Så har vi også sat starttidspunkt på PB :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.062 visninger
46 svar
0 synes godt om
31. maj 2012

Anonym trådstarter

Hmm. Dette er mit første indlæg herinde. (Beklager på forhånd).

Jeg vil lige starte med, at sige at jeg har valgt, at skrive dette indlæg som ano, da der er nogle af mine bekendte herinde, som ikke ved, at vi har planlagt at starte PB inden for denne tidshorisont. 

Det er endelig ved, at gå op for mig, at min dejlige forlovede og jeg faktisk starter PB om under et år. Det vildt at tænke på eftersom, at jeg allerede startede nedtælling for omkring 1½ år siden. Nu nærmer det sig virkelig (Ja okay. Der er stadig næsten et år). 

Det det lidt underligt, at tænke på at inden jeg mødte ham, så havde jeg ingen intention om, at jeg skulle have mine egne børn. Der ville jeg hellere adoptere for, hvorfor skulle man sætte flere børn til verden, når nu der er så mange børn, der har det så dårligt. 

Jeg har været rigtig glad for, at læse med herinde i den tid jeg har været her. Og har fået en del flere information omkring det at have børn.   

Dette indlæg skulle ikke bruges til helt vildt meget.

Havde bare brug for, at dele min glæde med jer over, at der er under et år til PB starter her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

Anonym trådstarter

13 visninger. Ingen kommentar :O

Anmeld

31. maj 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

Hmm. Dette er mit første indlæg herinde. (Beklager på forhånd).

Jeg vil lige starte med, at sige at jeg har valgt, at skrive dette indlæg som ano, da der er nogle af mine bekendte herinde, som ikke ved, at vi har planlagt at starte PB inden for denne tidshorisont. 

Det er endelig ved, at gå op for mig, at min dejlige forlovede og jeg faktisk starter PB om under et år. Det vildt at tænke på eftersom, at jeg allerede startede nedtælling for omkring 1½ år siden. Nu nærmer det sig virkelig (Ja okay. Der er stadig næsten et år). 

Det det lidt underligt, at tænke på at inden jeg mødte ham, så havde jeg ingen intention om, at jeg skulle have mine egne børn. Der ville jeg hellere adoptere for, hvorfor skulle man sætte flere børn til verden, når nu der er så mange børn, der har det så dårligt. 

Jeg har været rigtig glad for, at læse med herinde i den tid jeg har været her. Og har fået en del flere information omkring det at have børn.   

Dette indlæg skulle ikke bruges til helt vildt meget.

Havde bare brug for, at dele min glæde med jer over, at der er under et år til PB starter her

Dejligt at der ikke er så lang tid til

Glæder mig også selv til det bliver min tur.. Det er dog tidligst om et par år.. Skal lige ha min HF

Anmeld

31. maj 2012

Kris89

31. maj 2012

Anonym trådstarter

IsabellaCiinea skriver:

Dejligt at der ikke er så lang tid til

Glæder mig også selv til det bliver min tur.. Det er dog tidligst om et par år.. Skal lige ha min HF

(Jeg er helt sikker på om dette er rigtig. Men prøver )

Det er vildt, hvor meget det allerede fylder i ens liv. Trods det, at der faktisk stadig væk er så "lang" tid til. Syntes du ikk?

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

Fed dato i skal gifte på Så sker der da en masse ved jer?  

Hvordan har du det med, at alt kommer så hurtig oveni hinanden?

Anmeld

31. maj 2012

Kris89

Anonym skriver:

Fed dato i skal gifte på Så sker der da en masse ved jer?  

Hvordan har du det med, at alt kommer så hurtig oveni hinanden?

tusind tak

ja sys det er en fantastisk fed dato.. og det var først da det var bestemt vi opdagede det

jamen jeg synes det er skønt... vi skulle have været forældre i januar 2012... endte desværre i SA og siden er der ikke sket mere, så det er rart der er andet at tænke på..

men huskøbet kom også ret pludseligt... vi søgte ikke hus som sådan, men så kom HUSET til salg og så købte vi det

Anmeld

31. maj 2012

MorDk

Du har helt sikkert noget at se frem til

Held & Lykke med PB *ss*

Anmeld

31. maj 2012

BellaCiinea

Anonym skriver:

(Jeg er helt sikker på om dette er rigtig. Men prøver )

Det er vildt, hvor meget det allerede fylder i ens liv. Trods det, at der faktisk stadig væk er så "lang" tid til. Syntes du ikk?

Jo =)

Glæder mig helt vildt... har også snakket med min svigerinde om at det ku være sjovt hvis vi blev gravide sammen og ku gå og være flodheste sammen og hun har ikk engang en kæreste endnu

Jeg kigger på baby sager, og jeg smelter når jeg ser små børn..

Anmeld

31. maj 2012

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

tusind tak

ja sys det er en fantastisk fed dato.. og det var først da det var bestemt vi opdagede det

jamen jeg synes det er skønt... vi skulle have været forældre i januar 2012... endte desværre i SA og siden er der ikke sket mere, så det er rart der er andet at tænke på..

men huskøbet kom også ret pludseligt... vi søgte ikke hus som sådan, men så kom HUSET til salg og så købte vi det

Gad godt det var os, der skulle giftes på den dato 

(SA = Sen abort?)

Er ked at det endte sådan.   Hvor langt var du henne? (sig til, hvis du ikke ønsker, at snakke om det?)

Men håber snart lykken er med jeg igen 

Det må være rart, at det bare kommer sådan til jer 

Hvor længe har kæresten og dig været sammen?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.