Så har vi også sat starttidspunkt på PB :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Altså sådan er min og hans familie også. Men har måske bare en drøm om, at det bliver noget specielt, når nu det er vores første. Så ville jeg måske føle mig overskygget af hende. (Har ikke så meget selvværd, og føler mig nemt overset )

Ja  Kunne heller ikke lade være med, at smile da jeg så det. 

Men det utroligt, hvor meget han har ændret sig i forhold til det. Da vi mødtes var der ikke tale om børn for han bliver omkring 30 (nu er han med på, at starte når han er 24). Hehe.

Jeg tror det med om de mæneder er klar. Det er noget der pludseligt kommer.

Ej hvor fedt. Det sku da mega nice med ros  Og fedt det har givet dig mere blod på tanden. 

Ahh jah, så kan jeg godt se det fra din side af

Nej det er da virkelig sådan noget der varmer,  også bare under graviditeten, hvis ens kæreste virkelig engagere sig.. åhh

Ja hold da op :O 30 ville også være lige sent nok, tihi 

Men ja du har nok ret i at pludselig.. så kan det kun gå for langsomt (håber jeg på) ...

Det er bare så fedt! Hende jeg var hos sagde: "Du vil sagtens kunne starte op selv imorgen, hvis det skulle være. Du er virkelig en jordnær og skøn pige, som håndtere børnene SÅ godt" .. åhh jeg blev så glad for de ord! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Tillykke det er dejligt at få sat dato på! Så har man virkelig noget at glæde sig til. Jeg kender det! Vi planlagde i august sidste år at vi vil starte PB nr 2 d. 1. juni i år.. dvs I MORGEN  

Dejligt for jer i hvert fald 

Ja det rart.

Ej hvor vildt.. Krydser fingre for jer.. 

Hvordan fik du tiden til at gå fra august og så til nu? Syntes tiden til tider går alt for langsom.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss-L86 skriver:

Ja også får man på en eller anden måde ro i sindet, det gjorde jeg ihvert fald. Og min kæreste er begyndt at vende sig til tanken og har fået lyst til det, men han tror stadig ikke han er klar. Men det er jeg sikker på, kommer, når barnet undervejs.

Det gjorde jeg også. Specielt efter han også viser interesse. Så ved jeg, at det også er noget han vil. 

Det dejligt når de også får lyst til det. Det er jeg også sikker på det gør. 

Anmeld

31. maj 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Ja det rart.

Ej hvor vildt.. Krydser fingre for jer.. 

Hvordan fik du tiden til at gå fra august og så til nu? Syntes tiden til tider går alt for langsom.

Jeg synes også nærmest jeg har tænkt på det hver dag siden august men underligt nok er tiden gået stærkt. Har også haft så meget andet at tænke på.. skole/praktik og så mit "store" barn  

Ligepludselig så er tidspunktet der

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Ahh jah, så kan jeg godt se det fra din side af

Nej det er da virkelig sådan noget der varmer,  også bare under graviditeten, hvis ens kæreste virkelig engagere sig.. åhh

Ja hold da op :O 30 ville også være lige sent nok, tihi 

Men ja du har nok ret i at pludselig.. så kan det kun gå for langsomt (håber jeg på) ...

Det er bare så fedt! Hende jeg var hos sagde: "Du vil sagtens kunne starte op selv imorgen, hvis det skulle være. Du er virkelig en jordnær og skøn pige, som håndtere børnene SÅ godt" .. åhh jeg blev så glad for de ord! 

Ja. Ved det lyder mærkeligt, men glæder mig vilt meget til, at han skal til at mærke på maven for at mærke bebsen sparke. Det må da være så fantastisk 

Syntes også 30 er lige sent nok. Hehe. 

Det er virkelig sådan nogle ord der varmer.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Jeg synes også nærmest jeg har tænkt på det hver dag siden august men underligt nok er tiden gået stærkt. Har også haft så meget andet at tænke på.. skole/praktik og så mit "store" barn  

Ligepludselig så er tidspunktet der

Hmm ja.. Når tankerne går på en masse andet flyver tiden af sted. Men når man sidder og tænker på PB start, så går tiden bare i stå. Er rigtig glad for, at der sker så meget indtil vores startsdato, så kan tankerne komme et lidt andet sted hen. 

Anmeld

31. maj 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Hmm ja.. Når tankerne går på en masse andet flyver tiden af sted. Men når man sidder og tænker på PB start, så går tiden bare i stå. Er rigtig glad for, at der sker så meget indtil vores startsdato, så kan tankerne komme et lidt andet sted hen. 

Ja, det kan jeg godt forstå man kan nemt blive helt fortabt. Men jeg har nu også gået lidt og snuset i babysam og lign. ;D har bare ikke kunnet lade være..

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå man kan nemt blive helt fortabt. Men jeg har nu også gået lidt og snuset i babysam og lign. ;D har bare ikke kunnet lade være..

Haha hvor sjovt. Har været i Babysam, Ønskebørn og så smugkigget i andre butikker, hvor der er børne ting. Man kan ikke bare gå forbi uden at kigge lidt

Anmeld

31. maj 2012

DitteFisk

Anonym skriver:

Haha hvor sjovt. Har været i Babysam, Ønskebørn og så smugkigget i andre butikker, hvor der er børne ting. Man kan ikke bare gå forbi uden at kigge lidt

Nej vel det er ligesom en sygdom ;D men det bliver spændende - en dag vil vi se tilbage på den her ventetid og huske den glæde det havde med sig  

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Nej vel det er ligesom en sygdom ;D men det bliver spændende - en dag vil vi se tilbage på den her ventetid og huske den glæde det havde med sig  

Altså jeg har også købt noget på forhånd. Ved godt det er dumt. Men har kigget på to bodystokke (staves ) i lang tid og blev simpelthen nød til at have dem

Men ja. Og til den tid. Vil man grine lidt over det tror jeg. Heeh.

Vi kvinder er nogle skøre nogle nogen gange. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.