Gravid uden anelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

MorDk

Babymor2010 skriver:

Og blodprøven negativ - hvad sker der lige for det 

Totaaaal mirakel-baby

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Totaaaal mirakel-baby

I den grad 

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

MorDk skriver:

Det er en kanal der sender nogle HERLIGE programmer

Tror det er den kanal der køre mest når jeg skal bestemme *g*

Okay altså fjernsyn... Hmm.. Har ikke den kanal...

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Hender der er der nu fødte barnet i toilettet  Total chock....

Anmeld

2. juni 2012

nielsen80

MorDk skriver:

Hvor langt var du henne da du fandt ud af du var gravid???

Vi er blevet gravide gennem behandling, så har vidst det fra testdagen som var 4+2. Jeg har flere gange ønsket, at jeg kunne mærke mere. Har flere besøg på fødegangen, fordi der kan gå dage imellem jeg mærker liv.....men hun har det godt, vokser som hun skal etc. Min mave er også stor, og det havde nok ikke undgået min opmærksomhed, men der er jo nogle som stort set ikke tager på.
Det jeg mente var bare, var jeg blevet gravid ved et uheld m.m, og ikke haft graviditet i tankerne, kunne jeg godt havde overset det, med de begrænset symtomer jeg har haft.

Anmeld

2. juni 2012

mpr

MorDk skriver:

Hender der er der nu fødte barnet i toilettet  Total chock....

JA! tænker bare hvordan kan barnet undgå at komme tilskade ved at blive født ned i et toilet?! o_o

Anmeld

2. juni 2012

Rockertand

Humanincubator skriver:

Nogle få har en bagudvendt livmoder, og så kan man ikke se på dem, at de er gravide.

Det må være noget af et chok. Men tænker, at man skal være noget uheldig for ikke at opdage, at mens er udeblevet. Hvis ellers den så er det.

Det passer simpelthen ikke.

Hver 5. kvinde har en bagoverbøjet livmoder, det er overhovedet ikke sjældent - og de ser gravide ud lige så meget (og lige så tidligt) som alle andre gravide kvinder.

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

nielsen80 skriver:

Vi er blevet gravide gennem behandling, så har vidst det fra testdagen som var 4+2. Jeg har flere gange ønsket, at jeg kunne mærke mere. Har flere besøg på fødegangen, fordi der kan gå dage imellem jeg mærker liv.....men hun har det godt, vokser som hun skal etc. Min mave er også stor, og det havde nok ikke undgået min opmærksomhed, men der er jo nogle som stort set ikke tager på.
Det jeg mente var bare, var jeg blevet gravid ved et uheld m.m, og ikke haft graviditet i tankerne, kunne jeg godt havde overset det, med de begrænset symtomer jeg har haft.

Åhhh på den måde... så misforstod jeg dit indlæg...*S*

Anmeld

2. juni 2012

Humanincubator

Så har de måske en meget bagudvendt livmoder? MEn pointen er vel, at man ikke kan se på dem, at de er gravide :O

Men jeg kan ikke se programmet, så jeg ved ikke, om de alle har været tynde?

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Chel1992 skriver:

JA! tænker bare hvordan kan barnet undgå at komme tilskade ved at blive født ned i et toilet?! o_o

De er ret robuste de små *S*

Har også hørt om en der fødte sit barn på klinkegulvet på badeværelset... barnet "røg" ud af hende og lige ned i gulvet. Der skete ingenting!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.