hvor meget bruger i pr uge? + madplan for næste uge.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2012

NessaXenia

ano14316 skriver:

hehe det kunne lige så godt være mig der havde skrevet det der..

et af mine bedste tilbudsråd det er at være medlem af coop der får man plustilbud på baggrund af det man handler det er altså dejligt

jeg er medlem af coop, er det så når man køber et bestemt mærke i feks SuperBrugsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2012

Nadia&Daniel

VanessaBaby skriver:

det forstår jeg godt
har købt prævention til 12 måneder mere, og når det er brugt, så kan det bare ske hvis det vil
altså jeg er ik lige så hungrende som med vanessa, men sker det så sker det - altså efter de 12 måneder

- ja vi kom vidst ud på et sidespor

Ej, vi ser meget ens på tingene. Men jeg er begyndt at se gravide maver over alt (gjorde jeg også, da jeg gerne ville have Laura), så det er de småe tegn. Dog venter vi lige lidt endnu.

Tilbage til ugeplan og økonomi

Anmeld

2. juni 2012

NessaXenia

Nadia&Daniel skriver:

Ej, vi ser meget ens på tingene. Men jeg er begyndt at se gravide maver over alt (gjorde jeg også, da jeg gerne ville have Laura), så det er de småe tegn. Dog venter vi lige lidt endnu.

Tilbage til ugeplan og økonomi

ja det gør jeg også

jep tilbage til madplan

hvad har i feks fået i sidste uge?

Anmeld

2. juni 2012

ano14316

VanessaBaby skriver:

jeg er medlem af coop, er det så når man køber et bestemt mærke i feks SuperBrugsen?

Det er coop plus. Det er somregel på baggrund af varer.

jeg har f.eks. lige fået änglamark havdregryn 8 kr.
1 pk af 800 g kyllinge over og underlår 25 kr.
og en pakke kyllingebrystfilet af 1500 g 90 kr.

Jeg modtager tilbuddene på mail og sms, og eller kan jeg se dem hvis jeg skanner med medlemskort i butikkerne, på de scannere hvor man også kan se vhvad en varer koster..

Anmeld

2. juni 2012

ano14316

vores mad i dag og de næste par dage

frikaddeler m. nye kartofter og dampet blomkål
lakselasagne
laksefrikadeller

Og der er af alle tingene til fryseren. eller til 2 dage eller mere.

Anmeld

2. juni 2012

Sukkermåsen

Vi laver madplan for en hel måned, dette gør at vi ikke får det samme to gange og rester bliver brugt fligtigt.

selvfølgelig kan vi godt ændre i den undervejs, men det gør at vi kan holde os på 2500 for 2 voksne og 1 barn (på næsten 3år)

og der handles fligtigt efter tilbud 

Anmeld

2. juni 2012

Winnie

Sukkermåsen skriver:

Vi laver madplan for en hel måned, dette gør at vi ikke får det samme to gange og rester bliver brugt fligtigt.

selvfølgelig kan vi godt ændre i den undervejs, men det gør at vi kan holde os på 2500 for 2 voksne og 1 barn (på næsten 3år)

og der handles fligtigt efter tilbud 

Handler I så også kun stort ind 1 gang om måneden, eller hvordan? For det er jo ikke til at vide hvad der kommer på tilbud senere på måneden....

Det lyder helt vildt for mig at I spiser 30 forskellige retter om måneden, går de så igen eller laver I ny madplan?

Vi har ingen madplaner for tiden, men vi har også omkring de 1000 kr pr uge og vi er 3 voksne (knægt på 14) og 3 børn.

Anmeld

4. juni 2012

Sukkermåsen

Winnie skriver:

Handler I så også kun stort ind 1 gang om måneden, eller hvordan? For det er jo ikke til at vide hvad der kommer på tilbud senere på måneden....

Det lyder helt vildt for mig at I spiser 30 forskellige retter om måneden, går de så igen eller laver I ny madplan?

Vi har ingen madplaner for tiden, men vi har også omkring de 1000 kr pr uge og vi er 3 voksne (knægt på 14) og 3 børn.

Ja vi har ca. 30 forskellige retter det skal dog siges, at vi spiser diverst rester 2 gange om ugen, og ja vi handler oftes den sidste weekend om måneden for det er oftes der, de bedste tilbud er, da mange ikke at så mange penge på dette tidspunkt. Grøntsager er dog kun noget jeg køber uge for uge eller kun et par dage frem, da det bare smager bedst når det er friskt

Selvfølgelig hvis vi ser er rigtig godt tilbud i løbet af ugen så slår vi da til.

man skal også bare tænke over om det man køber af tilbehør om det kan gå igen i løbet af ugen til noget andet eller om det kan serveres på en anden måde. 

jeg har altid lavet det meste selv, lige fra sønnens vælling, mos og til det vi ellers får, for det er oftes billigere og smager også bedre

og nyder at få pengene til at række.

Anmeld

4. juni 2012

Bom

Vi er to voksne og et barn, og vi kan leve for 1800 kr i mdr, det er incl bleer, øl, sodavand osv.. Og så bruger jeg ca 200-500 kr ekstra på frugt og grønt.. Til sommer bliver dette mindre da vi har køkkenhave.. Mælk henter vi ved en landmand og så slagter vi selv, så der spare vi også meget..
Vi kunne nok spare 500 mere hvis det ikke var fordi vi drak så meget sodavand og min kæreste tit har venner på besøg til en øl..

Vi handler en gang i mdr i Tyskland, hvis vi ville tror jeg godt vi kunne spare mere på madplanen, men det synes jeg ikke vi gider, for vi lever jo egentligt billigt..

Anmeld

4. juni 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Kylling i Cola med ris. Super lækker aftensmad
Stegt flæsk m persillesovs og nye kartofler
Stuvet ærter og gulerødder, karbonader og kartofler

Bare lidt lækre retter.. Man kan jo sagtens lave til to dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.