Gravid uden anelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Humanincubator

Nogle få har en bagudvendt livmoder, og så kan man ikke se på dem, at de er gravide.

Det må være noget af et chok. Men tænker, at man skal være noget uheldig for ikke at opdage, at mens er udeblevet. Hvis ellers den så er det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

nielsen80

Jeg joker tit med, at jeg faktisk godt kunne være en af dem der ikke opdaget det - havde det ikke været for den udeblevne mens, og voksende mave, og det faktum at vi var i behandling, og derfor testet påtestdagen. Har absolut ikke haft nogle symtomer, mærker kun minimalt liv, som sagtens kunne være bobler eller en nerve i klemme. Har en stille pige i maven kombineret med en moderkage der ligger ud mod maven, så mærker meget lidt liv, og er altså i uge 30 nu.

Kan derfor faktisk godt sætte mig ind i man ikke opdager det før sent, hvis man stadig har mens, ikke vokser meget, og slet ikke tænker i de baner. Men hold op de stakkels piger, det må virkelig være et chok.

Anmeld

2. juni 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Hende det omhandler på TLC lige nu hun er så tynd at man slet slet ikke kan se hun er gravid!!!!

Men alligevel fik hun en pige på 3 kg 

Anmeld

2. juni 2012

Muhmi

Undskyld jeg spørger, men hvad er TLC? Hehe 

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Humanincubator skriver:

Nogle få har en bagudvendt livmoder, og så kan man ikke se på dem, at de er gravide.

Det må være noget af et chok. Men tænker, at man skal være noget uheldig for ikke at opdage, at mens er udeblevet. Hvis ellers den så er det.

Min livmoder er bagudvendt... og jeg er MEGA flodhest???

Anmeld

2. juni 2012

MorTilEn2013Dreng

MorDk skriver:

Jeg sidder og ser det på TLC....

Hvordan hulen kan man være gravid i 9 mdr. og så kommer fødslen og barn som en "overraskelse" ??? Det forstår jeg simpelthen ikke!!

jeg forstår det virkelig heller ikke.. og os tit de har været til lægen og de heller ikke kan se det

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Babymor2010 skriver:

Men alligevel fik hun en pige på 3 kg 

Ja det er ikke til at forstå

og graviditetstest var negativ!

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

Muhmi skriver:

Undskyld jeg spørger, men hvad er TLC? Hehe 

Det er en kanal der sender nogle HERLIGE programmer

Tror det er den kanal der køre mest når jeg skal bestemme *g*

Anmeld

2. juni 2012

Clisolka

MorDk skriver:

Ja det er ikke til at forstå

og graviditetstest var negativ!

Og blodprøven negativ - hvad sker der lige for det 

Anmeld

2. juni 2012

MorDk

nielsen80 skriver:

Jeg joker tit med, at jeg faktisk godt kunne være en af dem der ikke opdaget det - havde det ikke været for den udeblevne mens, og voksende mave, og det faktum at vi var i behandling, og derfor testet påtestdagen. Har absolut ikke haft nogle symtomer, mærker kun minimalt liv, som sagtens kunne være bobler eller en nerve i klemme. Har en stille pige i maven kombineret med en moderkage der ligger ud mod maven, så mærker meget lidt liv, og er altså i uge 30 nu.

Kan derfor faktisk godt sætte mig ind i man ikke opdager det før sent, hvis man stadig har mens, ikke vokser meget, og slet ikke tænker i de baner. Men hold op de stakkels piger, det må virkelig være et chok.

Hvor langt var du henne da du fandt ud af du var gravid???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.