Hej alle i skønne kvinder..
Jeg har gået rundt med denne hemmelighed i over 11 år.... Jeg sidder med tåre i øjene og kan ikke lade være med at hulke mens jeg skriver det her ....
Jeg skriver anonym, for at komme ud med smerten og få et svare fra jer på mine følelser og smerte, uden at I ved hvem jeg er.
Jeg er blevet misbrugt da jeg var cirka 13 år gammel af min far.
Han kom tit ind på mit værelse om natten når alle sov .... Han røte ved mig mens han var nøgen, han truede mig med at gå fra min mor hvis jeg sagde noget.
engang gav han mig sovepiller .... og jeg ved ikke hvad han så har gjort ved mig ...
Jeg var et lille barn og blev self bange.. jeg sagde intet til nogen.
Han har heldigvis ikke været i seng med mig, så langt kom han ikk, men han har misbrugt mig på en anden måde som gør at jeg selv i dag som 25 årige mor kan ikke komme helt videre med livet.
Jeg falder hele tiden tilbage til minderne og bliver som et barn igen og hulker og hulker på mit værelse når min mand er på arbejde...
Jeg er en stærk kvinde og ingen kan slå mig ned i dag .. men de frygtelige minder kommer frem igang imellem ..

Jeg fortalte min mor dengang,da jeg fik nok ... istedet for at hun skulle hjælpe sin hjælpløse datter, så tvang forlovet hun mig med min fætter, så min far ku lade mig være på den måde.... 

Jeg fik nok af det hele ... som 18 årige fandt jeg mig en skøn fyr som jeg var kæreste med... vi flygtede sammen fra mine forældre ..
Men de fandt mig og fik kontakt med mig igen.. og alt blev som om intet var sket i familien... jeg flyttede tilbage og vi fik et godt forhold igen ...
MEN MEN ... nu er jeg gift med en skøn mand, og vi har en skøn søn sammen ... stadigvæk har jeg det sååå skidt .. jeg snakker med mine forældre i dag og vi har det fint .. men jeg GLEMMER aldrig de ting der er sket for mig på grund af dem.