Manden har pakket bilen & tænker nu parkeringsmuligheder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2012

Team Putte

LotusCPH skriver:

GODMORGEN DERUDE

Ja så er mor her vågen. IGEN. Har haft en del plukveer de sidste uger, men i nat var der ingen tvivl. Havde veer kl 2, så efter at ha møøøøvet mig ud af sengen og opkatfornemmelser og sure opstød ( og hold da op det var svært at komme ud af sengen) gik lidt rundt i stuen og så lige en tur på toilettet. Ku jo være det bare trykkede. Men næ nej. 

Igen kl. 2.30 får jeg veer. Ooork satme en helt anden følelse og får så opkastfornemmelsen igen. Meeeeen på den igen. Drikker så lidt vand og ja prøver bare at slappe af. 

Kl. 3.00 vågner jeg så igen med de her sammentrækninger og sure opstød og drikker lidt vand i håb om at falde til ro. Er såååå træt her, så orkede ik at rejse mig.

Kl.4.30 vågner jeg igen, og undrer mig over manden STDAIG ingenting registrerer, men falder så i søvn IGEN.

HVorefter vækkeuret ringer og manden skal op kl 5. GAAAAAAAB. Får så lige sagt et par gloser og informeret om nattens gang. Hvorefter han kommer ind og siger; Tager det hele med ud i bilen. Så er det jeg rejser mig - for mor her skal jo lige vide om ALT er med :0) Husk lige og husk lige. Men så er det hele klart. Men lidt sjovt han tænker SÅ praktisk, og så parkeringen på RIGET går ham MEGET på  

MEn dejligt nok- så stod han for enden af sengen og lavede din ellers nok så gakkede dans mens han masserede mine elefantfødder.

MEn så er det jeg tænker; Skal skal til JM igen- Det er sidste gang. Det skal vi altså bare. Skal så op på cyklen til stationen, med toget og så gå til frb. hospital. hvorefter jeg lige skal forbi arb. Ligger på samme grund. Og ja med de veer - haha ka lige forestille mig jeg ligeså godt ku tage bussen til Riget nu jeg alligevel er derinde

Men syntes liiiiiige vi sku ha overstået div. arrangementer til 16. juni. Med termin 19. Juni. Men nu må vi se

Er jo alligevel kun 37+3 idag

Iiiiiih det er spændende!!!!

Det er da et ufatteligt sovehjerte din kæreste har.. Min vågner bare jeg skal op for at tisse

Kender sgu godt til det der med at skulle være sikker på ALT bliver pakket med, så for at sikre mig det og berolige manden, så har kontrolfreaken her pakket taskerne og autostolen ET sted med en lille seddel på taskerne om at han skal huske fryseelementer til køletasken med drikkevarer, min hårbørste og vandrejournalen.. Alt andet er pakket og lige til at drøne i bilen

Det kommer godt nok tæt på nu! Jeg var til rundvisning på Holbæk sygehus i går for lige at vide hvor vi skal hen, hvordan med parkering (Er man i fødsel får man i Holbæk en parkeringstilladelse til forruden så man ik skal spekulere på om p-skiven nu skal rykkes) Vi så en fødestue og var en tur omkring barselsgangen oz. Det var SUPER rart lige at få det hele HELT på plads

Nu venter jeg spændt på en opdatering på hvordan det er gået hos jm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2012

lio

LotusCPH skriver:

Ja men han må godt lige la vente på sig - Ska lige nå til bryllup d. 16 juni - og så sker der en masse her i start Juni *G*

Jeg har kun faste-må-ikke-aflyses-planer imorgen så er jeg derefter fri for at bekymre mig om det sker på et dårligt tidspunkt, div. fødselsdage har jeg sagt at jeg ikke ved om jeg kommer til, selv om jeg ikke føder kan jeg være skidt tilpas.

Anmeld

31. maj 2012

lio

M&R skriver:

Puha syntes bare det hele kommer så tæt på nu... det er ret vildt...

He he hvor er han sød:-) typisk mænd de skal altid være så down earth men når det så kommer til stykket så kommer panikken:-)
uhhh ha avs avs det lyder ikke rart og det blir sikkert kun være jo længere i forløbet man kommer...
Jeg har vist kun haft muren i maven så de rigtige veer må vente.... uhhh det blir spændende at se hvad hun siger idag så...
kan godt forstå at du gerne vil vente lidt endnu... men ja de kommer jo når de vil ha fødselsdag de små banditter:-):-)

Måske sku man ta mobilen frem og filme dem i smug når de pludselig reagerer så panik-glædes-bekymrende... hahahaaa..

