Miss-L86 skriver:
Ja og hvor er det dejligt at kunne få glæde af andre's erfaringer, især på dette punkt 
Men ja, selvfølgelig skal man tage den med ro, vi er jo ikke engang gået igang endnu. Men der er bare så meget at snakke om synes jeg, men ja det må vente, til jeg ER gravid.. Man kan jo heller ikke begynde at 'planlægge' noget, før graviditeten er i hus og det er der ingen der ved, hvornår den er jo..
HVER måned gik jeg og planlagde at hvis jeg blev gravid denne gang, så ville det passe med det og det, og det ville være helt perfekt fordi... bla bla bla....
Det tog 11 mdr at blive gravid... Det var næsten et år jeg gik og planlagde måned for måned, og tænkte hvad nu hvis, og hvad nu hvis ikke osv osv.... Jeg var så stresset og frustreret til sidst... Og jeg kunne slet ikke se jeg gjorde noget forkert for i min verden var det jo helt naturligt at gå og planlægge og tænke på det hele tiden... Men kan godt se nu at det var helt hen i vejret!!! Havde jeg nu taget den med ro og været ligeså rolig omkring det som min kæreste, så var det måske sket noget tidligere... Og så havde jeg undgået alle de frustrationer og dumme tanker om hvorfor der ikke skete noget, og hvad jeg mon fejlede osv...
Og så skal det lige siges jeg heldigvis havde en meget tålmodig kæreste, for jeg må godt nok have været et helvede at være sammen med hehe... Han måtte jo så også sige til sidst at han bare ikke gad høre mere om det før jeg blev gravid, for han kunne slet ikke overskue at skulle høre om alle mine tanker og planlægning og frustrationer hele tiden... Og det kan man jo egentlig godt forstå, nu man tænker over det...
Så gør både din kæreste og dig selv den tjeneste at tage det lidt med ro... Det gør det hele meget nemmere at overskue.. og 9 mdr er altså lang tid alligevel, du skal nok nå at planlægge det hele 
Anmeld