GODMORGEN DERUDE
Ja så er mor her vågen. IGEN. Har haft en del plukveer de sidste uger, men i nat var der ingen tvivl. Havde veer kl 2, så efter at ha møøøøvet mig ud af sengen og opkatfornemmelser og sure opstød ( og hold da op det var svært at komme ud af sengen) gik lidt rundt i stuen og så lige en tur på toilettet. Ku jo være det bare trykkede. Men næ nej.
Igen kl. 2.30 får jeg veer. Ooork satme en helt anden følelse og får så opkastfornemmelsen igen. Meeeeen på den igen. Drikker så lidt vand og ja prøver bare at slappe af.
Kl. 3.00 vågner jeg så igen med de her sammentrækninger og sure opstød og drikker lidt vand i håb om at falde til ro. Er såååå træt her, så orkede ik at rejse mig.
Kl.4.30 vågner jeg igen, og undrer mig over manden STDAIG ingenting registrerer, men falder så i søvn IGEN.
HVorefter vækkeuret ringer og manden skal op kl 5. GAAAAAAAB. Får så lige sagt et par gloser og informeret om nattens gang. Hvorefter han kommer ind og siger; Tager det hele med ud i bilen. Så er det jeg rejser mig - for mor her skal jo lige vide om ALT er med :0) Husk lige og husk lige. Men så er det hele klart. Men lidt sjovt han tænker SÅ praktisk, og så parkeringen på RIGET går ham MEGET på
MEn dejligt nok- så stod han for enden af sengen og lavede din ellers nok så gakkede dans mens han masserede mine elefantfødder.
MEn så er det jeg tænker; Skal skal til JM igen- Det er sidste gang. Det skal vi altså bare. Skal så op på cyklen til stationen, med toget og så gå til frb. hospital. hvorefter jeg lige skal forbi arb. Ligger på samme grund. Og ja med de veer - haha ka lige forestille mig jeg ligeså godt ku tage bussen til Riget nu jeg alligevel er derinde 
Men syntes liiiiiige vi sku ha overstået div. arrangementer til 16. juni. Med termin 19. Juni. Men nu må vi se 
Er jo alligevel kun 37+3 idag 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld