Skriver fordi jeg faktisk kan mærke det stikker i mig efter jeg har opdaget nedestående. Håber meget på et godt råd eller to, men husk og hold tonen ordentlig..
En bekendt har for nyligt vist en film hvor personens barn der IKKE engang er fyldt 5 mdr nu er sat i en høj stol ( ikke indsats til babyer men plastisk højstol ) og barnet har mad over det hele! Det er tydeligt at barnet ingen balance har da det nærmest har lagt sig indover stolen og rokker rundt, barnet skal så selv spise det mad forælderen har serveret for barnet med ske
hvilket ikke går særlig godt - no wonders.
Nu sidder jeg og har lige gennemgået med en læge fra et af de større hospitaler hvordan man bedst hjælper sit barn og knoglerne og det er absolut ikke ved at sidde sådan og spise selv.. Jeg ved fra andet dokumentation at det IKKE kun er en engangsforestilling men noget der sker dagligt..
Barnet lider i forvejen af tydelig overvægt hvilket jo absolut ikke er godt for kroppens udvikling...
forholder man sig totalt ligeglad eller prøver man forsigtigt at snakke med personen om det? 
Anmeld