Manden har pakket bilen & tænker nu parkeringsmuligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Ja det var ret fedt at han ku holde det - det er også en stor oplevelse- prøvede det jo selv da jeg var der sidst, så spurgte lige JM om reno ik ku prøve det også og så mærke kroppen også - han lå så fint og sprallede  

Ja det er noget værre L*** med de belastninger, men det er godt de er obs tilgengæld. Med ny læge som ikke kender mig - så har de ik været der som de burde. Lidt synd. Men de sendte mig hjem med et tal på 8,4 - hvor riget mener det er for højt. Samt de have informeret mig om at var der diabets - så sku jeg ha PKS inden to uger fra termin og det er nu  her næste uge - SÅ JM fik lige ro på der - det gør man ikk. Så ka godt føde normalt. Puha

Shop-amok

Min svigerinde skulle føde på riget fordi hun udviklede graviditetssukkersyge, men der var ingen der snakkede om ks.. Hun skulle bare ringe efter en ambulance hvis hun gik i fødsel inden termin så hun hurtigt kunne komme til kbh..

Synes sgu det er tit her når man er gravid at man får en masse forskelligt at vide! Det er sgu svært at finde ud af hvad man skal forholde sig til!

Sukkeret skal oz helst ligge på max 6 ifølge min læge ihvertfald.. Jeg har ligget lige på grænsen med min højeste på 6,3, men det er bare ved alm. tjek, ik belastning og gerne kort efter jeg har spist frokost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Shop-amok

Min svigerinde skulle føde på riget fordi hun udviklede graviditetssukkersyge, men der var ingen der snakkede om ks.. Hun skulle bare ringe efter en ambulance hvis hun gik i fødsel inden termin så hun hurtigt kunne komme til kbh..

Synes sgu det er tit her når man er gravid at man får en masse forskelligt at vide! Det er sgu svært at finde ud af hvad man skal forholde sig til!

Sukkeret skal oz helst ligge på max 6 ifølge min læge ihvertfald.. Jeg har ligget lige på grænsen med min højeste på 6,3, men det er bare ved alm. tjek, ik belastning og gerne kort efter jeg har spist frokost

Uhh har hele tiden fået afvide det er på max.9 når man er gravid Så den har været 7,5 og 8,4 og så må vi se hva næste test siger.

Ja det er ik til at hitte ud af - de må snart  komme til enighed de læger altså.

Anmeld

1. juni 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

Syntes nu ik de var til at holde ud igår nat Overvejede mange gange at ring til FG, men var så træt at jeg ik gad alt det *G* SÅ ville bare sove til sidst. og Ja så fortsatte de veer så resten af dagen - men JM sagde vi sku se tiden an. Da vi bor et stk. væk fra riget og skal køre langt- så bliver vi derinde ligemeget hvad. SÅ det er dejligt. 

Så er veerne gået i sig selv derinde - bliver vi ik bedt om at tage hjem også fordi jeg er under extra eftersyn pga min sygdom og nu også glukosen.

Men altså han må godt blive derinde lidt endnu  

så må du da være træt efter den nat

Hvornår er det du har termin ?

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

så må du da være træt efter den nat

Hvornår er det du har termin ?

jahh faktisk - 19. juni

Anmeld

1. juni 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

jahh faktisk - 19. juni

ja okay så kan jeg godt forstå at han må blive der lidt

Jeg vil bare have min ud NU ! jeg har niven og ondt hele tiden

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Uhh har hele tiden fået afvide det er på max.9 når man er gravid Så den har været 7,5 og 8,4 og så må vi se hva næste test siger.

Ja det er ik til at hitte ud af - de må snart  komme til enighed de læger altså.

Ork hele 9? Så har jeg jo overhoved ik været tæt på

Anmeld

3. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Ork hele 9? Så har jeg jo overhoved ik været tæt på

Næ slet ikk SÅ vær du bare helt rolig

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Næ slet ikk SÅ vær du bare helt rolig

Men igen skægt ik.. Min læge siger 6 og din siger 9.. en af dem er sikkert forældet i sin viden, men hvem?

Anmeld

3. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Men igen skægt ik.. Min læge siger 6 og din siger 9.. en af dem er sikkert forældet i sin viden, men hvem?

tjahh den ene er min nye læge - men de siger de. Min gamle læge fra der hvor vi boede før sagde også 9 og ja Riget som også har taget de tests på mig - siger også 9 Så det er 3 mod 1

Anmeld

3. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

tjahh den ene er min nye læge - men de siger de. Min gamle læge fra der hvor vi boede før sagde også 9 og ja Riget som også har taget de tests på mig - siger også 9 Så det er 3 mod 1

Kommer sgu ik bag på mig hvis det er min læge den er gal med.. Han er en GAMMEL mand og har lavet 2 fejl med min vægt i min vandrejournal

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.