Godnat flasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

dukke

MIWULA skriver:

Hvor gamle var jeres børn da i stoppede med godnat flasken? Jeg havde lavet afstemningen op til 16 måneder men det kom ikk på. Så dem over 12 må skrive det. 

Hej søde sjovt at finde dig her

Aksel er 19 mdr og han får godnat flaske ca 2 gange om ugen men det er også kun selv hvis han selv siger til ellers gør han ikke..

Knus Charlotte (fra klassen)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

Kløver

MIWULA skriver:

Hvor gamle var jeres børn da i stoppede med godnat flasken? Jeg havde lavet afstemningen op til 16 måneder men det kom ikk på. Så dem over 12 må skrive det. 

Har stemt blank, da Daniel på 16 mdr stadig får lidt sødmælk i en flaske når han skal sove

Anmeld

6. juni 2012

Maja88

Aprilla er 15måneder og får stadig

Anmeld

6. juni 2012

Tona

MIWULA skriver:

Jeg stemt blankt, da Amanda var 13 mdr

Anmeld

6. juni 2012

4xGreve

kristinaS skriver:

det blev jeg glad for at høre. Vores er 19 mdr og får stadig en fl. Til natten. Han siger selv ja til den, og vi har ik noget problem med det. Så længe han spiser sine måltider. Og når du skriver fagfolk siger det er fint....for synes jo egentlig han er lidt gammel...kender ikke andre der får stadig. Men børn er jo så forskellige.

Ja børn er nemlig så forskellige og har forskellige behov og når det er så "lille" en ting hvorfor så ikke opfylde deres behov 

Anmeld

6. juni 2012

4xGreve

MIWULA skriver:

Ja er helt enig.  Vil heller ikk tvinge Jamie men har lige opdaget vi ikk har mere mælk  Men indtil nu klare han det rigtig godt 

Hele skidt at løbe tør men så længe han klare den så er der jo ingen problemer 

Kan huske folk var sådan efter os bla. Med hendes godnat flaske og hendes sut men hun har selv fået lov at sige stop til begge dele og det har fungeret for os alle sammen og forløbet smerte frit da hun selv valgte at smide sutten var der intet pres fra os vi spurgte faktisk om hun nu varsikker men blev selvfølgelig belønnet med noget legetøj efter eget valg og hun har ikke spurgt til sin sut en eneste gang... 

For mig var det vigtigt at gøre det på Daniella's måde, og har tænkt mig at gøre det på samme måde med Milo

Anmeld

7. juni 2012

Livsmor

Har tit og ofte tænkt at Lea skulle af med natflasken, hun er 22 mdr, men det er ikke sket endnu. Hun får halv letmælk, halv vand, og hun spiser fint iløbet af dagen. Nogle dage kommer hun selv og beder om flasken og sin dyne, for nu vil hun iseng ;O) Det kan jeg bare ikke stå for, så den kommer ikke væk lige nu og her...... Håber selv hun siger stop, inde alt for længe.

Anmeld

7. juni 2012

Nanastep

Emil er 15mdr nu og han får ca 140ml sødmælk når han ligger i sin seng og skal sove, men det er simpelhen fordi han ikke gider sove før han får den.
men min tanke er at det snart skal stoppe

Anmeld

7. juni 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
MIWULA skriver:

har stemt 11 mdr. med theo
storbror var 13 mdr

Anmeld

7. juni 2012

Nadia&Daniel

Laura er 20 mdr.  og hun får/drikker stadig en godnat flaske (hun drikker imellem 150-200 ml.)

Har oplevet en gang, hvor hun sprand flaske over - hun sov dårligt, og vågnede igen efter få timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.