Gravid uden anelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2012

MorDk

-Sigrid- skriver:

Mine forældre mødes i gymn, hvor der var en pige i min fars klasse som fødte i toilettet, hun havde ingen ide om babyen 

Og min eks-svigermor's lærlig opdagede først sin datter i 36+2  Hun havde været på badeferie 4 uger inden, og der kunne de ikke se det 

Det er bare så vildt at tænke på at man kan "gemme" en 2-3 kg. bebs i maven og ikke kan se det... *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Princesspigen

MorDk skriver:

Jeg sidder og ser det på TLC....

Hvordan hulen kan man være gravid i 9 mdr. og så kommer fødslen og barn som en "overraskelse" ??? Det forstår jeg simpelthen ikke!!

je forstår det altså heller ikke.. ser det os i ny og næ..

men måske os svært for mig at forstå fordi jeg næsten har alle de gener man kan ha

dog vokser maven ikke særlig hurig her heldigvis

Anmeld

3. juni 2012

Faith

Nej det kan man kalde fornægtelse af dimentioner. Jeg er 37+5 i dag og kan slet ikke forestille mig at jeg ikke skulle vide jeg var gravid

Anmeld

3. juni 2012

Solstrålebørn

Jeg forstår det heller ikke... Kender en som først opdagede at hun var gravid, da hun var 7 måneder henne... 

Anmeld

3. juni 2012

-Sigrid-

MorDk skriver:

Det er bare så vildt at tænke på at man kan "gemme" en 2-3 kg. bebs i maven og ikke kan se det... *S*

Hende lærlingens vejede 3500 g og hun havde kun taget 3 på, forstsat mens og det klædte hende bare med en lille smule mave oO

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

MorDk skriver:

Jeg sidder og ser det på TLC....

Hvordan hulen kan man være gravid i 9 mdr. og så kommer fødslen og barn som en "overraskelse" ??? Det forstår jeg simpelthen ikke!!

Har set en del af de programmer.. Lige skræmmende hver gang!

Mange af dem tager ik på, mange af dem taber sig faktisk! De mærker ik baby, kvalme eller mærkelige madvaner.. Ingen humørsvingninger, ingen vand i kroppen.. INGENTING! Og mange af dem er fleregangs gravide så man skulle mene de havde styr på hvad man skal være obs på, men mange af dem lider oz af uregelmæssig mens så det at den pludselig mangler i nogle måneder er helt normalt for dem

Synes virkelig det er skræmmende!

Anmeld

3. juni 2012

JanetBJ

Jeg har en bekendt som det er sket for .. Hun har godt nok haft det temmelig skidt i noget tid, og smerter osv, men hun var på pstav, som hun troede ikke det kunne ske .. men en sen aften fødte hun verdens kønneste lille pige .. Om det bare er noget folk siger eller de nægter det for omverdenen, er dog en gåde .. jeg tænker også lidt at man må da kunne se det eller mærke noget ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.