Anmeld

31. maj 2012

LilleLene

LotusCPH skriver:

haha ka lige forestille mig du går der og larmer *G* og så med lyset - wow han må sove tungt har du haft veer siden så?  

Men hold da op, havde den der murende fornemmesle hele dagen. plukveer og sådan så vidste godt de ville blive kraftigere. men altså skal se JM om snart - så tager den lgie med hende om der er noget at reagere på - eller hva Ka jo også være det er noget helt andet, men er nu ret sikekr på det er veer. De føltes helt anderledes og længere.

Jeg fik at vide så længe de ikke bliver regelmæssige og de er til at holde ud, så skal man bare slappe af 

havde også veer mandag, men de gik også i sig selv igen

Anmeld

31. maj 2012

M&R

Laijona Äiti skriver:

Måske sku man ta mobilen frem og filme dem i smug når de pludselig reagerer så panik-glædes-bekymrende... hahahaaa..

Ha ha god plan... Har virkelig os bare haft lyst til at lave lidt gas med ham... meeen det er vist alligevel groft nok... ville jo nærmest være synd for ham... Dårlig humor:-)

Anmeld

31. maj 2012

lio

M&R skriver:

Ha ha god plan... Har virkelig os bare haft lyst til at lave lidt gas med ham... meeen det er vist alligevel groft nok... ville jo nærmest være synd for ham... Dårlig humor:-)

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

SÅ er der opdat. Det gik rigtig godt til JM. Lige inden jeg sku hoppe op på cyklen og afsted til tog og bus. Ringede manden og sagde han tog med til JM. Han har frivilligt været undlagt JM da det jo mest har omhandlet mig. Men var dejligt han tog med til frederiksberg

Dér fik vi desværre afvide efter en opringning til riget. at de vil tage en glukosetest mere på torsdag. 2 timer i helvede IGEN !! Fordi mine tal er alt for høje - og lægen ikke havde reageret på det før , da det også er en ny læge. Ihhh ... så skal til den igen og oooooorker det ikke mere. Er nu 3. gang. og 5. gang de har målt glukose i urinen.

Men altså alt i alt - så kom far til at holde på hovedet som jeg fik lov til sidste gang. Sådan en underlig oplevelse. og så fik han lov at "holde" røre baby. 

Men var rart lige at få en lang snak med JM. Hun havde virkelig taget sig tid og vi var der laaang mere end de 20 min der ellers kun er.

Vi fik også en snak om barselshotellet. Så lækkert at få det på plads.

& ja self. de famøse veer. Men har ikke haft veer i nat, men havde en dag igår med veer løbet af dagen også. Så har været helt færdig - også derfor jeg skriver nu. Er lige vågnet :0) Wooow -  

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

LilleLene skriver:

Jeg fik at vide så længe de ikke bliver regelmæssige og de er til at holde ud, så skal man bare slappe af 

havde også veer mandag, men de gik også i sig selv igen

Syntes nu ik de var til at holde ud igår nat Overvejede mange gange at ring til FG, men var så træt at jeg ik gad alt det *G* SÅ ville bare sove til sidst. og Ja så fortsatte de veer så resten af dagen - men JM sagde vi sku se tiden an. Da vi bor et stk. væk fra riget og skal køre langt- så bliver vi derinde ligemeget hvad. SÅ det er dejligt. 

Så er veerne gået i sig selv derinde - bliver vi ik bedt om at tage hjem også fordi jeg er under extra eftersyn pga min sygdom og nu også glukosen.

Men altså han må godt blive derinde lidt endnu  

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

Haha ja det kunne godt nok være sjovt - Kæft det ser skægt ud når manden farer ud af sengen - som om han går på luft *G*

Anmeld

1. juni 2012

LotusCPH

Laijona Äiti skriver:

Jeg har kun faste-må-ikke-aflyses-planer imorgen så er jeg derefter fri for at bekymre mig om det sker på et dårligt tidspunkt, div. fødselsdage har jeg sagt at jeg ikke ved om jeg kommer til, selv om jeg ikke føder kan jeg være skidt tilpas.

Ja det er også en meget go ide Lidt også det samme her - men der er  noget 3,4,5 juni og igen grillfest med mit arbejde 8.juni og 16 juni er der fætters bøssebryllup SKAL bare opleves Men ja det er om at vælge dagene med omhu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.