Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
_-Kathrine-_ skriver: Tror også vi venter lidt endnu... Det får ham lige helt ned i laveste gear inden han skal sove...Han får mme... Vi prøvede at gi mælk af kop nogle aftener, men så begyndte de søvnløsne nætter og lidt trælse dage i vuggeren, så vi gik over til flasken igen... Overskuddet forsvandt lidt da det var hårdest, men tror, når vi kan mærke han er helt på toppen igen, med mælk af koppen igen :-)
Tror også vi venter lidt endnu... Det får ham lige helt ned i laveste gear inden han skal sove...Han får mme... Vi prøvede at gi mælk af kop nogle aftener, men så begyndte de søvnløsne nætter og lidt trælse dage i vuggeren, så vi gik over til flasken igen... Overskuddet forsvandt lidt da det var hårdest, men tror, når vi kan mærke han er helt på toppen igen, med mælk af koppen igen :-)
Kan godt føle jer. Prøv med alm mælk i flasken det har vi gjort i ca 1 eller 2 måneder ca.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MIWULA skriver: Kan godt føle jer. Prøv med alm mælk i flasken det har vi gjort i ca 1 eller 2 måneder ca.
Min søn var lige omkring 15 måneder, han fik dog bare alm. mælk og så i en tudekop istedet fra han var 13 måneder.
Heheh .. Jaa .....Oscar er 19 mdr. og får den stadig .......Vi havde en lang periode , mange mdr. hvor han ikke ville han den og lagde sig til at sove med det samme han blev lagt . Men tingene ændrer sig med de små pus ..Så ja , hvis han vil ha den , får han den Men tænkte faktisk på her til aften han snart skulle af med den ..
_-Kathrine-_ skriver: Tak for rådet - det vil vi helt sikkert prøve! :-)
Tak for rådet - det vil vi helt sikkert prøve! :-)
Det var så lidt glad for at kunne hjælpe.
morethanperfect skriver: Heheh .. Jaa .....Oscar er 19 mdr. og får den stadig .......Vi havde en lang periode , mange mdr. hvor han ikke ville han den og lagde sig til at sove med det samme han blev lagt . Men tingene ændrer sig med de små pus ..Så ja , hvis han vil ha den , får han den Men tænkte faktisk på her til aften han snart skulle af med den ..
Hehe er glad for at høre andre har det som mig at vores børn selv vurdere om de er klar eller ej.
MIWULA skriver: Hehe er glad for at høre andre har det som mig at vores børn selv vurdere om de er klar eller ej.
Ja .. De kloge siger jo det er tryghed , og den tryghed vil jeg da aldrig tage fra ham hvis han har brug for den ..Det ER jo bare letmælk han får , og det er jo ikke fordi han er sulten
Lilje82 skriver: Min søn var lige omkring 15 måneder, han fik dog bare alm. mælk og så i en tudekop istedet fra han var 13 måneder.
Vi bruger også alm mælk i flaske men vi havde ikknoget mælk idag Men han sover nu uden noget gråd så kan være det er slut nu.
morethanperfect skriver: Ja .. De kloge siger jo det er tryghed , og den tryghed vil jeg da aldrig tage fra ham hvis han har brug for den ..Det ER jo bare letmælk han får , og det er jo ikke fordi han er sulten
Lige præcis Er helt enig
MIWULA skriver: Hvor gamle var jeres børn da i stoppede med godnat flasken? Jeg havde lavet afstemningen op til 16 måneder men det kom ikk på. Så dem over 12 må skrive det.
Hvor gamle var jeres børn da i stoppede med godnat flasken? Jeg havde lavet afstemningen op til 16 måneder men det kom ikk på. Så dem over 12 må skrive det.
lucas sagde selv stop da han var 8 måneder..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128