LotusCPH skriver:
Holbæk sygehus er super lækkert - jeg har jo boet der fra lille á til jeg var 21 - så kender Holbæk og sygehus super godt 
Det er sådan et dejligt sted at føde - ville gerne føde der, men sådan er det ik når man hører under riget 
Personalet på FG er også ret så fantastiske -
Kender en del fra min årgang der arbejder der
Ka roligt sige du er i gooode hænder og specielt også med parkeringen. Sådan en vil vi også have. Vi skal selv finde en plads hvis vi er heldige og købe billetter - SÅ irriterende - SÅ dårilgt at Riget som er så stort ikke sørger for deres fødende får en parkeringsplads. Men altså vi har snakket om at få en skrabebillet for ewn flad 50 er - Men det burde sku ik koste noget - når vi ska føde-. Reno fik en gratis billet da han sku derind med armen - De vælger ik lige deres P-halløj med omhu altså.
Styr på tasken har jeg ihvertfald... Jeg er super kontrolfreak og kæresten bekymrer sig over ingenting, så for at give oz begge ro har jeg ladet kontrol-genet tage over lige der 
Vi drikker oz primært vand her, men tænker at kommer man til at føde i 28 graders varme og det trækker ud med veer så er en kold cola sgu ik af vejen
Drikker stort set aldrig saftevand, men det er selvfølgelig oz tilbudt under fødslen 
Synes det er lækkert at far gerne må være på barselsgangen døgnet rundt på Holbæk sygehus
Umiddelbart står vi til at skulle hjem direkte efter fødslen, men er der det mindste så skal vi blive.. Så er det rart at vide vi stadig kan være 2 om det hele 
Min svigerinde fødte på riget for 2½ år siden og hun lå på en 4 sengs-stue som jeg er helt sikker på oprindeligt har været en 2 sengs.. Der var bare nada plads og man skulle hele tiden tage hensyn til der var en lige bag gardinet på alle sider
Er glad for de barselsstuer der er på Holbæk
Synes da det er for ringe at man ik tager mere hånd om de fødende på Riget
En p-tilladelse er sgu da det mindste! 
Hvad sagde jm i går og gik veerne i sig selv?
Anmeld