pusle bordet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

ar okay, jamen tak, det er rart at vide hvad andres erfaringer er og hvad og hvordan i gør tingene..

med hensyn til trammeseng og vugge, så er sagen den at vi låner en vugge men også får en trammeseng foræret så jeg har begge fra start.. derfor kunne det jo være løsningen at bruge trammesengen med plade på da den jo ikke kommer til at blive bruge ret meget hvis overhoved det første tid..

vuggen skal jo nok stå ved siden af min seng og være den og barnevogn der primert bliver brugt

Jaaa så har i muligheden for at bruge den form for pusleplads ..

det er jo bare at finde den bedste løsning for en selv ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

mortilnoahogmelina

MorDk skriver:

Det er også det vigtigste at man gør det man selv sys er bedst for barnet og en selv *S*

Jaaa lige præcis

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Mortil2tiloktober skriver:

Jaaa så har i muligheden for at bruge den form for pusleplads ..

det er jo bare at finde den bedste løsning for en selv ..

ja lige precis.. og da børneværelset er ret lille og jeg helst ville have puske plads der så er det med at tænke sig om..  

derfor jeg søger lidt løsninger som jeg ikke selv havde tænkt over og andres erfaringer så jeg kan have det med i mine overvejelser

Anmeld

8. juni 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

det lyder som om det er godt bredt.. det må os lige undersøges..

skal de sættes op med noget ekstra stærkt eller sådan for at man er sikker på de ikke falder ned ?

uh nu var det manden der satte det op

Men det har vist noget med skruerne af gøre

Du skal ikke være bange for at det falder ned det kan tåle mange kg, jeg testede det da jeg var gravid med 75 kg, så tror den holder til bebs

Jeg er super glad for mit

Anmeld

8. juni 2012

Camel

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

hvad er jeres erfaringer med pusleborde ?

skal det være bredt med plads til ting ved siden af ?

er det okay der kun er plads til puden ?

(skal lige siges der ikke er plads på vores badeværelse så bliver ikke der vi skal have puslebord stående)

skal der være hylder oven over pusle bordet ?

kan man godt bare nøjes med en pude og så pusle andre steder i huset ?

please hjælp en første gangs fommende mor her..  så er i søde..

Jeg har med mine de 2 store haft en bred og tyk træbordplade sat op på væggen med gode, store hyldebærer. Bredden har været så der var plads til halefad, skumklude, kurv m. div. creme og bleer ved siden af puslehynden. Derudover har jeg haft en kommode med skuffer, der passede ind under bordet, til tøjet og hylder til stofbleer, stofvaskeklude over bordet. Jeg var rigtig glad for at have alt indenfor rækkevidde, og vandet, så var det eneste der ikke lige var i nærheden, sørgede jeg så bare for at hente inden jeg lagde børnene op på puslebordet

Nu er jeg gravid med nr. 3, en lille efternøler, og jeg har kigget alle steder efter en pusleløsning, men kan ikke finde noget der passer mig, så jeg ender nok ud i nogenlunde samme løsning igen

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Mor til Ella skriver:

uh nu var det manden der satte det op

Men det har vist noget med skruerne af gøre

Du skal ikke være bange for at det falder ned det kan tåle mange kg, jeg testede det da jeg var gravid med 75 kg, så tror den holder til bebs

Jeg er super glad for mit

super

kom bare til at tænke på da vi var på mc donald som yngre, der faldt hylden over pusle bordet lige ned i hoved på min lillebror der var ved at blive skiftet  så tænkte om det hele så os ku falde ned

Anmeld

8. juni 2012

L&V

Princesspigen skriver:

hejsa de damer..

hvad er jeres erfaringer med pusleborde ?

skal det være bredt med plads til ting ved siden af ?

er det okay der kun er plads til puden ?

(skal lige siges der ikke er plads på vores badeværelse så bliver ikke der vi skal have puslebord stående)

skal der være hylder oven over pusle bordet ?

kan man godt bare nøjes med en pude og så pusle andre steder i huset ?

please hjælp en første gangs fommende mor her..  så er i søde..

Vi har den her og den er perfekt http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/S298280 90/
an ska bare ik ha den nederste af de øverste hylder i når barnet får en hvis størrelse for så banker det hovedet op i det Der er plads til det hele, er sååå glad for det

Anmeld

8. juni 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

super

kom bare til at tænke på da vi var på mc donald som yngre, der faldt hylden over pusle bordet lige ned i hoved på min lillebror der var ved at blive skiftet  så tænkte om det hele så os ku falde ned

Træls, alt kan selvfølgelig ske, men ingen tegn på det her

Anmeld

8. juni 2012

Princesspigen

Camel skriver:

Jeg har med mine de 2 store haft en bred og tyk træbordplade sat op på væggen med gode, store hyldebærer. Bredden har været så der var plads til halefad, skumklude, kurv m. div. creme og bleer ved siden af puslehynden. Derudover har jeg haft en kommode med skuffer, der passede ind under bordet, til tøjet og hylder til stofbleer, stofvaskeklude over bordet. Jeg var rigtig glad for at have alt indenfor rækkevidde, og vandet, så var det eneste der ikke lige var i nærheden, sørgede jeg så bare for at hente inden jeg lagde børnene op på puslebordet

Nu er jeg gravid med nr. 3, en lille efternøler, og jeg har kigget alle steder efter en pusleløsning, men kan ikke finde noget der passer mig, så jeg ender nok ud i nogenlunde samme løsning igen

min mor har med mine brødre haft en løsning der mindere om jeres..

2 træ-"heste" med en bordplade oven på hvor der var massere af plads.. men lige det min mor havde fyldte alt for meget til hvad vi har plads til..

Anmeld

8. juni 2012

mortilnoahogmelina

Princesspigen skriver:

ja lige precis.. og da børneværelset er ret lille og jeg helst ville have puske plads der så er det med at tænke sig om..  

derfor jeg søger lidt løsninger som jeg ikke selv havde tænkt over og andres erfaringer så jeg kan have det med i mine overvejelser

JAaa de kan jeg da sagtens forstå ..

Vores børne værelse er heller ik det største , det er vel ja 10-12 KVm , men jeg synes alligevel man formår at udnytte pladsen godt

Men kan sagtens forstå dig ..
I kunne os købe sådan et væg hængt og måske have på toilettet det er smart synes jeg ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.