IsabellaCiinea skriver:
Ja kan jeg godt se.. altså dog i min/hendes familie, der er der ingen der overskygger nogen.. familien er så meget nede på jorden og elsker alle lige meget, så alle skal ha den samme opmærksomhed.
Orv ja, det var da dejligt, at han viser interesse 
Min kæreste er endnu ikke klar, men har sagt okay vi ser på det om et par år. der er han nemlig færdig på htx, og skal videre, og ja jeg er jo så færdig med min HF, og skal i arbejde...eller på barsel 
Jah børn er simpelthen skønne!!
Vil være dagplejer, og har fået afvide at jeg er som skabt til jobbet, da jeg var i en 4mdr. praktik sidste år.. Dagplejerne i gruppen havde ikke noget dårligt at sige om mig, og det giver mig blod på tanden, og får mig til at føle at jeg virkelig nok skal blive det! Endelig noget jeg kan
Og så med børn 
Altså sådan er min og hans familie også. Men har måske bare en drøm om, at det bliver noget specielt, når nu det er vores første. Så ville jeg måske føle mig overskygget af hende. (Har ikke så meget selvværd, og føler mig nemt overset
)
Ja
Kunne heller ikke lade være med, at smile da jeg så det.
Men det utroligt, hvor meget han har ændret sig i forhold til det. Da vi mødtes var der ikke tale om børn for han bliver omkring 30 (nu er han med på, at starte når han er 24). Hehe.
Jeg tror det med om de mæneder er klar. Det er noget der pludseligt kommer. 
Ej hvor fedt. Det sku da mega nice med ros
Og fedt det har givet dig mere blod på tanden.