt ikk med sæbe . men han bliver skyllede og lige vaksede i numse tissetrold . Og han har den fineste hud , på ingne måde tør eller noget .. Men igen det er en samgs sag .

Som hende den anden skrev her i debatten så er det os en smart løsning med en plade på sengen , hvis man altså bruger tremmeseng fra start , er bruger vi nemlig vugge de første 6-7 måneder og der passer det ik ..
og jeg personligt igen synes os det kræver nogen hylder ller noget til alle ting som cream bleer osv hvis man bare har sådan en plade , og dem ville jeg på ingne måde have hængende over sengen i tilfælde af et eller andet og de pludselig faldt ned, ja jeg er måske pyldret

Du har ret i at mange vådservietter ikke har alt muligt skidt i sig... men der er jo noget som skal gøre dem våde... og det er en slags lotion.

Alm. vand er klart det bedste og er det jeg foretrækker.

Vådservietter bruger vi også men ikke som den primære løsning. Vådservietter er guld værd når man er på farten.

Men smag og behag

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

MelikkazMoar skriver:

jeg har puslebord fra Troll, hvor der kun er plads til puden, og så er der sat en 'hylde' på så hovedhale-fadet kan stå i. og så er der 2 hylder nedenunder..

og jeg er meget tilfreds.. og hendes puslebord står også på hendes værelse..

hylde på ? hvordan det ?

har du evt mulighed for at sende mig et billed eller ligge et her ind eller ?

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

MorDk skriver:

okay super.. ved du hvad de bliver kaldt så de er nemmere at søge efter ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.