Manden har pakket bilen & tænker nu parkeringsmuligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Ja det er det gode ved os kvinder, vi ka bare det der Mænd er så bedre til det enkle *G* 

Men ja ka godt følge dig - det er dejligt med lidt vand. men altså der er et suuuper godt supermarked lige ved sygehuset ALDI *G* Der har de det hele og der ka manden jo lige hoppe ned hvis han har lommepenge med men kommer jo også an på hvordan du har det og hvor hurtigt det hele går jo Vi vil bare ikke pakke for meget med - vi har rigeligt I at slæbe mit tøj med - har tøj til enhver anledning *G* stort set *g*

Ja det er super dejligt I ka være der begge to- Men altså vi kommer ikke på en stue med andre, med mindre der er komplikationer og pladsmangel der gør det - Men JM har dekvist sikret os. har pååeget jeg ikke vil være der uden manden, så sker det så smutter vi. Så må de tage sig sammen. Så det gav hun mig faktisk ret i. Har ingen erfaring med hospitaler som patient - kun arbejde så gider ik dele mit private med andre kvinder. Næ nej

Ja de er ikke for gode til at med parkeringen - det er manden helt oppe at ringe over, men den skrabeting gjorde det da lidt bedre - vidste vi nemlig ikke. Men fik vi afvide igår vi ku købe for 50 kr. så dejlgit nok - og så skriver vi fødsel på- Og ja så sagde JM også - er det lige op over og der er panik på , så skal vi bare la bilen stå og så få en skide bøde og så de fleste tilfælde får man refunderet pengene når de ved det er pga fødsel. 

Nu kan man sige -vi kommer så langt fra . Så de sku vise lidt hensyn også. Men nu må vi se Syntes det er godt jeg ska føde derinde - er selv født derinde - men kommer fra holbæk. 

Ja JM sagde det var kroppen og baby der er ved at forberede sig- og vi sku se tiden an. Så gik da med veer resten af dagen. Men har sovet som en sten i nat. Har været SÅ træt - havde jo ik sovet en disse. Så har sovet 13 timer idag YES

og ja så skete det med partyteltet ude i baghaven :*lol* men ned kom det da

Styr på tasken har jeg ihvertfald... Jeg er super kontrolfreak og kæresten bekymrer sig over ingenting, så for at give oz begge ro har jeg ladet kontrol-genet tage over lige der

Vi drikker oz primært vand her, men tænker at kommer man til at føde i 28 graders varme og det trækker ud med veer så er en kold cola sgu ik af vejen Drikker stort set aldrig saftevand, men det er selvfølgelig oz tilbudt under fødslen

Synes det er lækkert at far gerne må være på barselsgangen døgnet rundt på Holbæk sygehus Umiddelbart står vi til at skulle hjem direkte efter fødslen, men er der det mindste så skal vi blive.. Så er det rart at vide vi stadig kan være 2 om det hele

Min svigerinde fødte på riget for 2½ år siden og hun lå på en 4 sengs-stue som jeg er helt sikker på oprindeligt har været en 2 sengs.. Der var bare nada plads og man skulle hele tiden tage hensyn til der var en lige bag gardinet på alle sider Er glad for de barselsstuer der er på Holbæk Synes da det er for ringe at man ik tager mere hånd om de fødende på Riget En p-tilladelse er sgu da det mindste!

Hvad sagde jm i går og gik veerne i sig selv?

Ja det er det gode ved os kvinder, vi ka bare det der Mænd er så bedre til det enkle *G* 

Men ja ka godt følge dig - det er dejligt med lidt vand. men altså der er et suuuper godt supermarked lige ved sygehuset ALDI *G* Der har de det hele og der ka manden jo lige hoppe ned hvis han har lommepenge med men kommer jo også an på hvordan du har det og hvor hurtigt det hele går jo Vi vil bare ikke pakke for meget med - vi har rigeligt I at slæbe mit tøj med - har tøj til enhver anledning *G* stort set *g*

Ja det er super dejligt I ka være der begge to- Men altså vi kommer ikke på en stue med andre, med mindre der er komplikationer og pladsmangel der gør det - Men JM har dekvist sikret os. har pååeget jeg ikke vil være der uden manden, så sker det så smutter vi. Så må de tage sig sammen. Så det gav hun mig faktisk ret i. Har ingen erfaring med hospitaler som patient - kun arbejde så gider ik dele mit private med andre kvinder. Næ nej

Ja de er ikke for gode til at med parkeringen - det er manden helt oppe at ringe over, men den skrabeting gjorde det da lidt bedre - vidste vi nemlig ikke. Men fik vi afvide igår vi ku købe for 50 kr. så dejlgit nok - og så skriver vi fødsel på- Og ja så sagde JM også - er det lige op over og der er panik på , så skal vi bare la bilen stå og så få en skide bøde og så de fleste tilfælde får man refunderet pengene når de ved det er pga fødsel. 

