Så har vi også sat starttidspunkt på PB :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Det er en MEGET MEGET stor omvæltning at få børn!

Pludselig er FOKUS et helt andet sted og børnenes behov kommer i første række. Det er super hårdt og ikke en dans på roser men det også dejligt, fantastisk og ikke mindst livbekræftende at blive mor & far

Jeg elsker min søn overalt og vil gå gennem ild & vand for ham! Venter nr. 2 (en lille pige) til september... og glæder mig helt vildt!!!

BØRN ER LIVETS GAVE!

Men hjælper der ikke lidt på det, når først man har en hverdag oppe og køre?

Ja. Det kunne jeg godt forestille mig. Glæder mig vildt meget til, at mærke den kærlighed der opstår. 

Okay tillykke med det/hende  

Tror bestemt det hårdt at få børn. Men når der er så mange, der kan klare det. Så tror jeg også jeg kan 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss-L86 skriver:

Hvor er det dejligt for dig/jer

Jeg/vi skal selv igang til september, og er så lykkelig over det  

Ja det er bare rigtig rart, at få sat en nogenlunde dato på. Så har man noget, at gå efter 

Anmeld

31. maj 2012

Miss-86

Anonym skriver:

Ja det er bare rigtig rart, at få sat en nogenlunde dato på. Så har man noget, at gå efter 

Ja også får man på en eller anden måde ro i sindet, det gjorde jeg ihvert fald. Og min kæreste er begyndt at vende sig til tanken og har fået lyst til det, men han tror stadig ikke han er klar. Men det er jeg sikker på, kommer, når barnet undervejs.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

det er hewelt i orden. det er også først nu her jeg er begyndt at kunne nogle af forkortelserne...

ja. men det er svært for familie også. for de ved ikke helt om de skal snakke om det eller lade være. om vi overhovedet forsøger, eller om det var en upser sidst...

hvor lang tid har i været sammen??

Tak. 

Ja det er rigtig. Den side havde jeg ikke lige tænkt på 

Men er i så åbne omkring det, hvis folk/jeres familie spørge ind til det?

Vi har væet sammen i lidt over to år. 

Anmeld

31. maj 2012

Kris89

Anonym skriver:

Tak. 

Ja det er rigtig. Den side havde jeg ikke lige tænkt på 

Men er i så åbne omkring det, hvis folk/jeres familie spørge ind til det?

Vi har væet sammen i lidt over to år. 

jeg vil sådan set gerne snakke om det... men samtidig vil jeg heller ikke at alle ved at vi forsøger, for hvis de ved det, vil de jo gå og spørge hele tiden om ikke snart det er lykkedes... og det vil gøre endnu mere ondt.

folk bliver også ved med at sige, i har tiden for jer, i er unge og BLA BLA BLA...

ønsket om barnet er da lige stort om man er 20 eller 30. og vi ønsker mange børn så vi vil jo også gerne igang nu...

Anmeld

31. maj 2012

DitteFisk

Tillykke det er dejligt at få sat dato på! Så har man virkelig noget at glæde sig til. Jeg kender det! Vi planlagde i august sidste år at vi vil starte PB nr 2 d. 1. juni i år.. dvs I MORGEN  

Dejligt for jer i hvert fald 

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Ja kan jeg godt se.. altså dog i min/hendes familie, der er der ingen der overskygger nogen.. familien er så meget nede på jorden og elsker alle lige meget, så alle skal ha den samme opmærksomhed.

Orv ja, det var da dejligt, at han viser interesse

Min kæreste er endnu ikke klar, men har sagt okay vi ser på det om et par år. der er han nemlig færdig på htx, og skal videre, og ja jeg er jo så færdig med min HF, og skal i arbejde...eller på barsel 

Jah børn er simpelthen skønne!!

Vil være dagplejer, og har fået afvide at jeg er som skabt til jobbet, da jeg var i en 4mdr. praktik sidste år.. Dagplejerne i gruppen havde ikke noget dårligt at sige om mig, og det giver mig blod på tanden, og får mig til at føle at jeg virkelig nok skal blive det! Endelig noget jeg kan Og så med børn 

Altså sådan er min og hans familie også. Men har måske bare en drøm om, at det bliver noget specielt, når nu det er vores første. Så ville jeg måske føle mig overskygget af hende. (Har ikke så meget selvværd, og føler mig nemt overset )

Ja  Kunne heller ikke lade være med, at smile da jeg så det. 

Men det utroligt, hvor meget han har ændret sig i forhold til det. Da vi mødtes var der ikke tale om børn for han bliver omkring 30 (nu er han med på, at starte når han er 24). Hehe.

Jeg tror det med om de mæneder er klar. Det er noget der pludseligt kommer.

Ej hvor fedt. Det sku da mega nice med ros  Og fedt det har givet dig mere blod på tanden. 

Anmeld

31. maj 2012

MorDk

Anonym skriver:

Men hjælper der ikke lidt på det, når først man har en hverdag oppe og køre?

Ja. Det kunne jeg godt forestille mig. Glæder mig vildt meget til, at mærke den kærlighed der opstår. 

Okay tillykke med det/hende  

Tror bestemt det hårdt at få børn. Men når der er så mange, der kan klare det. Så tror jeg også jeg kan 

Jo det bliver jo dit liv og din hverdag... og du glemmer hvordan det var uden børn *S* Glæd dig!

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

jeg vil sådan set gerne snakke om det... men samtidig vil jeg heller ikke at alle ved at vi forsøger, for hvis de ved det, vil de jo gå og spørge hele tiden om ikke snart det er lykkedes... og det vil gøre endnu mere ondt.

folk bliver også ved med at sige, i har tiden for jer, i er unge og BLA BLA BLA...

ønsket om barnet er da lige stort om man er 20 eller 30. og vi ønsker mange børn så vi vil jo også gerne igang nu...

Hmm nej det kan jeg godt forstå. I starten fortalte jeg også alle, hvornår vi ville starte PB. Men har egentligt fortrudt af næsten samme grund. Tænk hvis de begynder at spørge hele tiden "Sker der ikke snart noget" osv. Det ville simpelthen være sårende, hvis   man så finder ud af man måske ikke kan få børn. 

Ja den kommetar høre jeg også tit.

Den er bare træls, at få i hovedet når nu det er et stort ønske man har. Så har alderen næsten ingenting at sige. Men det kan de ikke helt sætte sig ind i, da det er overstået kapital for dem.

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

MorDk skriver:

Jo det bliver jo dit liv og din hverdag... og du glemmer hvordan det var uden børn *S* Glæd dig!

Ja det rigtig. Tænk hvor meget man glemmer, og hvor meget man vil gøre for sådan nogle små "væsner". Det utroligt, hvor meget de kan ændre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.