LotusCPH skriver:
Ja det var ret fedt at han ku holde det - det er også en stor oplevelse- prøvede det jo selv da jeg var der sidst, så spurgte lige JM om reno ik ku prøve det også og så mærke kroppen også - han lå så fint og sprallede
Ja det er noget værre L*** med de belastninger, men det er godt de er obs tilgengæld. Med ny læge som ikke kender mig - så har de ik været der som de burde. Lidt synd. Men de sendte mig hjem med et tal på 8,4 - hvor riget mener det er for højt. Samt de have informeret mig om at var der diabets - så sku jeg ha PKS inden to uger fra termin og det er nu her næste uge - SÅ JM fik lige ro på der - det gør man ikk. Så ka godt føde normalt. Puha
Shop-amok 
Min svigerinde skulle føde på riget fordi hun udviklede graviditetssukkersyge, men der var ingen der snakkede om ks.. Hun skulle bare ringe efter en ambulance hvis hun gik i fødsel inden termin så hun hurtigt kunne komme til kbh..
Synes sgu det er tit her når man er gravid at man får en masse forskelligt at vide! Det er sgu svært at finde ud af hvad man skal forholde sig til! 
Sukkeret skal oz helst ligge på max 6 ifølge min læge ihvertfald.. Jeg har ligget lige på grænsen med min højeste på 6,3, men det er bare ved alm. tjek, ik belastning og gerne kort efter jeg har spist frokost 
Anmeld