Nu kan man sige -vi kommer så langt fra . Så de sku vise lidt hensyn også. Men nu må vi se Syntes det er godt jeg ska føde derinde - er selv født derinde - men kommer fra holbæk. 

Ja JM sagde det var kroppen og baby der er ved at forberede sig- og vi sku se tiden an. Så gik da med veer resten af dagen. Men har sovet som en sten i nat. Har været SÅ træt - havde jo ik sovet en disse. Så har sovet 13 timer idag YES

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LotusCPH skriver:

Haha jamen så har du oz travlt - dejligt at høre jeg ik er den eneste *G* men slap lige for rengøringen. Partyteltet fra i lørdags housewarming var lige ved at blæse helt væk. Puuha så var ved at blæse væk selv. Kæft den vind ku tage fat - så dejligt familien kom forbi og naboen 13 årige datter kom til undsætning. 4 mennesker og mig der sku få nedlagt det telt - puuha. 

Men ned kom det - var SÅ bange for vinduer blev smadret - nogle af stolperne er helt bøjede - uhhj - Men dejlgit de alle bor så tæt på - også hvis fødslen sku gå igang

Plus svigerfar var helt i panik og kom nu her efter teltet var ende - han var på arbejde da jeg havde ringet i panik her tidligere. SÅ han havde ik tænkt på andet så han var faret herud på landet for at tjekke til os Dejligt folk er bekymrede

Puha så hellere gøre rent, end pakke kæmpe telt sammen -  godt i fik det ned íden der skete noget... Jeg synes det er nok at bakse med hestenes dækkener, som skal skiftes fordi de ikke kan holde den kraftige regn ude, og jeg ikke magter at skulle tage dem ud og ind samt fodre hele tiden..

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

DET Poulsen skriver:

Puha så hellere gøre rent, end pakke kæmpe telt sammen -  godt i fik det ned íden der skete noget... Jeg synes det er nok at bakse med hestenes dækkener, som skal skiftes fordi de ikke kan holde den kraftige regn ude, og jeg ikke magter at skulle tage dem ud og ind samt fodre hele tiden..

Ja præcis - men ligenu så venter rengøringen Så vil ind på babadut og bruge en masse penge på babyting Det skal shoppes væk Ska ha et gips-album til sygehuset - så babys fødder og hænder bliver afstøbt som helt ny bebs

Alternativ for det der gipsemave Ka ik forestille mig en gipsmave på væggen nemlig

Undskyld mig; Dækkener? Ska sørensen og petersen er det? :0)

men ja det var godt nok vildt med det telt - godt det er nede. Blev godt nok lidt bange for det fløj ud på marken - eller ind i en bil eller lign.

Anmeld

1. juni 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

LotusCPH skriver:

Ja præcis - men ligenu så venter rengøringen Så vil ind på babadut og bruge en masse penge på babyting Det skal shoppes væk Ska ha et gips-album til sygehuset - så babys fødder og hænder bliver afstøbt som helt ny bebs

Alternativ for det der gipsemave Ka ik forestille mig en gipsmave på væggen nemlig

Undskyld mig; Dækkener? Ska sørensen og petersen er det? :0)

men ja det var godt nok vildt med det telt - godt det er nede. Blev godt nok lidt bange for det fløj ud på marken - eller ind i en bil eller lign.

hehe, ja dækkener er overtøj til hestene..

NU må jeg hellere komme igang med det skide rengøring.. Måske jeg i aften skulle se om jeg også kan anskaffe mig sådan et støbesæt, det har jeg slet ikke tænkt på - men det er da en god ide..

Anmeld

1. juni 2012

lio

LotusCPH skriver:

Det er hverdagens krydderi

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Hvis han har lommepenge med!

Lyder som om du har pakket hele klædeskabet Her har jeg bare en enkelt taske hvor den lille køletaske oz kan være i Og så har lillefisen sin egen pusletaske men den skal jo først bruges når vi skal hjem

Lækkert at jeres jm har sikret dig ene stue.. Det står virkelig som et skræmmebillede i hovedet på mig med den 4 sengs stue min svigerinde lå på

Kæresten har oz sagt at kommer vi i dagtimerne og det ik er til at finde en plads, så bliver bilen smidt hvor der er plads og så tager han bøden for det Han tænker oz rigtig meget over det hele!

Godt du har fået sovet! Sover oz dårligt indimellem, det er det vand i benene der giver uro Og når je ghar sovet skidt sover jeg oz en 12 timer natten efter Jm mærkede ik om du havde åbnet dig eller lignende når du nu havde veer og ik bare plukveer?

