Begravelse/nedsætning af vores guldklump'Noah

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2012

twinny

Alle mine tanker til jer i denne svære tid.

Sikke en fin urne... og et smukt sted.

masser af krammer herfra.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2012

TR

BigBabyDream skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå søde 

Skrer endelig til mig hvis jeg kan gøre noget 

Taaak  Søger noget hjælp til, om man gerne må sætte et bette fugle bad deroppe, når han lægger i de ukendts ??? ..

Anmeld

27. maj 2012

TR

twinny skriver:

Alle mine tanker til jer i denne svære tid.

Sikke en fin urne... og et smukt sted.

masser af krammer herfra.

Mange taaaak !

Anmeld

27. maj 2012

Kløver

TR skriver:

Ja, det var et dejligt vejr , og vi er så glade for at vi måtte se det hele ! ..

Vi er oppe at besøge ham hver dag

Hvor dejligt i kan gå derop hver dag, og besøge ham, når det nu desværre ikke kunne være anderledes. Håber det hjælper jer.
Stort kram

Anmeld

28. maj 2012

Lykke:)

TR skriver:

Taaak  Søger noget hjælp til, om man gerne må sætte et bette fugle bad deroppe, når han lægger i de ukendts ??? ..

Puha, det ved jeg faktisk ikke  Her har de alle sammen eget gravsted. Men jeg tænker at det bare er at spørge den ansvarlige for kirkegården? 

Anmeld

28. maj 2012

TR

BigBabyDream skriver:

Puha, det ved jeg faktisk ikke  Her har de alle sammen eget gravsted. Men jeg tænker at det bare er at spørge den ansvarlige for kirkegården? 

Har prøvet at ringe men de tog ikk lige telefonen ..

Anmeld

28. maj 2012

Kløver

TR skriver:

Prøggiigeigen

Har prøvet at ringe men de tog ikk lige telefonen ..

Prøv igen i morgen, har jo været helligdag

Reglerne for vores kirkegård, er at man intet må stille på de ukendtes, kun lægge blomster. På græspladserne med plade må der kun læggesblomster. Og lægges kranse til jul. Mens man på de andre steder er meget mere fri, alt afhængig af hvor stor stedet er

Krydser for at i må sætte lille fuglebad til Noah når i nu også fik lov at se hvor han blev begravet.
Kram

Anmeld

28. maj 2012

TR

Maja84 skriver:

Prøv igen i morgen, har jo været helligdag

Reglerne for vores kirkegård, er at man intet må stille på de ukendtes, kun lægge blomster. På græspladserne med plade må der kun læggesblomster. Og lægges kranse til jul. Mens man på de andre steder er meget mere fri, alt afhængig af hvor stor stedet er

Krydser for at i må sætte lille fuglebad til Noah når i nu også fik lov at se hvor han blev begravet.
Kram

Taaak søde, håber virkelig os vi må ! Kan mærke jeg bliver ked hvis ikk jeg må .. Men har jo selv valgt de ukends

Anmeld

28. maj 2012

Christina.78

Åhhh, knus og kram til Jer

Hvis du ikke kender siden, så kan jeg anbefale www.smaa-engle.dk

Knus fra en englemor

Anmeld

28. maj 2012

Kløver

TR skriver:

mMemegemeget

Taaak søde, håber virkelig os vi må ! Kan mærke jeg bliver ked hvis ikk jeg må .. Men har jo selv valgt de ukends

Håber meget i må
Hvis i ikke må, er det måske muligt, at få Noah flyttet, hvor i kan have et sted til ham, lyder til i måske har større behov for at minde end i har troet. Men håber meget du må sætte lille fuglebad, kunne da også se fint ud
Krydser i hvert fald fingre for jer

Har i hørt noget om hvornår i får svar på undersøgelserne ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.