Gravid uden anelse...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

Kløver

Humanincubator skriver:

Nogle få har en bagudvendt livmoder, og så kan man ikke se på dem, at de er gravide.

Det må være noget af et chok. Men tænker, at man skal være noget uheldig for ikke at opdage, at mens er udeblevet. Hvis ellers den så er det.

Jeg tror det kommer an på flere ting. Min mor har bagudvendt livmoder, og hun har været stor, ved os alle 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2012

Rockertand

Humanincubator skriver:

Så har de måske en meget bagudvendt livmoder? MEn pointen er vel, at man ikke kan se på dem, at de er gravide :O

Men jeg kan ikke se programmet, så jeg ved ikke, om de alle har været tynde?

Jeg tror helt, at du har misforstået det med en bagoverbøjet livmoder; den starter ud med at være bagoverbøjet, og efterhånden som barnet vokser, så retter den sig i op, og når man når et vist antal uger hen, så er den på nøjagtig samme plads som kvinder, der har en "normalt" placeret livmoder, og de fylder dermed lige så meget som alle andre. 

Anmeld

3. juni 2012

mpr

MorDk skriver:

De er ret robuste de små *S*

Har også hørt om en der fødte sit barn på klinkegulvet på badeværelset... barnet "røg" ud af hende og lige ned i gulvet. Der skete ingenting!

Omg de må da være noget robuste så ja.... troede de var yderst skrøbelige de kære små

Anmeld

3. juni 2012

MorDk

Chel1992 skriver:

Omg de må da være noget robuste så ja.... troede de var yderst skrøbelige de kære små

Det er de skam også...

MEN de har jo bløde knogler og er mere "gummiagtige" end os voksne... Derfor kan de faktisk klarer en del mere....

Kommer selvfølgelig an på hvad der sker!!

Anmeld

3. juni 2012

Ciss

Har ikke set programmet men kender til en lokal dame her, som fik nr 3 som overraskelse. At hun ikke genkendte symptomerne fatter jeg ikke. Jeg så hende på gaden kort før, og hun så absolut ikke gravid ud.

Så vidt jeg forstod var hun i en alder, hvor hun bare troede mensen var ved at stoppe naturlig, kombineret med problemer i ægteskabet, så hun havde fokus et helt andet sted. Og som sagt vistes det ikke udenpå.....  Det må altså have været et chok!

Anmeld

3. juni 2012

anjamichell@gmail.com

Humanincubator skriver:

Nogle få har en bagudvendt livmoder, og så kan man ikke se på dem, at de er gravide.

Det må være noget af et chok. Men tænker, at man skal være noget uheldig for ikke at opdage, at mens er udeblevet. Hvis ellers den så er det.

Jo det kan man ihvertfald for jeg har bagoverbøjet livmoder og jeg ligner stadig et badedyr der er pustet alt for meget op når jeg er gravid!!

Anmeld

3. juni 2012

Humanincubator

Jeg har vist forstået budskabet

Kom de ikke med en forklaring i programmet?

Jeg har tidligere i sådan et program fået forklaringen, at det var en bagoverbøjet livmoder - måske det er noget med en ekstremt bagoverbøjet en af slagsen? Selvom det selvfølgelig er svært at forestille sig, at der kan være plads til en baby mellem alle organerne :O

Anmeld

3. juni 2012

Marts<3

Havde min mens ikke været udeblevent, så havde jeg hellere ikke opdaget det før i mindst uge 22... Havde INGEN tegn på jeg var gravid. Tænker jeg tilbage, så var jeg måske lidt træt! Ellers intet...

Anmeld

3. juni 2012

Mettefpigen

Der er nogle som man bare ikk kan se det på om som ikk mærker noget.... Min mor kunne man ikk se det på før et par uger før hun skulle føde.. Og hun har ALTID været tynd..... Og hvis det ikk var for den udebleven menstruation ville jeg ikk have opdaget noget for jeg var ca 4-5 måneder henne.....

Anmeld

3. juni 2012

-Sigrid-

Mine forældre mødes i gymn, hvor der var en pige i min fars klasse som fødte i toilettet, hun havde ingen ide om babyen 

Og min eks-svigermor's lærlig opdagede først sin datter i 36+2  Hun havde været på badeferie 4 uger inden, og der kunne de ikke se det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.