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Lyder som om du har pakket hele klædeskabet Her har jeg bare en enkelt taske hvor den lille køletaske oz kan være i Og så har lillefisen sin egen pusletaske men den skal jo først bruges når vi skal hjem

Lækkert at jeres jm har sikret dig ene stue.. Det står virkelig som et skræmmebillede i hovedet på mig med den 4 sengs stue min svigerinde lå på

Kæresten har oz sagt at kommer vi i dagtimerne og det ik er til at finde en plads, så bliver bilen smidt hvor der er plads og så tager han bøden for det Han tænker oz rigtig meget over det hele!

Godt du har fået sovet! Sover oz dårligt indimellem, det er det vand i benene der giver uro Og når je ghar sovet skidt sover jeg oz en 12 timer natten efter Jm mærkede ik om du havde åbnet dig eller lignende når du nu havde veer og ik bare plukveer?

Næ hun mærkede på baby og det hele og skønne ham til 2800-2900, og så fik reno lov at holde hovedet og føle kroppen og sådan. Godt nok en sjov fornemmelse. han har godt nok to børn med en anden , emn han har aldirg prøvet at "holde" baby inden den er ude Så han var lidt omtumlet  

Altså gav nok også selv udtryk for at det nok bare var det - så ja så røg snakken hurtigt på parkering. overnatning på barselshotellet og alt det og så glukosetesen igen. Men ja hun bude nok lige ha tjekket. men vi var der næsten 45 min men det er gået i sig selv igen - nu må vi se - Ku være fedt jeg fødte ingen glukosetesten så jeg slap for den

Ahhh så ewr der lige bestilt ting fra babadut Fantastisk side den herinde opfordrede til Faaaarligt Nu man faktsik har det hele til baby - eller tror man efter at ha set den side  

Anmeld

1. juni 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

Næ hun mærkede på baby og det hele og skønne ham til 2800-2900, og så fik reno lov at holde hovedet og føle kroppen og sådan. Godt nok en sjov fornemmelse. han har godt nok to børn med en anden , emn han har aldirg prøvet at "holde" baby inden den er ude Så han var lidt omtumlet  

Altså gav nok også selv udtryk for at det nok bare var det - så ja så røg snakken hurtigt på parkering. overnatning på barselshotellet og alt det og så glukosetesen igen. Men ja hun bude nok lige ha tjekket. men vi var der næsten 45 min men det er gået i sig selv igen - nu må vi se - Ku være fedt jeg fødte ingen glukosetesten så jeg slap for den

Ahhh så ewr der lige bestilt ting fra babadut Fantastisk side den herinde opfordrede til Faaaarligt Nu man faktsik har det hele til baby - eller tror man efter at ha set den side  

Hvor fedt at han har "holdt" sit ufødte barn! Min jm kunne ik engang mærke om hovedet var op eller ned her i tirsdags fordi min mave var så spændt

Endnu en sukkerbelastning?  Er fandme glad for det ik er mig!

babadut? Haha festligt! Shopper du amok til bebs?

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Ska da lige bruge lidt knaster ingen manden kommer hjem :0)

Men har fået nogle gode ting - regnslag til autostol samt myggenet -+ myggenet til tremmesengen. drikkeflasker til ungerne., afstøbningssæt - album, til sygehuset til når han er helt ny, kopholdertaske til barnevognsstyre i lime, shampoohat, badedyr, vanteholdere, sokholdere, bleposeholder til styret på barnevognen + extra poser

Ja så mangler der kun aktivitetsuglen, uroen Så vi er med

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

Team Putte skriver:

Hvor fedt at han har "holdt" sit ufødte barn! Min jm kunne ik engang mærke om hovedet var op eller ned her i tirsdags fordi min mave var så spændt

Endnu en sukkerbelastning?  Er fandme glad for det ik er mig!

babadut? Haha festligt! Shopper du amok til bebs?

Ja det var ret fedt at han ku holde det - det er også en stor oplevelse- prøvede det jo selv da jeg var der sidst, så spurgte lige JM om reno ik ku prøve det også og så mærke kroppen også - han lå så fint og sprallede  

Ja det er noget værre L*** med de belastninger, men det er godt de er obs tilgengæld. Med ny læge som ikke kender mig - så har de ik været der som de burde. Lidt synd. Men de sendte mig hjem med et tal på 8,4 - hvor riget mener det er for højt. Samt de have informeret mig om at var der diabets - så sku jeg ha PKS inden to uger fra termin og det er nu  her næste uge - SÅ JM fik lige ro på der - det gør man ikk. Så ka godt føde normalt. Puha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.