Anonym skriver:
Hmm.. Jeg snakker også en del med svigerinden om det. Hun har dog fået et barn. Og de snakker om nr. 2.
Men har det lidt anderledes end dig. Jeg ville føle det lidt akavet, hvis vi bliver gravide samtidig. Føler måske lidt, at man så ville blive overset af svigerfamilien? Hvis du forstår.
Hehe det gør jeg også. Forleden dag sendte kæresten også et link på en test, der havde været om autostole. Dette syntes jeg er et godt tegn på, at han vil fortælle mig, at han er på vej til at blive klar. (Dette skal dog ikke lyde forkert. Vi har snakket meget omkring, hvornår vi skulle starte PB og er enige om starttidspunktet).
Men man bliver lidt varm indeni, når de også viser interesse.
OG ja.. Det slemt når man ser babyer (og børn). Så kommer skrukheden for alvor op i en 
Ja kan jeg godt se.. altså dog i min/hendes familie, der er der ingen der overskygger nogen.. familien er så meget nede på jorden og elsker alle lige meget, så alle skal ha den samme opmærksomhed.
Orv ja, det var da dejligt, at han viser interesse 
Min kæreste er endnu ikke klar, men har sagt okay vi ser på det om et par år. der er han nemlig færdig på htx, og skal videre, og ja jeg er jo så færdig med min HF, og skal i arbejde...eller på barsel 
Jah børn er simpelthen skønne!!
Vil være dagplejer, og har fået afvide at jeg er som skabt til jobbet, da jeg var i en 4mdr. praktik sidste år.. Dagplejerne i gruppen havde ikke noget dårligt at sige om mig, og det giver mig blod på tanden, og får mig til at føle at jeg virkelig nok skal blive det! Endelig noget jeg kan
Og så med børn