hvor meget bruger i pr uge? + madplan for næste uge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. august 2012

MorDk

I gennemsnit 500-600kr om ugen mad + diverse husholdning osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

XXSS

Her hedder det omkring 1000 +/-. Vi spiser rimelig meget grønt og det løber godt nok hurtigt op, tja også med de almindelige fødevarer. Vi er 4. Og vi bruger nok lidt mere end 1000.

Anmeld

2. august 2012

EnGodMor

Lady Marion <3 skriver:

Jeg syntes også det er mange trælse penge vi bruger  Men vi kan simpelthen ikke leve for mindre , slet ikke . Vi handler hver mandag til hele ugen , resten af pengene bruger vi så på ekstra mælk , grønt , frugt og brød og sådan .. ville ønske vi kunne leve for mindre , det er jo de aller kedeligeste penge at bruge .. vil lige sige at vi er 2 voksne + 1 pige på 19 , 1 dreng på 16 (og han spiser meget) og en dreng på 3 år .

så er det nok derfor  sådan en stor dreng kan jo spise for tre

Anmeld

2. august 2012

EnGodMor

Bøllen skriver:

Her handler vi ca for 1000 kr om ugen , 2 voksne ,2 store drenge og 1 på knap 3.

Vi prøver at lave madplan og handle 1 gang om ugen. Supplere ekstra brød mælk frugt løbende.

Det er alt inkl i husholdningen

Anmeld

2. august 2012

MinNoah

Vi bruger 3000 om måneden, vi er 2 voksne og en dreng på 3 år.

Synes det går ok med det budget.

Det bankerne taler om når de siger man skal have et rådighedsbeløb på 12.000 det er jo til ALT! Mad, gaver, benzin tøj, oplevelser, ferier osv. Ikke kun mad og husholdningsting.

Vi har 3000 til mad og husholdning¨

1000 kr til benzin

og omkring 2000 til tøj, oplevelser osv. Dem sparer vi dog oftest op af så vi kan tage på en billig  ferie indimellem...

Anmeld

2. august 2012

annecatrine88

Lige pt. er vi kun 2 voksne og en hund.. Men vi bruger kun 1500 kr. om måneden på mad og husholdningsting..

Jeg laver madplan og handler en gang om ugen.. Selvom vi ikke bruger mere end de 1500 kr., så får vi god mad. og vi får også grønsager..

Grunden til at vi ikke bruger mere, er at jeg er en total opsparingsgris. Jeg elsker at spare op.

Anmeld

2. august 2012

klmf

Vi ligger et sted mellem 500-1000 pr.uge til mad og husholdning, alt efter hvor fancy mad vi skal have

Alt oksekød er hjemmeproduceret, så vi ved dyret har haft det godt og er blevet kløet på ryggen Det gør så også, at vi spiser det mere end fx grisekød - og får nok også mere rødt kød end vi burde. Men det smager godt. Og hvilken fornøjelse det er at åbne en pakke hakket oksekød, der dufter lige så friskt som den dag vi pakkede det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.