Manden har pakket bilen & tænker nu parkeringsmuligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Iiiiiih det er spændende!!!!

Det er da et ufatteligt sovehjerte din kæreste har.. Min vågner bare jeg skal op for at tisse

Kender sgu godt til det der med at skulle være sikker på ALT bliver pakket med, så for at sikre mig det og berolige manden, så har kontrolfreaken her pakket taskerne og autostolen ET sted med en lille seddel på taskerne om at han skal huske fryseelementer til køletasken med drikkevarer, min hårbørste og vandrejournalen.. Alt andet er pakket og lige til at drøne i bilen

Det kommer godt nok tæt på nu! Jeg var til rundvisning på Holbæk sygehus i går for lige at vide hvor vi skal hen, hvordan med parkering (Er man i fødsel får man i Holbæk en parkeringstilladelse til forruden så man ik skal spekulere på om p-skiven nu skal rykkes) Vi så en fødestue og var en tur omkring barselsgangen oz. Det var SUPER rart lige at få det hele HELT på plads

Nu venter jeg spændt på en opdatering på hvordan det er gået hos jm

Han har så sagt nu han godt har hørt mig rumstere - men havde ik tænkt det var andet end som det har været hele graviditeten. Har også pevet lidt med mit bækken og alt det der har været. Men ja er også overrasket over han ka sove SÅ tungt *G*

Haha du har mere styr på tasken end jeg har så. har ikke lagt kameraet til ladning, meeen iPaden er pakket med lader heldigvis

og ellers ang. drikkevarer, mad og div. er 7eleven jo på riget. SÅ vi tager bare nogle frosne sneakers med, nødder og frugt og så lidt drikkevarer. Ellers er vi meget vanddrikkere så det ved ejg da vi får og saft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

LotusCPH

LotusCPH skriver:

Han har så sagt nu han godt har hørt mig rumstere - men havde ik tænkt det var andet end som det har været hele graviditeten. Har også pevet lidt med mit bækken og alt det der har været. Men ja er også overrasket over han ka sove SÅ tungt *G*

Haha du har mere styr på tasken end jeg har så. har ikke lagt kameraet til ladning, meeen iPaden er pakket med lader heldigvis

og ellers ang. drikkevarer, mad og div. er 7eleven jo på riget. SÅ vi tager bare nogle frosne sneakers med, nødder og frugt og så lidt drikkevarer. Ellers er vi meget vanddrikkere så det ved ejg da vi får og saft

Holbæk sygehus er super lækkert - jeg har jo boet der fra lille á til jeg var 21 - så kender Holbæk og sygehus super godt

Det er sådan et dejligt sted at føde - ville gerne føde der, men sådan er det ik når man hører under riget

Personalet på FG er også ret så fantastiske - Kender en del fra min årgang der arbejder der  

Ka roligt sige du er i gooode hænder og specielt også med parkeringen. Sådan en vil vi også have. Vi skal selv finde en plads hvis vi er heldige og købe billetter - SÅ irriterende - SÅ dårilgt at Riget som er så stort ikke sørger for deres fødende får en parkeringsplads. Men altså vi har snakket om at få en skrabebillet for ewn flad 50 er - Men det burde sku ik koste noget - når vi ska føde-. Reno fik en gratis billet da han sku derind med armen - De vælger ik lige deres P-halløj med omhu altså. 

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

DET Poulsen skriver:

Aiii nu troede jeg lige du havde født pga billedet..  Men det lyder ellers som lidt af en nat, jeg kan også mærke at der sker ting og sager i tide og utide.. Men en af pigerne fra min Jordemoder gruppe fødte for 14dage siden, os uge 37 et eller andet.. Så MÅSKE er det nu - men mit går hele tiden i sig selv igen.. Men måske har mit heller ikke være så slemt som dit..

Manden min har også sat tingene ud i bilen, og han har været total meget efter mig med at jeg skulle få pakket min taske til hospitalet, men han har skisme ikke pakket hans egen endnu..

Ja det er sku herligt - så må vi se om der kommer en bebs snart Irriterende nok så går jeg her og tænker på rengøringen *G* Men har godt nok svært ved noget som helst disse dage- puuha - Så har sagt til mig selv- bare her er støvsuget - så må det andet vente

Anmeld

1. juni 2012

lio

LotusCPH skriver:

Ja det er også en meget go ide Lidt også det samme her - men der er  noget 3,4,5 juni og igen grillfest med mit arbejde 8.juni og 16 juni er der fætters bøssebryllup SKAL bare opleves Men ja det er om at vælge dagene med omhu

Altså de kloge siger jo at man helst skal fylde kalenderen op til termin, så går tiden hurtigt.  

