Godnat flasken?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

Clisolka

MIWULA skriver:

Mener den flaske inden barnet kommer i seng. 

Jeps, det er jeg klar over - det har jeg også svaret ved natbajeren 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2012

MIWULA

MorDk skriver:

Hmm har aldrig rigtig givet godnat-flaske... kun liiige da jeg stoppede med at amme... men tænker han var omkring 9-10 mdr. Det vard er jeg stoppede med at amme. Han valgte hurtigt selv sut og flaske fra.

Dejligt og nemt 

Anmeld

6. juni 2012

MIWULA

Babymor2010 skriver:

Jeps, det er jeg klar over - det har jeg også svaret ved natbajeren 

Hehe hold da op det var tidligt. 

Anmeld

6. juni 2012

MIWULA

Tauf skriver:

Elias er snart 13mdr og er ikke klar til at komme af med sin helt endnu. Så jeg har stemt blankt ..

Samme her Jamie er bare 14 måneder

Anmeld

6. juni 2012

4xGreve

MIWULA skriver:

Hvor gamle var jeres børn da i stoppede med godnat flasken? Jeg havde lavet afstemningen op til 16 måneder men det kom ikk på. Så dem over 12 må skrive det. 

Daniella var over to år og derefter fik hun en drikkedunk sådan en dryppefri en med sugerør... Hun fik selv lov at sige stop og det syntes jeg er vigtigt da det skal være når de er klar til det! Flere fag folk støttet op omkring vores valg!

Anmeld

6. juni 2012

Clisolka

MIWULA skriver:

Hehe hold da op det var tidligt. 

Vi kunne højst få 30 ml i hende, hvis vi var heldige, så SP sagde vi skulle prøve at lægge hende uden 

Anmeld

6. juni 2012

FruStolpe

MIWULA skriver:

Hvor gamle var jeres børn da i stoppede med godnat flasken? Jeg havde lavet afstemningen op til 16 måneder men det kom ikk på. Så dem over 12 må skrive det. 

Isabella var 19 måneder

Anmeld

6. juni 2012

_-Kathrine-_

Åha... Villads er 13 mdr og vi er endnu ikke kommet af med den og ved ikke helt hvordan vi skal bære os an... Han har haft en hård periode med seperationsangst, så det vil vi lige helt over inden vi går igang med projektet... Kan virkelig mærke på ham at han synes det er hyggeligt og jeg er så bange for at han skal vågne og er sulten om natten...
MEN... Vi har ferie i uge 29/30, og har aftalt at der skal det være :-)
Så gode råd modtages med kyshånd om hvordan det nemmest og mest smertefrit kan gøres :-)
Sorry miwula... Nu fik jeg spammet din tråd helt vildt

Anmeld

6. juni 2012

Palaja

Marie var 14 mdr. Gik over til at give hende alm. mælk i flasken en 14-dages tid, og derefter fik hun bare mælk af kop. Og det får hun stadig. Nu er hun 21 mdr

Anmeld

6. juni 2012

kristinaS

4xGreve skriver:

Daniella var over to år og derefter fik hun en drikkedunk sådan en dryppefri en med sugerør... Hun fik selv lov at sige stop og det syntes jeg er vigtigt da det skal være når de er klar til det! Flere fag folk støttet op omkring vores valg!

det blev jeg glad for at høre. Vores er 19 mdr og får stadig en fl. Til natten. Han siger selv ja til den, og vi har ik noget problem med det. Så længe han spiser sine måltider. Og når du skriver fagfolk siger det er fint....for synes jo egentlig han er lidt gammel...kender ikke andre der får stadig. Men børn er jo så forskellige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.