Min hemmlighed .......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2012

An&Jo

Anonym skriver:

jeg vil gerne ha hjælp uden at nogen i familien ved det.. for i deres hoveder skal man bare komme videre med det og lade som om intet har været sket ..

Min mand ved intet om det, for hvis han gjorde, vil han aldrig ha kontakt med mine forældre ...

Jeg har bare brug hjælp fra en fremmed så jeg kan komme videre med livet for min søns skyld

Desværre ved jeg af erfaring at det ikke kan betale sig at tie om sådan noget overfor sine nærmeste..

Nu vil jeg ikke sige for meget på åbent forum, men har været igennem noget lignende dit, dog ikke fra familie, men jeg har aldrig nævnt det overfor nogen, kun min søster som fortalte hun havde været udsat for det samme..
MEN, jeg fik ødelagt et forhold på grund af det, og har derfor valgt at være åben om det overfor min kæreste, og ja, den person der gjorde mig noget, skal nok bare være glad for at han var død i forvejen, for ellers havde min kæreste nok overreageret lidt for voldsomt..
Det gør ondt at fortælle, men det skal ud..

Derudover, så er man ikke tvunget til at være sammen med en person der kan gøre sin datter så meget ondt, bare for sine børns skyld.. Din søn han mister nok ikke det vilde ved at undvære sin bedstefar når han ikke har været god ved hans mor..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2012

Mor til Frederic og Freya

Anonym skriver:

årh hvor er det en trøst at vide der er folk derude som forstår en .. og hvad det er man lever med ...

det er en stor byrde ..

hvordan kan jeg blive medlem af klubben , vil meget gerne ...

jeg har selv haft en del problemer med min mand på grund af fortiden.. og det værste er at han ikke noget om det , så kan ikk forklare ham det ..

selv i dag når jeg ser min far, væmmes jeg .. men jeg spiller koldt og holder mig stærk for min søn og mands skyld ..

du er ikke glemt...

Du kan finde gruppen under klubber og under H (har været udsat for...)

Min bærbare gik ned midt i mit svar og lillepigen vågned. Så har lige fundet ro til at svare dig.

At bede om hjælp er ikke et svagheds tegn - men et tegn på du er stærk. Et tegn på at du vil have det bedre og se fremad.

Du vil aldrig kunne slippe det du har været udsat for, men du kan lære at acceptere og leve med det. Jeg har prøvet meget for at slippe af med min bagage og har stået ansigt med døden en del gange. Men det tager ikke smerten..

Kære, du kan ikke være stærk resten af dine dage - tro mig, jeg har prøvet... Du vinder intet ved at spille kold overfor dem du har kært. Jeg har altid været den der hjælper andre, før mig selv - den der smider alt og bare træder til - jo mere fysisk arbejde jeg kan lave des bedre, for så kan jeg 'glemme' mig selv for en stund - har altid sat alle andre før mig selv.

Jeg gjorde det at jeg skrev det i et brev til min mand, det har gjort det så meget lettere at være til. Da han nu har forståelse for mine dumme dage og hvorfor jeg nogen gange er 'mærkelig'... Han har fået et lille indblik i hvordan jeg ser ud, derinde hvor det gør ondt.

Det var også hårdt at fortælle det til manden at jeg havde svært ved at vi skulle have en pige. Han kunne jo godt se at jeg rendte mere til undersøgelser - jm - scaninger end som med den 1. Men fordi han kender til min barndom - så kunne han forstå det og ville støtte mig 210% hele vejen igennem.  

Så få hjælp - gå til egen læge eller lign.

Anmeld

11. juni 2012

dkeskimoen

Puha, fik helt tåre i øjnene.. 
Min mor oplvede det samme..
Hun fortalte det først til os da jeg var 18..
Hun græd og hun græd, men efter det er kommet ud har jeg aldrig set hende så glad før..
Det var en fra hendes familie der gjorde det.. andet har vi ikke fået af vide.. 
Jeg har selv boet på et børnehjem, hvor jeg blev "rørt" ved om natten af nogle ældre fyre.. jeg blev truet med alt muligt, men sagde det med samme til pædagogerne jeg boede med, han kom i retten.. 
Men føler med dig.. det er rigtig hårdt, især når man har børn og en mand man elsker.

Masser af kram til dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.