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Holbæk sygehus er super lækkert - jeg har jo boet der fra lille á til jeg var 21 - så kender Holbæk og sygehus super godt

Det er sådan et dejligt sted at føde - ville gerne føde der, men sådan er det ik når man hører under riget

Personalet på FG er også ret så fantastiske - Kender en del fra min årgang der arbejder der  

Ka roligt sige du er i gooode hænder og specielt også med parkeringen. Sådan en vil vi også have. Vi skal selv finde en plads hvis vi er heldige og købe billetter - SÅ irriterende - SÅ dårilgt at Riget som er så stort ikke sørger for deres fødende får en parkeringsplads. Men altså vi har snakket om at få en skrabebillet for ewn flad 50 er - Men det burde sku ik koste noget - når vi ska føde-. Reno fik en gratis billet da han sku derind med armen - De vælger ik lige deres P-halløj med omhu altså. 

Styr på tasken har jeg ihvertfald... Jeg er super kontrolfreak og kæresten bekymrer sig over ingenting, så for at give oz begge ro har jeg ladet kontrol-genet tage over lige der

Vi drikker oz primært vand her, men tænker at kommer man til at føde i 28 graders varme og det trækker ud med veer så er en kold cola sgu ik af vejen Drikker stort set aldrig saftevand, men det er selvfølgelig oz tilbudt under fødslen

Synes det er lækkert at far gerne må være på barselsgangen døgnet rundt på Holbæk sygehus Umiddelbart står vi til at skulle hjem direkte efter fødslen, men er der det mindste så skal vi blive.. Så er det rart at vide vi stadig kan være 2 om det hele

Min svigerinde fødte på riget for 2½ år siden og hun lå på en 4 sengs-stue som jeg er helt sikker på oprindeligt har været en 2 sengs.. Der var bare nada plads og man skulle hele tiden tage hensyn til der var en lige bag gardinet på alle sider Er glad for de barselsstuer der er på Holbæk Synes da det er for ringe at man ik tager mere hånd om de fødende på Riget En p-tilladelse er sgu da det mindste!

Hvad sagde jm i går og gik veerne i sig selv?

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

Altså de kloge siger jo at man helst skal fylde kalenderen op til termin, så går tiden hurtigt.  

Så er vi da delvist kloge *G* middelklassekloge-åger så

Anmeld

1. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LotusCPH skriver:

Ja det er sku herligt - så må vi se om der kommer en bebs snart Irriterende nok så går jeg her og tænker på rengøringen *G* Men har godt nok svært ved noget som helst disse dage- puuha - Så har sagt til mig selv- bare her er støvsuget - så må det andet vente

Åh ha, jeg skal til at gøre hele huset rent NU, der kommer ejendomsmægler om et par timer.. Suk jeg orker bare ingenting, hverken idag eller igår - jeg knoklede vist for meget på i starten af ugen, som jeg så straffes for nu..

God fornøjelse med rengøringen - du er ikke alene, det er da altid noget ikk..??

Anmeld

1. juni 2012

lio

LotusCPH skriver:

Så er vi da delvist kloge *G* middelklassekloge-åger så

hahaaa.... humor.. det er vigtigt

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

DET Poulsen skriver:

Åh ha, jeg skal til at gøre hele huset rent NU, der kommer ejendomsmægler om et par timer.. Suk jeg orker bare ingenting, hverken idag eller igår - jeg knoklede vist for meget på i starten af ugen, som jeg så straffes for nu..

God fornøjelse med rengøringen - du er ikke alene, det er da altid noget ikk..??

Haha jamen så har du oz travlt - dejligt at høre jeg ik er den eneste *G* men slap lige for rengøringen. Partyteltet fra i lørdags housewarming var lige ved at blæse helt væk. Puuha så var ved at blæse væk selv. Kæft den vind ku tage fat - så dejligt familien kom forbi og naboen 13 årige datter kom til undsætning. 4 mennesker og mig der sku få nedlagt det telt - puuha. 

Men ned kom det - var SÅ bange for vinduer blev smadret - nogle af stolperne er helt bøjede - uhhj - Men dejlgit de alle bor så tæt på - også hvis fødslen sku gå igang

Plus svigerfar var helt i panik og kom nu her efter teltet var ende - han var på arbejde da jeg havde ringet i panik her tidligere. SÅ han havde ik tænkt på andet så han var faret herud på landet for at tjekke til os Dejligt folk er bekymrede

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

hahaaa.... humor.. det er vigtigt

Det er hverdagens krydderi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.