Begravelse/nedsætning af vores guldklump'Noah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2012

Annette A

Smuk urne til Jeres lille dreng, men hvor gør det ondt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2012

BigHope13

smuk smuk urne i har givet ham,
der skære mig dybt i mit hjerte denne smerte som i er blevet udsat for.
det er så uretfærdigt
mine tanker er hos jer

Anmeld

26. maj 2012

Solstrålebørn

27. maj 2012

Kløver

Kæmpe kram til jer. Smuk dag, at tage afsked i, og hvor dejligt i måtte se hvor han skulle ligge
Mange varme tanker

Anmeld

27. maj 2012

MorDk

Det gør mig SÅ ondt at I har mistet jeres lille Noah

Jeg tænker på jer hver dag ....

KÆMPE knus & varme tanker fra MIG!

Anmeld

27. maj 2012

TR

Kofoed. skriver:

Kunne de give nogle svar så?

En infiktion i livmoren og muligvis navlestrengen .. Der var INTET galt med bette Noah !

- Infiktionen har muligvis kommet fordi jeg døjet meget med blærebetændelse , og det måske var min slim prop der var smuttet, en dag hvor jeg vågnede med slim i trusserne, når den går er der store chancer for infiktion

Og jeg ringe til lægen den gang, og det betød ingenting , de gik mere om i jeg muligvis have blærebetændelse IGEN og om fredagen begyndt jeg at bløde.. osv

Anmeld

27. maj 2012

TR

chicka23 skriver:

Gør mig virkelig ondt. 

Sender de varmeste tanker til jer i denne svære tid. Kan ikke sætte mig ind i hvor frygteligt det må være at have mistet sin allerdyrebarestes skat

Men ville ikke gå forbi uden et

- Mange tak skal du have, det varmer !

Anmeld

27. maj 2012

TR

Camillos skriver:

hvor er det altså bare trist det her.. Føler med jer. 

Men en rigtig smuk urne 

Tak skal du have, det var os den vi faldte for med det samme.. vi tog ikke efter prisen men vi valgte det vi vil have !

Anmeld

27. maj 2012

B&J

det gør mig virkelig ondt i har mistede noah alle mine tanker går til jer....

hvor er det bare en super smuk urne i har givet ham, og hvor er det dejligt i fik lov at se hvor han ligger

Anmeld

27. maj 2012

TR

Frk-Lotusblomst skriver:

Det var godt søde..

hvad sagde de til du kom med klagen?
Kunne de så fortælle jer noget i kan bruge til noget?

Hende vi snakkede med er chef på fødegangen og lidt inde på B5 ( hvor jeg gik til undersøgelser igennem hele forløbet med blødningerne)

Hun var rigtig glad hvor vi kom og klaget, for det var SLET ikke i orden den behandling vi har fået hele vejen igennem! Hun var meget overrasket over, at jeg ikke blev taget mere alvorlig de gange jeg ringet derind og var derinde ! ..

Samtidig med forstår hun overhovedet ikk , hvorfor der ikk blev gjort mere, for at vi sagde ja til at se Noah den gang , ( Det har jeg nemlig fortrudt dagen i dag ) :’/ .. De kunne godt have fortalt lidt om hva jeg kunne forvente og se osv. Og det sagde hun også at de plejede de, de plejer næsten at tvinge forældre til at se deres barn, fordi der er så mange der går med grimme billeder i hovedet om hvordan de ser ud, og sådan ser de ikke ud !!

Hun spurgte om hun måtte skrive de navne ned, som vi havde underforløbet for at kunne tage en snak med dem, og alt det er og at de sku tage tingene prof. Og ikke stå som om at de er igennem det hver dag, man må godt vise lige med følelse over for de forældrene der lige har mistet Sagde hun ! ..

Så snakkede vi lidt om vores ankomst da det var sket, om at de der tog imod mig ikke vidste hvor jeg sku hen af, så vi gik fra den afd. Til den anden, imens jeg manglede at føde moderkagen . Det kunne hun simpelthen ikke forstå, at de ikke vidste hvorfor jeg kom, for det gjorde hun og det skulle andre os, så dem vil hun tag fat i !

Til sidst snakkede vi så om næste gang jeg bliver gravid, hvordan vi får ekstra undersøgelser og at hun rigtig gerne vil være vores kontakt person som har os hele vejen igennem og laver scanningerne osv ! .. Hvis vi selvf. Vil have hende!

En infiktion i liver morgen og navlestrengen .. Der var INTET galt med bette Noah !

- Infiktionen har muligvis kommet fordi jeg døjet meget med blærebetændelse , og det måske var min slim prop der var smuttet, en dag hvor jeg vågnede med slim i trusserne, når den går er der store chancer for infiktion

Og jeg ringe til lægen den gang, og det betød ingenting , de gik mere om i jeg muligvis have blærebetændelse IGEN og om fredagen begyndt jeg at bløde.. osv

Hun vil skrive et brev til os om alt det vi snakkede om og sende til hende , hun var rigtig sød og tog virkelig tingene til sig , og hun kunne fuldt ud forstå vi vil klage !!

Sorry det blev lidt langt søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.