Godnat flasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2012

prettybutterfly

Fortsatte til prinsessen var 15 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2012

MIWULA

dukke skriver:

Hej søde sjovt at finde dig her

Aksel er 19 mdr og han får godnat flaske ca 2 gange om ugen men det er også kun selv hvis han selv siger til ellers gør han ikke..

Knus Charlotte (fra klassen)

Hihi hvor sjovt du oz er herinde.  Ja kan godt huske du sagde han stadig fik nogle gange. 

Anmeld

7. juni 2012

MIWULA

4xGreve skriver:

Hele skidt at løbe tør men så længe han klare den så er der jo ingen problemer 

Kan huske folk var sådan efter os bla. Med hendes godnat flaske og hendes sut men hun har selv fået lov at sige stop til begge dele og det har fungeret for os alle sammen og forløbet smerte frit da hun selv valgte at smide sutten var der intet pres fra os vi spurgte faktisk om hun nu varsikker men blev selvfølgelig belønnet med noget legetøj efter eget valg og hun har ikke spurgt til sin sut en eneste gang... 

For mig var det vigtigt at gøre det på Daniella's måde, og har tænkt mig at gøre det på samme måde med Milo

Det lyder også som en rigtig god ide jeg tror da osse jeg vil gøre det på den måde. 

Anmeld

7. juni 2012

Carl-Emil's mor

MIWULA skriver:

Hvor gamle var jeres børn da i stoppede med godnat flasken? Jeg havde lavet afstemningen op til 16 måneder men det kom ikk på. Så dem over 12 må skrive det. 

er ikke helt sikker på hvad du mener

mener du en man giver når de sover eller mener du en man giver for at de skal sove?

Ihvertfald ingen af delene her Carl-Emil sover når han er træt længere er den ikke  han behøver ikke mad at falde i søvn på - lucky me

Anmeld

7. juni 2012

MIWULA

Tak for svar fra jer alle søde mennesker jeg kan ikk følge med så stopper med at svare jer nu. Så ved i det. 

Anmeld

7. juni 2012

MIWULA

Carl-Emil's mor skriver:

er ikke helt sikker på hvad du mener

mener du en man giver når de sover eller mener du en man giver for at de skal sove?

Ihvertfald ingen af delene her Carl-Emil sover når han er træt længere er den ikke  han behøver ikke mad at falde i søvn på - lucky me

Mener flasken inden de blir lagt i seng.. Hihi

Anmeld

7. juni 2012

Carl-Emil's mor

MIWULA skriver:

Mener flasken inden de blir lagt i seng.. Hihi

heheh ok så er jeg med

Anmeld

7. juni 2012

Lilje82

MIWULA skriver:

Vi bruger også alm mælk i flaske men vi havde ikknoget mælk idag Men han sover nu uden noget gråd så kan være det er slut nu. 

Så er det jo fint, her undlod vi den bare til sidst, da han faktisk ikke rigtig drak noget af den, og havde sagt han fik det så længe han selv ville, ville kun skifte flasken ud med en tudekop og til sidst en alm. kop, hvis det blev nødvendigt, hvilket det jo så ikke gjorde

Anmeld

7. juni 2012

trunte89

Her sagde hun selv stop da hun blev 2 år.

Anmeld

7. juni 2012

MIWULA

Lilje82 skriver:

Så er det jo fint, her undlod vi den bare til sidst, da han faktisk ikke rigtig drak noget af den, og havde sagt han fik det så længe han selv ville, ville kun skifte flasken ud med en tudekop og til sidst en alm. kop, hvis det blev nødvendigt, hvilket det jo så ikke gjorde

Lyder dejlig nemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.