Winnie skriver:
Handler I så også kun stort ind 1 gang om måneden, eller hvordan? For det er jo ikke til at vide hvad der kommer på tilbud senere på måneden....
Det lyder helt vildt for mig at I spiser 30 forskellige retter om måneden, går de så igen eller laver I ny madplan?
Vi har ingen madplaner for tiden, men vi har også omkring de 1000 kr pr uge og vi er 3 voksne (knægt på 14) og 3 børn.
Ja vi har ca. 30 forskellige retter det skal dog siges, at vi spiser diverst rester 2 gange om ugen, og ja vi handler oftes den sidste weekend om måneden for det er oftes der, de bedste tilbud er, da mange ikke at så mange penge på dette tidspunkt. Grøntsager er dog kun noget jeg køber uge for uge eller kun et par dage frem, da det bare smager bedst når det er friskt
Selvfølgelig hvis vi ser er rigtig godt tilbud i løbet af ugen så slår vi da til.
man skal også bare tænke over om det man køber af tilbehør om det kan gå igen i løbet af ugen til noget andet eller om det kan serveres på en anden måde.
jeg har altid lavet det meste selv, lige fra sønnens vælling, mos og til det vi ellers får, for det er oftes billigere og smager også bedre
og nyder at få pengene til at række.
Anmeld