Gravid uden anelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.495 visninger
46 svar
0 synes godt om
2. juni 2012

MorDk

Jeg sidder og ser det på TLC....

Hvordan hulen kan man være gravid i 9 mdr. og så kommer fødslen og barn som en "overraskelse" ??? Det forstår jeg simpelthen ikke!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Hvordan hulen kan man være gravid i 9 mdr. og så kommer fødslen og barn som en "overraskelse" ??? Det forstår jeg simpelthen ikke!!

Det er en ting jeg heller aldrig vil kunne komme til at forstå 

Anmeld

2. juni 2012

Miss Church

Nej det er mystisk! 

Men man høre om det. Jeg tror på at det er fornægtelse 

Anmeld

2. juni 2012

mpr

MorDk skriver:

Ja det er også mig en gåde oO Og hvor må det være en enorm forskrækkelse og en kæmpe "last" fordi man slet ikke er klar til det hverken psykisk eller med ting oO

men ja hvordan kan man undgå at opdage det..

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Miss Church skriver:

Nej det er mystisk! 

Men man høre om det. Jeg tror på at det er fornægtelse 

Ja det må der være noget om... for tænker... MAN mærker jo forandringerne... maven vokser... og baby sparker osv. Men måske mærker disse kvinder ikke de ting? Jeg fatter det bare ikke!!!

Anmeld

2. juni 2012

Fenja09

Nej det er også lidt mærkeligt, men der har været tråde om der herinde, hvor flere nævner at de kender nogen som først opdagede meget sent, f.eks i uge 35.

Jeg læste eller hørte om en dansk kvinde fra Vestkysten som havde fået af vide at hun ikke kunne få børn - hende og manden havde prøvet i mange år og til sidst opgivet tanken om at det nogensinde ville ske. Kan ikke huske den præcise årsag, men hun var også meget overvægtig og havde nogle maveproblemer osv. Så hun røg på hospitalet en dag pga. mavesmerter, de fortalte at hun skulle opereres med det samme ( kan ikke huske hvad hun fejlede), men efter meget kort tid fødte hun deres barn.

Tænk, at lægerne ikke havde set barnet på scanningerne - de scannede hendes mave for at se hvor smerterne kom fra og de opdagede intet. Det fatter jeg godt nok ikke.

/Fenja

Anmeld

2. juni 2012

Miss Church

MorDk skriver:

Ja det må der være noget om... for tænker... MAN mærker jo forandringerne... maven vokser... og baby sparker osv. Men måske mærker disse kvinder ikke de ting? Jeg fatter det bare ikke!!!

Jeg har i Q-tv hørt om en, som mærkede spark fra baby, som almindelig bobler/luft i maven, pga. moderkagens placering. Jeg har også hørt om en slank pige, som ikke viste at hun var gravid og man kunne ikke se det, fordi babyen lå med ryggen mod hendes ryg 

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Miss Church skriver:

Jeg har i Q-tv hørt om en, som mærkede spark fra baby, som almindelig bobler/luft i maven, pga. moderkagens placering. Jeg har også hørt om en slank pige, som ikke viste at hun var gravid og man kunne ikke se det, fordi babyen lå med ryggen mod hendes ryg 

Det lyder bare så vildt ikk?

Anmeld

2. juni 2012

Miss Church

MorDk skriver:

Det lyder bare så vildt ikk?

Jo meget! Man kan nok ikke forstå det, medmindre man selv har prøvet det  

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Hende det omhandler på TLC lige nu hun er så tynd at man slet slet ikke kan se hun er gravid!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.