Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor gamle var jeres børn da i stoppede med godnat flasken? Jeg havde lavet afstemningen op til 16 måneder men det kom ikk på. Så dem over 12 må skrive det.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Hvor gamle var jeres børn da i stoppede med godnat flasken?
Hvor gamle var jeres børn da i stoppede med godnat flasken?
Hov! Jeg fik svaret 8-9 mrd., men Isabella var omkring 6 mrd. da hun ikke gad sin natbajer mere. Da hun var 8 mrd. stoppede hun helt med flaskerne
Lidt under et år.
Åhh vores lille dreng var dælme 14 måneder før han ville af med flasken inden han skulle sove
Anton var 13 måneder, da vi stoppede med godnatflasken - så jeg har stemt blankt
Babymor2010 skriver: Hov! Jeg fik svaret 8-9 mrd., men Isabella var omkring 6 mrd. da hun ikke gad sin natbajer mere. Da hun var 8 mrd. stoppede hun helt med flaskerne
Mener den flaske inden barnet kommer i seng.
Hmm har aldrig rigtig givet godnat-flaske... kun liiige da jeg stoppede med at amme... men tænker han var omkring 9-10 mdr. Det vard er jeg stoppede med at amme. Han valgte hurtigt selv sut og flaske fra.
Fru.Mäes <3 skriver: Åhh vores lille dreng var dælme 14 måneder før han ville af med flasken inden han skulle sove
Puha så er det ikk kun jamie der har den så lang tid. Hihi
K&S skriver: Anton var 13 måneder, da vi stoppede med godnatflasken - så jeg har stemt blankt
Ej hvor dårligt havde lavet den op til 16 måneder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128